Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joopa joo. Titollahan on hemmetin hyvät hartiat.
Ihan näin offtopiccina Jontelle, olitko se sinä oikeesti joka kommentoi Machida vs Munoz-streamchattiin? :D
Tässä ketjussa Jontte89 fanittaa Titoa ja trollaa minkä ehtii.
6 viikon päästä takasin salille. :D
Tito Ortiz Expects Full Recovery, Return to Gym in 6 Weeks | Bleacher Report
Aivan mahtava uutinen. Rambage nyt ottaa kuitenkin toisen matsin niin ennen kuin se voi ottaa Titoa vastaan niin olisi hyvä joku ottelu ennen sitä Titon ottaa. Esim. Forrest Griffiniä vastaan oi tosi hieno nähdä matsi tai Bonnaria.
Aivan mahtava uutinen. Rambage nyt ottaa kuitenkin toisen matsin niin ennen kuin se voi ottaa Titoa vastaan niin olisi hyvä joku ottelu ennen sitä Titon ottaa. Esim. Forrest Griffiniä vastaan oi tosi hieno nähdä matsi tai Bonnaria.
Eiku, eiks nyt ois korkea aika sille Ken Shamrock vs Tito 4:selle?
Molemmat jampat kuta kuinkin jo haudassa ja trashtalkilla tehtäis enemmän damagea kuin itse matsissa.
En kyllä ole trolli ja ihan oon normaalikoulun käyny ja töitä teen maatilalla ja tuskimpa mikää tyhmä ees osais rekisteröidä englanninkieliselle fooorumille.
En kyllä ole trolli ja ihan oon normaalikoulun käyny ja töitä teen maatilalla ja tuskimpa mikää tyhmä ees osais rekisteröidä englanninkieliselle fooorumille.
No niin nythä se on todistettu, ala-apukoulun priimus pystyi, mutta jatkoitko opintojasi vielä tästä ylempiin tutkintoihin? Esim tarkkis?
Meitä on monenlaisia eikä se ole paha, mutta kun vaikeaahan se on suhtautua oikein kun ei tiedä minkälainen kaveri ja millä mielellä siellä kirjoittelee.