- Ikä
- 44
Katselin tossa noita kilpabodareitten kuvia, ja ihmettelin, et millä hitolla ne pääsee noin tiukkaan kuntoon? Onko siihen olemassa jotain taikatemppua, vai täytyykö sen eteen tosiaan tehdä kuukausia töitä?
Itse olen ollut nyt kuukauden dieetillä, ja rupesin lihaskadon menettämisen pelossa tutustumaan enemmän ja enemmän lisäravinteisiin.
Olen jaksottanut dieettini 2 viikon mittaisiin jaksoihin, koska olen lukenut että keho menee sen jälkeen säästöliekille. Myöskin olen jaksottanut syömiseni päivittäin moneen osaan, koska proteiiniä imeytyy vain 30g/ateria.
Eli seuraavasti:
ensimmäiset kaksi viikkoa:
klo 10: gainomax
klo 14: aterian korvike(twinfast 15g protskuja...)
klo n.16-18.30:punttitreeni(ennen ja jälkeen 5g glutamiinia)
treenin jälkeen aina rasvanpolttoa alkaen 30 min crostrainerissa...
klo 18.30 gainomax(heti treenin jälkeen)
klo 21.00: valio rahka(500g)tai puolikas broileri...(kuitenkin 30g protskuja)
toiset kaksi viikkoa.
klo 7.00: gainomax (20g protskuja ja 40 hiilareita)
klo 9.00: valio rahka 500g (n.30g protskuja)
klo 11-12: puolikas broileri tai broiskun rinta (30-40g protskuu)
klo 16-18: punttistreeni (ennen ja jälkeen treenin 5g glutamiinia)
klo 18: gainomax (heti treenin jälkeen)
klo 20: valio rahka 500g
klo 22: 3 siivua ruisleipää, voita ja vitusti broileri/kalkkunaleikettä päälle (n.5-7siivua)
meinas unohtua et käytän myös twinlabin ripped fuel kapseleita sen 3x2 kapselia päivässä.
Ja taas alkaa kierto alusta...
vuoden vaihteessa painoin 93kg nyt aamupaino oli 85.9 rasvaprosentiksi veikkaan jotain 8 tasoa... et kyl se lihas näkyy, muttei tarpeeks hyvin. Pitäis vatsojenkin näkyy jännittämättä, ja mielummin se 8 päck
laittaisitteko kommentteja, varsinkin mieluummin kokeneempia neuvoja kommenteiksi :D
Itse olen ollut nyt kuukauden dieetillä, ja rupesin lihaskadon menettämisen pelossa tutustumaan enemmän ja enemmän lisäravinteisiin.
Olen jaksottanut dieettini 2 viikon mittaisiin jaksoihin, koska olen lukenut että keho menee sen jälkeen säästöliekille. Myöskin olen jaksottanut syömiseni päivittäin moneen osaan, koska proteiiniä imeytyy vain 30g/ateria.
Eli seuraavasti:
ensimmäiset kaksi viikkoa:
klo 10: gainomax
klo 14: aterian korvike(twinfast 15g protskuja...)
klo n.16-18.30:punttitreeni(ennen ja jälkeen 5g glutamiinia)
treenin jälkeen aina rasvanpolttoa alkaen 30 min crostrainerissa...
klo 18.30 gainomax(heti treenin jälkeen)
klo 21.00: valio rahka(500g)tai puolikas broileri...(kuitenkin 30g protskuja)
toiset kaksi viikkoa.
klo 7.00: gainomax (20g protskuja ja 40 hiilareita)
klo 9.00: valio rahka 500g (n.30g protskuja)
klo 11-12: puolikas broileri tai broiskun rinta (30-40g protskuu)
klo 16-18: punttistreeni (ennen ja jälkeen treenin 5g glutamiinia)
klo 18: gainomax (heti treenin jälkeen)
klo 20: valio rahka 500g
klo 22: 3 siivua ruisleipää, voita ja vitusti broileri/kalkkunaleikettä päälle (n.5-7siivua)
meinas unohtua et käytän myös twinlabin ripped fuel kapseleita sen 3x2 kapselia päivässä.
Ja taas alkaa kierto alusta...
vuoden vaihteessa painoin 93kg nyt aamupaino oli 85.9 rasvaprosentiksi veikkaan jotain 8 tasoa... et kyl se lihas näkyy, muttei tarpeeks hyvin. Pitäis vatsojenkin näkyy jännittämättä, ja mielummin se 8 päck
laittaisitteko kommentteja, varsinkin mieluummin kokeneempia neuvoja kommenteiksi :D