joo elikkä olen 173cm pitkä aamupaino oli juuri 92,5kg. Olen nostellut puntteja yli kymmenen vuotta periaatteella että voimaa ja lihasta on tullut. penkistä nostan parhaimmillani 170kg, maasta 240kg ja kyykkyä olen tehnyt vähemmän mutta jotain 200kg. Tarkoituksena olisi vähän tiukentaa kroppaa ja ehkä muutama kilo pois painosta. Rasvaprosenttini on nyt jotain n.18%. Elikkä nyt olisi pieni tiukennus paikallaan menettämättä lihasmassaa! Käyn salilla yleensä 4 kertaa viikossa ja teen aika perinteisin liikkein kaikki lihasryhmät läpi kohtalaisen suurilla painoilla, olen tehnyt suurinpiirtein samalla tyylillä treeniä vuosikausien ajan.
Minkälaista treenikuviota suosittelisitte meikäläiselle edellämainittujen tietojen perusteella. Tarkoituksena siis lihaserottuvuutta ja kiinteytyä sekä saada vähän vatsalihaksia esiin.
Minkälaista treenikuviota suosittelisitte meikäläiselle edellämainittujen tietojen perusteella. Tarkoituksena siis lihaserottuvuutta ja kiinteytyä sekä saada vähän vatsalihaksia esiin.