Tiukkaa lihasta!?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Katselin tossa noita kilpabodareitten kuvia, ja ihmettelin, et millä hitolla ne pääsee noin tiukkaan kuntoon? Onko siihen olemassa jotain taikatemppua, vai täytyykö sen eteen tosiaan tehdä kuukausia töitä?
Itse olen ollut nyt kuukauden dieetillä, ja rupesin lihaskadon menettämisen pelossa tutustumaan enemmän ja enemmän lisäravinteisiin.
Olen jaksottanut dieettini 2 viikon mittaisiin jaksoihin, koska olen lukenut että keho menee sen jälkeen säästöliekille. Myöskin olen jaksottanut syömiseni päivittäin moneen osaan, koska proteiiniä imeytyy vain 30g/ateria.

Eli seuraavasti:
ensimmäiset kaksi viikkoa:
klo 10: gainomax
klo 14: aterian korvike(twinfast 15g protskuja...)
klo n.16-18.30:punttitreeni(ennen ja jälkeen 5g glutamiinia)
treenin jälkeen aina rasvanpolttoa alkaen 30 min crostrainerissa...
klo 18.30 gainomax(heti treenin jälkeen)
klo 21.00: valio rahka(500g)tai puolikas broileri...(kuitenkin 30g protskuja)

toiset kaksi viikkoa.
klo 7.00: gainomax (20g protskuja ja 40 hiilareita)
klo 9.00: valio rahka 500g (n.30g protskuja)
klo 11-12: puolikas broileri tai broiskun rinta (30-40g protskuu)
klo 16-18: punttistreeni (ennen ja jälkeen treenin 5g glutamiinia)
klo 18: gainomax (heti treenin jälkeen)
klo 20: valio rahka 500g
klo 22: 3 siivua ruisleipää, voita ja vitusti broileri/kalkkunaleikettä päälle (n.5-7siivua)

meinas unohtua et käytän myös twinlabin ripped fuel kapseleita sen 3x2 kapselia päivässä.

Ja taas alkaa kierto alusta...

vuoden vaihteessa painoin 93kg nyt aamupaino oli 85.9 rasvaprosentiksi veikkaan jotain 8 tasoa... et kyl se lihas näkyy, muttei tarpeeks hyvin. Pitäis vatsojenkin näkyy jännittämättä, ja mielummin se 8 päck :)
laittaisitteko kommentteja, varsinkin mieluummin kokeneempia neuvoja kommenteiksi :D

Siihen tehdään paljon töitä ja käytetään roinaa.
Mutta onnea dieetille sillä pääset varmasti todella tyydyttävään kuntoon ilman aineitakin (eightpäkki ja suonet ja kaikki) :)

WhiteDevil sanoi:
vuoden vaihteessa painoin 93kg nyt aamupaino oli 85.9 rasvaprosentiksi veikkaan jotain 8 tasoa... et kyl se lihas näkyy, muttei tarpeeks hyvin. Pitäis vatsojenkin näkyy jännittämättä, ja mielummin se 8 päck

Koko postisi oli todella viihdyttävä, mutta tästä annan :david: -pisteitä .

WhiteDevil sanoi:
Katselin tossa noita kilpabodareitten kuvia, ja ihmettelin, et millä hitolla ne pääsee noin tiukkaan kuntoon?
Lääkkeet + suunnitelmallinen dieetti
WhiteDevil sanoi:
dieettini 2 viikon mittaisiin jaksoihin, koska olen lukenut että keho menee sen jälkeen säästöliekille
Urbaani legenda, ei ole olemassa mitään kahden viikon sääntöä. Kehon kyllä saa säästöliekille, mutta aika riippuu täsyin ruokavaliosta + reenistä + geeneistä.
WhiteDevil sanoi:
proteiiniä imeytyy vain 30g/ateria
Urbaani legendenda, ei ole mitään absoluuttisen oikeaa määrä minkä ihmiskeho pystyy hyödyntämään kerralla.
WhiteDevil sanoi:
Eli seuraavasti:
- Sokerilitkut (Gainomax) pois muualta kuin heti reenin jälkeen, syö ennemmin hedelmiä, puuroa tms.
- Syö enemmän "oikeaa ruokaa", tavoittele n 500kcal alle kulutuksen. Tuolla ruokavaliolla sinulla on varmaankin koko ajan nälkä ja kaloreita lienee aivan liian vähän.
- Hyvät rasvat puuttuvat kokonaan
- Säälittävän vähän proteiinia
- Vitamiinit + hivenaineet + kuidut lienevät varsin vähissä.

Tolla dietillä ainaki lihakset karkaa nopsaa.. elikkä koita saaha sitä prodea ainaki se 2g/painokilo. Tohon bodari kuntoon pääsemiseen.. siihen tosiaan tarvitaan kuukausia/ vuosia/ vuosikymmeniä... jos et sitte tarkottanu Calista Flochart(nyt kyllä kirjotettiin päin p:tä toi nimi) lookkia? Siihen voi päästä nopsempaa..

vuoden vaihteessa painoin 93kg nyt aamupaino oli 85.9 rasvaprosentiksi veikkaan jotain 8 tasoa... et kyl se lihas näkyy, muttei tarpeeks hyvin.
Jos oisit 90kg noilla rasvoilla ni et kyselis täälä diettaus- ja ravintovinkkejä vaan antasit niitä muille. Kasin rasvoilla näkyy varmaa jo verisuonet perseessäki :D
Onnea dietille!

Pieni palautus maanpinnalle on varmasti paikallaan. Eli tuo rasvaprosentti tuskin pitää paikkansa ja jos pitää niin :kuvia:

Mutta edellä tulikin jo vinkkiä ruokavalioon ja niitä on syytä myös noudattoo jos haluaa lihat pitää. Ja palstalla on miljoona ketjua ravinnosta, niitä kannattaa lukea huolella. Noita uskomuksia näytti olevan aika paljon, kuten toi 30 g protskun imeytyminen ja säästöliekki kahdessa viikossa.

Minulla on ollut rasvaprosentti joskus mitattuna 6.4 jonka perusteella arvelin, että nyt olisi 8... voisihan se olla sit 10...
Tää tuli vähän vahingossa aloittelioiden puolelle... olen käynyt salilla kuitenkin jo vuodesta 97.
olen 24v 180cm tänään aamupaino 85.1 rasvaa ei ole paljoa, mutta en ole kireessä kunnossa, niin että se liha todella näkyisi. Penkistä otin muutama kuukausi sitten 140kg kun ykköstä muutaman viikon harjoittelin.
Olen lukenut tuon 30g protskua tiedon ja se säästöliekkijuttu olikin vähän niin, että keho alkaa tottua 2 viikon kuluttua, ja sen jälkeen "säikäytän" sen ettei se kerkeä tottua... (kirjasta massaa! voimaa! timo erämetsä, peter grönfors)
Se on kyllä totta, että lisää protskuja. Sitä itsekkin mietin. Paljonko tän kokoinen sälli kuluttaa kaloreita päivässä. Täytyy laskea salitreenin kaloritkin. Mistä sais sitä protskua, ilman hiilareita? Kun ajattelin että sen vajaan protskun vois ottaa ruoasta, muuten menee pelkälle jauholinjalle.
:)

WhiteDevil sanoi:
Minulla on ollut rasvaprosentti joskus mitattuna 6.4 jonka perusteella arvelin, että nyt olisi 8... voisihan se olla sit 10...
:kuvia:
Miksi ihmeessä diettaat jos rasvat on jo n.8%?

olis tarkoitus päästä kerrankin kesäkuntoon. Oli broidin kanssa läppä jo vuosia, että kesäkuntoon v.2005... ja nyt se on edessä :D
Kyllähän mä olen jo jonkun mielestä kesäkunnossa, mutta haluaisin olla kerrankin kisakunnossa :D
eli tiukassa, todella tiukassa kunnossa.
Nytkin istuessa makkara näkyy tossa vatsassa, vaan ei vatsalihaksia. Nyt näkyy siks päcki kun jännittää, mutta haluun et näkyy kasipäcki kun ei jännitä.
Ja toi rasvaprosentti on ihan oma arvio heitto... et voi olla oikeesti ihan mitä vaan... en ole millään mitannut.
Voisin salilla mitata tänään sillä seiso kädet ojossa mittarilla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No voi elämä. Penkkaa tiukkana 140 eikä tiedä mistä saa prostskua ilman hiilareita. Nyt otat itteäs niskasta kiinni ja alat lukemaan treeni/ravinto-osiota ja paljon. Täältä löytyy paljon näkökulmia kaikkeen, ei muuta kuin opettelemaan.

no joo... valkoisesta lihasta...(kana ja porsaan liha) mut sitä kun syö kokoajan... niin alkaa tulee ylös :D En ole ennen pitänyt diettiä. Että diettiruokavaliota mietiskelin. Kyllä mä protskut saan, mutta mitenkä sillälailla, ettei tule ylimääräistä samalla?

WhiteDevil sanoi:
no joo... kanasta ja valkoisesta lihasta... mut sitä kun syö kokoajan... niin alkaa tulee ylös :D En ole ennen pitänyt diettiä. Että diettiruokavaliota mietiskelin. Kyllä mä protskut saan, mutta mitenkä sillälailla, ettei tule ylimääräistä samalla?

Liha, kana, kala, kananmunat, proteiinijauhot, maitorahka, raejuusto, pähkinät, soija. Noista saa jo sellaisia komboja, että ei ole mua vielä ikuna alkanut syöminen kyllästyttämään.

edit: mitä on valkoinen liha?

Eli seuraavasti:

ensimmäiset kaksi viikkoa:
klo 10: gainomax
klo 14: aterian korvike(twinfast 15g protskuja...)
klo n.16-18.30:punttitreeni(ennen ja jälkeen 5g glutamiinia)
treenin jälkeen aina rasvanpolttoa alkaen 30 min crostrainerissa...
klo 18.30 gainomax(heti treenin jälkeen)
klo 21.00: valio rahka(500g)tai puolikas broileri...(kuitenkin 30g protskuja)

toiset kaksi viikkoa.
klo 7.00: gainomax (20g protskuja ja 40 hiilareita)
klo 9.00: valio rahka 500g (n.30g protskuja)
klo 11-12: puolikas broileri tai broiskun rinta (30-40g protskuu)
klo 16-18: punttistreeni (ennen ja jälkeen treenin 5g glutamiinia)
klo 18: gainomax (heti treenin jälkeen)
klo 20: valio rahka 500g
klo 22: 3 siivua ruisleipää, voita ja vitusti broileri/kalkkunaleikettä päälle
Mutta missä kuidut??! Ei se sun suolisto kyllä kauhean hyvää tykkää tästä dietistä... :jahas:

WhiteDevil, tässä sulle esimerkiksi kohtuullisen hyvä dieettiruokavalio. Tosin tuo kaveri on sua kevyempi, joten tarvitset tod näk enemmän kaloreita.

Ja kasipäkki ei näy jos genetiikka ei ole kasipäkkiä antanut. Taitaa olla suhteellisen harvinainen moinen.

Vatsat saa muuten(huhujen mukaan) näkymään sillä, että tekee vatsoja! Tämä on ainakin yksi osa-alue. :david: Ainakin jos noin vähän rasva % niin luulisi ainakin..

Mikä on ton öljyn tarkoitus kyseisessä ruokavaliossa? kuullostaa pahalta vetää öljyä joka ruokailun yhteydessä ruokalusikallinen yäh... on se kasipäkki olemassa... mut alimmat on vielä rasvan alla piilossa :)

Otetaas alusta... diettini:

Eli näin se menee:
klo 9 Pari siivua reissumiestä, voita vähän ja kurkkua päälle. Purkki maitorahkaa. Sekaan jotain herkkuja... ananasta tms. Ehkä lisäksi twinfast ateriankorviketta(sisältää sen 15g protskua, kuituja, ja muuta sälää) pyrkimys 30g protskuja, kuituja reissarista ja korvikkeesta.

klo 11-12 ruoka. eli broilerin rinta ja salaattia... kurkkua tms. eli protskuja 30g

klo 14-15 purkki rahkaa/ateriankorviketta... kuitenkin protskuja n.30g

klo 16-18 punttitreeni(melkein päivittäin, yksi lihasryhmä päivässä) ja treenin jälkeen rasvanpolttoa crosstrainerilla alkaen puoli tuntia.

klo 18 (heti treenin jälkeen) gainomax (sisältää 20g protskua ja 40 hiilareita)

klo 21 iltapalaksi pitäis saada vielä 30g protskua... eli taas turvaudutaan rahkaan/ateriankorvikkeeseen...

vielä täytyy lisätä, että vedän 3x2 kapselia ripped fuel tuotetta päivässä. 2 kun herään, 2 ennen lounasta ja 2 ennen iltapalaa

ja ennen ja jälkeen treeniä 5 grammaa glutamiinia

Miltä kuullostaa? pitäiskö muuttaa jotenkin. pitäiskö treenin jälkeen ottaa toinenkin gainomax pienen tauon(30m) jälkeen?

Painan 85kg

WhiteDevil sanoi:
Eli näin se menee...

Voit varmasti jatkaa tätä keskustelua tässä ketjussa, ei tarvitse avata jokaista, samaa aihetta käsittelevää, postiasi varten uutta ketjua.

Ok... en ole vuoteen käynyt täällä, joten sori tosta... en ole vielä oikein mukana...

Back
Ylös Bottom