Toiminnallista salia Tampereelta?

Kiinnostuin tuosta Poltteesta tuon tapahtumalauantain myötä. Silti kuitenkin mietin, että kannattaako salia vaihtaa; ok, lähi-Elixia on välillä ruuhkainen ja vapaita painoja on vähän, mutta se on _lähellä_. Jaksaisiko sitä aina ajella salille kun on tottunut, että sali on alle viiden minuutin kävelymatkan päässä?

Elämä on valintoja.

Itse reenasin reilu pari vuotta Kalevan Elixialla ja kö kävin ekan kerran helmikuussa avajaisviikonloppuna Poltteella (silloisella Cross Training -keskuksella), ei tarvinnut paljoa miettiä missä reenejäni jatkan :) .

Tätä pyörittänyt itse. Kiinnostaisi käydä tutustumassa, mutta jaksaako? Nykyiselle salille on matkaa 500 metriä, ja helvetin hyvä sali onkin.

No kyä o voimat vähissä jos ei jaksa edes käydä tutustumassa ;) .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melkoisen hyvä meininki taitaa tuolla, jos kerta iloisuus oikeen näkyy. Monesti treenaajat on niin uppoutuneita omaan tekemiseen, et ei siinä paljoa hymyä irtoa.
En tiedä Elixian asiakaskuntaa, mut väittäisin siellä puolestaan olevan enemmän silmänruokaa miehille:D

Kyllä tuollakin aika kivasti on ihmeteltävää taukojen ajaksi.

Miulla on tonne 3km matkaa, otan sen ihan alkuveryttelynä kun tonne lönköttelee.
Dii. Itse olen kovin ns. hyötyliikunnan vastustaja näin henkilökohtaisella tasolla. Juoksulenkit yms. kyllä kiinnostaa, mutta ei hyötyliikunta.
Lähinnä asian ratkaisee aika, jota löytyy allekirjoittaneelta helkkaristi liian vähän. Muutenkin en pidä kävelemisestä ylipäätään, se on kovin hidasta ja tylsää puuhaa vaikka kävelen varsin haipakkaa aina.
Aerobista harrastetaan sitten ihan aerobisen vuoksi.

No kyä o voimat vähissä jos ei jaksa edes käydä tutustumassa ;) .
Kieltämättä tutustumassa voisi käydä, saakos siellä vielä nykyään viikon tutustua ennen päätöstä?

Kieltämättä tutustumassa voisi käydä, saakos siellä vielä nykyään viikon tutustua ennen päätöstä?

Ei sieltä keskustastakaan nyt kovin montaa minuuttia ajele, edes ruuhka-aikaan, ellet nyt tarkoituksella hakemalla hae kaikkia motti-paikkoja. Viinikan sekottajan kautta pääsee sujuvasti (yliopiston mäessä joudut tod näk ruuhka-aikana odottelemaan enemmän, riippuu nyt tietty mitä kautta olet tulossa).

Eiköhän siellä aina jokin sopeva tutustumisjakso ole olemassa, käyhän ny vaan reippaasti kysymässä. :D

Onhan tossa tietty se, että jos tuntuu jo heti alkuun hankalalta siellä käynti niin niin kannattaa sitten tosiaan harkita sitä käytännöllisempää vaihtoehtoa. On tuo ylivoimaisesti paras sali missä oon treenaillu, mutta kuitenkin se on vaan sali ja tuo hyvyyskin riippuu paljon siitä mitä treeneiltä hakee.

Nii en oo ruuhka-aikaan tuolla koskaan käynyt kun aika hyvin voin valkata millon treenaan, joten en yhtään tiedä paljon siellä on pahimmillaan porukkaa/parkkitilaa jne.

Nii en oo ruuhka-aikaan tuolla koskaan käynyt kun aika hyvin voin valkata millon treenaan, joten en yhtään tiedä paljon siellä on pahimmillaan porukkaa/parkkitilaa jne.

Oon ollut muutamia kertoja samaan kö siä on ollut parikin juniori -tiimiä reenailemassa ja x+n kipaletta muita reenaajia. Ei oo ahistanut edelleenkään, hyvin mahtuu ja riittää painoja, kahvakuulia yms. Kadun varressa oli tuolloin mautoja pitkä rivi, mutta muistaakseni JAKK:n parkkikselle voi myös jättää pirssin lepäämään siksi aikaa jos kadun varresta ei löydy paikkaa.

Olihan Poltteessa potentiaalia. Kaipailin isokehäisiä kiekkoja tohon voimailunurkkaan.
Hyvät laitteet ja tilaa riittää vaikka ruuhka aikana kävin.
Palvelu ja palautteen kysely toi ison plussan henkilökunnalle.
Tarvii käydä toisenkin kerran. Ei puolen tunnin pyörähdyksellä oikein päässyt vielä selvyyteen :)

Mitäs ne sit on?

Voimanostotanko(ja?) on näillä näkymin tulossa. Leokon painonnostotankoja tuolla jo on.
Ite aion vaihtaa Poltteelle ehkä pysyvästi. Hyvä se on reenata.

Oletteko Poltteelle liityttyänne käyneet jonkin salin tarjoaman peruskurssin? Crosstraining, kamppailulajit... mitä siellä nyt on? Oletteko tykänneet?

Vähän mietityttää, kun tuolla ei ole laitteita. Toki minäkin pääasiassa vapailla painoilla treenaan, mutta välillä tekee ihan hyvää vetää jalat loppuun vielä laitteilla.
Kai mun pitäisi sitten vaan uskaltaa nyppiä jotain miehiä hihasta jeesaamaan, jos pitäisi ihan loppuun vapailla painoilla vetää...

Onhan siä prässi ja takareisilaite jaloille nyt ainakin :)

Mä kävin ThaiBoxingin peruskurssin ja tykkäsin! Pitäs käydä muitakin kyllä, jahka pääsen viikollakin taas Poltteelle joskus treenaamaan.

^ Aijaa, no sitten. :)

Mietin, että nyt jos liittyisi, pääsisi kamppailemaan, kun peruskurssit alkaa 27.11.
Vielä on mietinnässä.

Mutta kyllä se vaan alkaa olla niin, ettei tuo lähi-Elixia ihan vastaa tarpeita.

^ Aijaa, no sitten. :)

Mietin, että nyt jos liittyisi, pääsisi kamppailemaan, kun peruskurssit alkaa 27.11.
Vielä on mietinnässä.

Mutta kyllä se vaan alkaa olla niin, ettei tuo lähi-Elixia ihan vastaa tarpeita.

Ite oon poltteesta tykännyt, päiväsaikaan tosin yleensä reenaan. Aiemmin thaikkua harrastaneena kävin kurkkaan sitä peruskurssia parissa reeneissä ja vaikutti ihan asialliselta, olisi EHKÄ kaivannut vähän enemmän peruskuntosettiä. Sittemmin innostuin liikaa puntista ettei ole kerennyt sinne thaikkuun. Voisi ehkä kokeilla uudestaan tuolloin 27.11 taas. Peruskunto päässyt niin huonoksi, että täytyy peruskurssin kautta lähtee liikkeelle. :) Niin ja henkilökunta on mukavaa, moikkailee aina ja tulee välillä jutteleen mukavia. Ainakin ekat reenit on ilmaset (luulen et salin puolella oli ainakin jossain vaiheessa niin että kolmet reenit sai kokeilla) joten kannattaa vähintään käydä kokeilemassa!

Voimanostotanko(ja?) on näillä näkymin tulossa. Leokon painonnostotankoja tuolla jo on.
Ite aion vaihtaa Poltteelle ehkä pysyvästi. Hyvä se on reenata.
Ai niin. Ei tule meikäläisestä Poltteen asiakasta. Markkinointi ja hinnasto alkoi närästää oiken het jeesus huolella. Ensin sanotaan ettei ole mitään vuosisopparipakkoa ja kun laput on pöydällä, onkin kuukausihinta 67€/kk :hyper: Ei tällasen saidan kapitalistin järkeen käy millään, kun parempia saleja on 40€/kk tarjolla.
Pettymys tavallaan, kun aioin henkistäkin kasvua suunnittelemaan. Hiukan enemmän sosiaalinen voisin ehkä olla. Taidan perustaa oman vahvailusalin jonnekkin louhokseen. 5€/kk vain valitulle kohderyhmälle :D

Viimeksi muokattu:
Ai niin. Ei tule meikäläisestä Poltteen asiakasta. Markkinointi ja hinnasto alkoi närästää oiken het jeesus huolella. Ensin sanotaan ettei ole mitään vuosisopparipakkoa ja kun laput on pöydällä, onkin kuukausihinta 67€/kk :hyper: Ei tällasen saidan kapitalistin järkeen käy millään, kun parempia saleja on 40€/kk tarjolla.
Pettymys tavallaan, kun aioin henkistäkin kasvua suunnittelemaan. Hiukan enemmän sosiaalinen voisin ehkä olla. Taidan perustaa oman vahvailusalin jonnekkin louhokseen. 5€/kk vain valitulle kohderyhmälle :D

Jos et vielä perusta omaa salia, niin mun mielestä Raholan Liikuntakeskuksen sali on hyvä etenkin hinta/laatu-suhteeltaan. Löytyy enimmäkseen kunnon vn- ja pn-tankoja(ei taida tosin olla pn-tangon Eleikon tai Leokon, mitat kuitenkin standardeja).

http://www.raholanliikuntakeskus.com/11

Jos et vielä perusta omaa salia, niin mun mielestä Raholan Liikuntakeskuksen sali on hyvä etenkin hinta/laatu-suhteeltaan. Löytyy enimmäkseen kunnon vn- ja pn-tankoja(ei taida tosin olla pn-tangon Eleikon tai Leokon, mitat kuitenkin standardeja).

http://www.raholanliikuntakeskus.com/11

Nythän mää vasta huomasin, että ketju oli "Toiminnallista...". No, on tuolla silti pieni nostolava, jossa jotkut on pn-liikkeitä tehneet.

Polte on kyllä hyvä, oon ollu tyytyväinen. Jäsenkortilla pääsee tosiaan aamulla jo 6.30 alkaen sisään eikä aamuisin ennen kymmentä (eli ekoja ohjattuja tunteja/reenejä) oo ollu tähän saakka kun satunnaisia reenaajia ja rauhassa on saanu olla ja touhuta keskenään. Henkilökunta on huippua. Muutamia laitteita onkin niinkun joku mainitsikin ja ihan varmaan joku tulee varmistamaan jos vaan kysäsee!

Ohjattujen tuntien tekniikoihin pääsee alottelijana hyvin mukaan vaikkei ois mitään peruskursseja käyny, neuvotaan kyllä. Kamppailupuoleen en oo tutustunu. Ja joo, kolme kertaa voi käydä tutustumassa maksutta. Vai olikse viikon ajan ja kolmesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom