toimiiko palautumisjuoma vielä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Tein eilen palautumisjuoman valmiiksi kun olin menossa salille. Sattuneesta syystä en päässytkään salille ja juoma jäi jääkaappiin. Tänään kun meen niin teenkö suosista uuden juoman vai toimiiko toi eilinen yhtä hyvin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mikskä se nyt siitä ois menny, tottakai toimii

Originally posted by Peetu
Tein eilen palautumisjuoman valmiiksi kun olin menossa salille. Sattuneesta syystä en päässytkään salille ja juoma jäi jääkaappiin. Tänään kun meen niin teenkö suosista uuden juoman vai toimiiko toi eilinen yhtä hyvin?

Käsitinkö oikein, että sekoitit juoman valmiiksi nesteeseen ennen salille menoa?

Mikäli näin, niin eikö salilta saa vettä, jotta tämänkaltaisilta ikäviltä ongelmilta vältyttäisiin?

Mikäli juoma maistuu/haisee poikkeavalle, älä juo sitä. Mussa tapauksessa naamariin vaan.

Ei tuon vielä päivässä pitäisi mennä miksikään, kunhan olet pitänyt kylmässä. Mulla on whey3:sta sisältävät aamupirtelöt useinkin jääkaapissa yön yli.

Lämpimässä protskut tosin alkaa elämään tosi nopeasti omaa elämäänsä, minkä huomaa jo kotona purkaessa huonosti huuhdeltua sheikkeriä reenikassista.

Re: Re: toimiiko palautumisjuoma vielä?

Originally posted by Sumu
Käsitinkö oikein, että sekoitit juoman valmiiksi nesteeseen ennen salille menoa?

Mikäli näin, niin eikö salilta saa vettä, jotta tämänkaltaisilta ikäviltä ongelmilta vältyttäisiin?

Mikäs siinä on kummaa jos sen sekoittaa valmiiksi? Niiden jauhojen kanssa on ikävä leikkiä sitten pukuhuoneessa, kun kaikki ei kuitenkaan sekoitu pelkästään heiluttamalla sheikkeriä vaan tarttis lusikkaa. Mieluummin juoma valmiiksi juuri ennen lähtöä ja tunti puoltoista myöhemmin naamaan. Ei se siinä ajassa miksikään mene. Korkeintaan liukenee vaahdot kokonaan kun vähän seisoo.

Riippuu tietysti mikä treenipäivä sulla on! Jos tänään meet tekeen sen eilisen treenin , niin sillonhan se vanha juoma on must , koska se on sekoitettu just sitä päivää varten. Mutta jos sulla onkin joku toinen treeni vuorossa , ni tee sit uus juoma.

:rolleyes:

Re: Re: Re: toimiiko palautumisjuoma vielä?

Originally posted by Slowmo21
Mikäs siinä on kummaa jos sen sekoittaa valmiiksi? Niiden jauhojen kanssa on ikävä leikkiä sitten pukuhuoneessa, kun kaikki ei kuitenkaan sekoitu pelkästään heiluttamalla sheikkeriä vaan tarttis lusikkaa. Mieluummin juoma valmiiksi juuri ennen lähtöä ja tunti puoltoista myöhemmin naamaan. Ei se siinä ajassa miksikään mene. Korkeintaan liukenee vaahdot kokonaan kun vähän seisoo.

Ehkä pidän tuota kummallisena, kun omat pirtelöni olen onnistunut saamaan sekaisin ihan pelkällä shakerilla ja vaivattomilla ravistusliikkeillä. Ehkä olen jotenkin poikkeava?

Mä ainakin sekotan sen salin pukuhuoneessa, johan se nyt vuotais reppuun koko juoma jos sen sinne lykkäis. :D On toi fastin sheikkeri sen verran pa*ka tuote että ei oikein pidä nesteitä sisällä.

Originally posted by Tomba
On toi fastin sheikkeri sen verran pa*ka tuote että ei oikein pidä nesteitä sisällä.

Joo varsinkin ne vanhemman mallin, ostin tossa äskettäin uden Fastin sheikkerin ja laatu on parantunu huomattavasti! Se on vissiin uuden valmistajan tekemä, joku "Mixboy" tai jotain...:kippis1:

Originally posted by Tomba
Mä ainakin sekotan sen salin pukuhuoneessa, johan se nyt vuotais reppuun koko juoma jos sen sinne lykkäis. :D On toi fastin sheikkeri sen verran pa*ka tuote että ei oikein pidä nesteitä sisällä.

Kuin myös jauhot purkkiin ja salilla vttä sekkan. Jos sitten jotain eri jauhoja sotket niin hämmennä ne vaikka lusikalla siinä jauhomuodossa ollessaan kotona, ja lisää sitten siellä salilla se voda sinne sekaan! :)

Re: Re: toimiiko palautumisjuoma vielä?

Originally posted by Kraftwerk n
Riippuu tietysti mikä treenipäivä sulla on! Jos tänään meet tekeen sen eilisen treenin , niin sillonhan se vanha juoma on must , koska se on sekoitettu just sitä päivää varten. Mutta jos sulla onkin joku toinen treeni vuorossa , ni tee sit uus juoma.

:rolleyes:

Saman reenin tein eilen joka piti tehdä jo ke, ja hyvin meni koneeseen jo keskiviikkona tehty palautumisjuoma:rock:

Olen myös mietiskellyt, että onko sillä väliä jos tekee palautus juoman valmiiksi reppuu? Eli onko se niin minuutin päälle, että juoko sen litkun treenin jälkee vai himassa niinku ite oon tehny(4-10min matka).

Re: Re: Re: toimiiko palautumisjuoma vielä?

Saman reenin tein eilen joka piti tehdä jo ke, ja hyvin meni koneeseen jo keskiviikkona tehty palautumisjuoma:rock:

Hyvä , sillä nyt palautumisesi on optimaalista , sillä siinä oli keskiviikon reenipäivää varten sitoutunutta positiivista energiaa.

;)

Originally posted by Jep
Olen myös mietiskellyt, että onko sillä väliä jos tekee palautus juoman valmiiksi reppuu? Eli onko se niin minuutin päälle, että juoko sen litkun treenin jälkee vai himassa niinku ite oon tehny(4-10min matka).

Ei se ole minuutin päälle. 30 sekunttia tai 15 minuuttia viimeisen sarjan jälkeen, ei käytännön merkitystä kehitykseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom