Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saunalahteen ei kannata vaihtaa vaan kolumbukseen, jolla on samat hinnat mutta 70 e:lla puheaikaa. (Muuten varmasti yhtä hyvät :piis: )twinlab sanoi:Ajatellut oon vaihtaa liittymää, joka on saunalahden. Nytkään ei mitään hirveitä laskuja tuu, mutta mikä olis vielä halvempi? Kertokapa millaisia liittymiä teillä on ja paljonko puhelut/min minnekkin ja tekstarit? Kiitos
.no ämälEtwinlab sanoi:Onko DNA halpa ja elämä kallis?
ToughGrip sanoi:Mä en enää viitti edes kusta tuon dna:n suuntaan. Niin vituiks veti aikanaan laskutukset et luotto meni, joten vaihdoin soneran zero fortyyn ja laskut laskivat melkein puoleen. Tästä vaihdoin taas Tele Finlandiin ja vaihdon jälkeen laskuni laskivat jälleen puoleen edellisistä, joten nyt ne ovat neljänneksen dna:n laskuista.
Haukifile sanoi:Ja tohon valehTele Finlandiin päin taas itse en kusekaan, vittuilen aina kun soittavat liittymän vaihdosta.
Operaattoreilla on alihankkijoita, jotka soittelevat ihmisille ja myyvät liittymiä. Eli siis soittajat eivät välttämättä ole töissä kyseisessä firmassa, jonka liittymiä myyvät. On hyvinkin todennäköistä, että joihinkin numeroihin soitetaan useammasta firmasta. Lisäksi soittokannat eivät todellakaan aina ole kovin ajan tasalla. Itse olen soittanut lukuisia kertoja tuolla tavalla jo vaihdettuun numeroon, eikä se nyt mitään kovin noloa ole.training_day sanoi:Taitavat muuten olla tuolla Tele Finlandilla hieman yksinkertaisia tai jotain... Mulla kun on Elisan liittymä työpaikan puolesta ja firma siis maksaa laskut. No, pari viikkoa sitten soittivat Tele Finlandilta ja kyselivät, että olenko viime aikoina seurannut liittymien hintoja? Vastasin ystävällisesti, että eipä ole tullut seurattua, kun on tuo firman liittymä. Kaveri vastasi, että selvä juttu, minäpä merkkaan sen tänne, että ei soitella uudestaan.
Seuraavana päivänä tulee puhelu, siellä on toinen Tele Finlandin myyjä, tällä kertaa vastaan, että on se nyt kumma, että pitää soitella vaikka juuri eilen ilmoitin, että mulla on firman puolesta liittymä ja en tarvitse uutta. Tämäkin kaveri lupasi merkkailla sen heidän listoihinsa.
Kuinka ollakaan, seuraavana päivänä taas soittaa Tele Finlandin myyjä. Nyt alkoi jo vähän pinna palaa ja totesin, että mikäs helvetti siinä on, että tarvitsee joka päivä soitella vaikka olen tehnyt hyvin selväksi, että liittymälle ei ole mitään käyttöä. Jälleen samat jutut, että merkataan listoihin.
Tällä kertaa se taisi oikeasti mennä listaan, kun ei ole enää kuulunut.
Toisaalta, eivät ne Elisan kaveritkaan ihan terävimmästä päästä ole. Avovaimoni vaihtoi helmikuussa Elisan liittymään. Viime kuussa hänen numeroonsa soiteltiin vieraasta numerosta, mutta hän arveli, että jotain kaupustellaan joten ei vastannut. Kerran satuin olemaan paikalla kun ko. numerosta puhelu tuli ja sovittiin, että minä vastaan ja otan selvää, että mistä on kysymys. No, siellä oli kaveri Elisan asiakaspalvelusta ja kyseli, että olisiko liittymän vaihtoon tarvetta? Vastasin, että miten niin, onko Elisan liittymässä jotain vikaa? Kaveri hetken aikaa hiljaa... jatkoin, että niin tämä on Elisan liittymä mihin soitit. Kaveri sitten nolona selittää, että heillä ei taida olla tiedot ihan ajantasalla.
Epäilen, että kaverilla oli hieman olo... :D
Ei huomioi kuitenkaan puheaikoja.Wainio sanoi:Vertaa.fi GSM-liittymät kokeile tuolta syöttämällä edellisen laskun arvot sarakkeisiin
DNA:lla asiakaspalvelu ulkoistettu ja Saunalahdella taitaa olla aika heikko. Kolumbus-asiakas voi soittaa myös elisan asiakaspalveluun, jos kolumbus ei ole auki. Taitaa kolumbuksella olla paras palvelu noista halpaliittymistä.J@rno sanoi:Saunalahdella ja DNA:lla asiakas palvelu 24/vrk ja maksuton. Kolumbuksella rajattu aika ja maksuton. TF Rajattu aika ja maksullinen. Elisa ja Sonera myös 24h/vrk maksuton.