Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Peetu
Tein eilen palautumisjuoman valmiiksi kun olin menossa salille. Sattuneesta syystä en päässytkään salille ja juoma jäi jääkaappiin. Tänään kun meen niin teenkö suosista uuden juoman vai toimiiko toi eilinen yhtä hyvin?
Originally posted by Sumu
Käsitinkö oikein, että sekoitit juoman valmiiksi nesteeseen ennen salille menoa?
Mikäli näin, niin eikö salilta saa vettä, jotta tämänkaltaisilta ikäviltä ongelmilta vältyttäisiin?
Tein eilen palautumisjuoman valmiiksi kun olin menossa salille. Sattuneesta syystä en päässytkään salille ja juoma jäi jääkaappiin. Tänään kun meen niin teenkö suosista uuden juoman vai toimiiko toi eilinen yhtä hyvin?
Originally posted by Slowmo21
Mikäs siinä on kummaa jos sen sekoittaa valmiiksi? Niiden jauhojen kanssa on ikävä leikkiä sitten pukuhuoneessa, kun kaikki ei kuitenkaan sekoitu pelkästään heiluttamalla sheikkeriä vaan tarttis lusikkaa. Mieluummin juoma valmiiksi juuri ennen lähtöä ja tunti puoltoista myöhemmin naamaan. Ei se siinä ajassa miksikään mene. Korkeintaan liukenee vaahdot kokonaan kun vähän seisoo.
Originally posted by Tomba
On toi fastin sheikkeri sen verran pa*ka tuote että ei oikein pidä nesteitä sisällä.
Originally posted by Tomba
Mä ainakin sekotan sen salin pukuhuoneessa, johan se nyt vuotais reppuun koko juoma jos sen sinne lykkäis. :D On toi fastin sheikkeri sen verran pa*ka tuote että ei oikein pidä nesteitä sisällä.
Originally posted by Kraftwerk n
Riippuu tietysti mikä treenipäivä sulla on! Jos tänään meet tekeen sen eilisen treenin , niin sillonhan se vanha juoma on must , koska se on sekoitettu just sitä päivää varten. Mutta jos sulla onkin joku toinen treeni vuorossa , ni tee sit uus juoma.
Saman reenin tein eilen joka piti tehdä jo ke, ja hyvin meni koneeseen jo keskiviikkona tehty palautumisjuoma
Originally posted by Jep
Olen myös mietiskellyt, että onko sillä väliä jos tekee palautus juoman valmiiksi reppuu? Eli onko se niin minuutin päälle, että juoko sen litkun treenin jälkee vai himassa niinku ite oon tehny(4-10min matka).