Tito Ortiz

Kumpi voittaisi ottelun?

• Total voters
    62
  • Poll closed .
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nii ja esim. Evan Tannerin tyrmääminen alle minuutissa ja Elviksen voittamnen joka oli australian thainyrkkeilymestari?
Ilman Titoa lajia tuskin edes enään olisi piste ja kun tämän vielä sano mun isäkin.

Nii ja esim. Evan Tannerin tyrmääminen alle minuutissa ja Elviksen voittamnen joka oli australian thainyrkkeilymestari?
Ilman Titoa lajia tuskin edes enään olisi piste ja kun tämän vielä sano mun isäkin.

Ai Tito sammutti Tannerilta valot, se oliki päässy jo unohtumaan tässä ketjussa. Kiitos, että muistutit.

Pahoittelut OT:sta mut pakko kysyä, onko sun faija kovempi ku bodaajan faija?

Tito Ortiz Entrance - YouTube

Tito tuhosi monet vastustajansa ja on varman yksi ainoista syistä miksi MMA on sitä mitä se nyt on joten pidä pää kiinni!!!

Jos toi oli mulle niin enköhän mä sano just mitä olen mieltä ja siihen ei sun lupaa tarvita.
Kyllä Tito OLI joskus kova matsaaja, mutta aika on ikävä kyllä mennyt ohi ja maailmasta löytyy helposti 15-20 parempaa ottelijaa kuin Tito. Mä en kyl tajua miks mun pitää vastata trollile? :D

Toivottavasssti löytyy kelpo vastus Bellatorssista Titolle. Sen jälkeen olisi hyvä ottaa Rambagea vastaan.

rage.png

Tito voisi tulla turpakeikkaan kokeilemaan Karvista tai Schwartzia vastaan.

Karvinen voittais slammillä, koska se on ihan vitun brutaali jätkä.

^Entäs sonnit? Onhan toi Karvinen kehittynyt viime otteluistaan. Tito olisi hyvä ja aika samantasoinen ottelija nykykunnossaan. Schwartzziz oli varmaan jo liian kova pala.

Juu poikaporukassa keräännytään katsomaan viikonloppuisin VHS:ltä usein. Kevyttä kenttä näpitystä ja vaahtokarkkeja siinä lomassa.

Karvisen take down defense on kehittynyt viime aikoina kansainväliselle tasolle. Lyöneihin on tullut tehoa valmentajansa kertoman kreatiini kuurien ansiosta roimasti. Veikkaan, että karvinen pieksisi ja lopulta ottaisi takaa alastoman kuristuksen.

Pikkaisen katkeraa tilitystä. Vittu miten tyhmiä jätkiä. Noiden uunojen mielestä putkimiehen pitäis tienata enemmän mitä firman toimitusjohtaja koska se veivaa niitä putkia. Kuin saatanan tyhmä pitää olla, että luulee UFC:n kokoisen organisaation rullaavan, jos kaikki sisääntuleva hillo jaetaan ottelijoille?

[video=youtube_share;Qx4U7pUnC28]http://youtu.be/Qx4U7pUnC28[/video]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom