tiukennusta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
joo elikkä olen 173cm pitkä aamupaino oli juuri 92,5kg. Olen nostellut puntteja yli kymmenen vuotta periaatteella että voimaa ja lihasta on tullut. penkistä nostan parhaimmillani 170kg, maasta 240kg ja kyykkyä olen tehnyt vähemmän mutta jotain 200kg. Tarkoituksena olisi vähän tiukentaa kroppaa ja ehkä muutama kilo pois painosta. Rasvaprosenttini on nyt jotain n.18%. Elikkä nyt olisi pieni tiukennus paikallaan menettämättä lihasmassaa! Käyn salilla yleensä 4 kertaa viikossa ja teen aika perinteisin liikkein kaikki lihasryhmät läpi kohtalaisen suurilla painoilla, olen tehnyt suurinpiirtein samalla tyylillä treeniä vuosikausien ajan.

Minkälaista treenikuviota suosittelisitte meikäläiselle edellämainittujen tietojen perusteella. Tarkoituksena siis lihaserottuvuutta ja kiinteytyä sekä saada vähän vatsalihaksia esiin.

Jatka vaikka samalla reenillä, mutta karsit rasvoista ja hiilareista vaikka 500kaloria päivässä pois. Kauheen kovilla plussilla et voi olla, jos 10vuotta puntannu ja ekaa diettiä vedät, eikä painoo ole tuon enempää.

E. Vaikka, vaikka, vaikka way to go kielioppi

vielä pikainen kysymys

paljonko oisi sopiva kalorimäärä päivässä? treenaan siis puntteja 3-4 kertaa viikossa kerrallaan n.1h 15min. ikä siis 31v paino nyt jotain 92kg pituus 173cm ja veikkaisin rasvojen olevan sielä parinkympin nurkilla.

paljonko oisi sopiva kalorimäärä päivässä? treenaan siis puntteja 3-4 kertaa viikossa kerrallaan n.1h 15min. ikä siis 31v paino nyt jotain 92kg pituus 173cm ja veikkaisin rasvojen olevan sielä parinkympin nurkilla.
katso kalorilaskurista kulutuksesi ja ota siitä noin 500 kaloria pois.

katso kalorilaskurista kulutuksesi ja ota siitä noin 500 kaloria pois.

Jos tarkoitat kalorilaskuri.fi tai vastaavaa ei tarvitse vähentää mitään, vaan lisätä siihen pari sataa kaloria ja on silti noin 500kcal miinuksella.
Laskevat normaali ihmisen kalorit alakanttiin ja vähänkin lihaksikkaamman treenarin vielä reilummin.

Jatka vaikka samalla reenillä, mutta karsit rasvoista ja hiilareista vaikka 500kaloria päivässä pois. Kauheen kovilla plussilla et voi olla, jos 10vuotta puntannu ja ekaa diettiä vedät, eikä painoo ole tuon enempää.

E. Vaikka, vaikka, vaikka way to go kielioppi

Ihan hyvä paino tuo on pituuteen nähden ja jos rasvat ovat tosiaan noin 18% niin lihastakin on ihan hyvin.

Suositut

Back
Ylös Bottom