Tito Ortiz

Kumpi voittaisi ottelun?

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Vielä siistimpää olisi nähdä Tito seuraavassa turpakeikassa Roope Schwarzia vastaan. Tosin "hapettaja" Karvinen tarjoaisi ehkä tasaisemman väännön Titun nyky kondikselle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan mahtava uutinen. Rambage nyt ottaa kuitenkin toisen matsin niin ennen kuin se voi ottaa Titoa vastaan niin olisi hyvä joku ottelu ennen sitä Titon ottaa. Esim. Forrest Griffiniä vastaan oi tosi hieno nähdä matsi tai Bonnaria.

Jep Ortiz vs Bonnar ois vitun siisti nähdä. Maksaisin vaikka 100e nähdäkseni.

Aivan mahtava uutinen. Rambage nyt ottaa kuitenkin toisen matsin niin ennen kuin se voi ottaa Titoa vastaan niin olisi hyvä joku ottelu ennen sitä Titon ottaa. Esim. Forrest Griffiniä vastaan oi tosi hieno nähdä matsi tai Bonnaria.

Rampage kirjoitetaan p:llä.

Ja nuo Forrest ja Bonnar tapahtuu yhtä todennäköisesti kuin uusinta Evan Tanneria vastaan.

Eiku, eiks nyt ois korkea aika sille Ken Shamrock vs Tito 4:selle?

Molemmat jampat kuta kuinkin jo haudassa ja trashtalkilla tehtäis enemmän damagea kuin itse matsissa.

Eiku, eiks nyt ois korkea aika sille Ken Shamrock vs Tito 4:selle?

Molemmat jampat kuta kuinkin jo haudassa ja trashtalkilla tehtäis enemmän damagea kuin itse matsissa.

Joka matsissa Tito tehn y paljo damagea toiselle.
Shamrock matsi ois kyllä tosi mielenkiintonen mutta Ken ei vissiin enää halua otella. Varmaa pari vuotta vielä sitten se meinass otella muitaakseni Frank Shamrockia vastaa.
Ja sillä on poliiisitutkinta päällä ku joku strippari (veikkaan että joky venäläinen) syyttää että Ken ois tehny sille pahojaa.

Onhan toi trolli, toinen vaihtoehto on vaan poikkeava ihminen, siis sellainen joka tarvii tukea elämässään. Eli periaatteessa ihan ok mutta palikoita puuttuu, oli kerran työkaverina semmonen autettava kaveri. Jontte89, luku viitta kai syntymävuoteen pitäis siis olla ihan aikuisen ikäinenkin jo, eli trolli tai vähän jännä ihminen oikeasti.

Meitä on monenlaisia eikä se ole paha, mutta kun vaikeaahan se on suhtautua oikein kun ei tiedä minkälainen kaveri ja millä mielellä siellä kirjoittelee.

En kyllä ole trolli ja ihan oon normaalikoulun käyny ja töitä teen maatilalla ja tuskimpa mikää tyhmä ees osais rekisteröidä englanninkieliselle fooorumille.

En kyllä ole trolli ja ihan oon normaalikoulun käyny ja töitä teen maatilalla ja tuskimpa mikää tyhmä ees osais rekisteröidä englanninkieliselle fooorumille.

No niin nythä se on todistettu, ala-apukoulun priimus pystyi, mutta jatkoitko opintojasi vielä tästä ylempiin tutkintoihin? Esim tarkkis?

No niin nythä se on todistettu, ala-apukoulun priimus pystyi, mutta jatkoitko opintojasi vielä tästä ylempiin tutkintoihin? Esim tarkkis?

Tämä tällainen on jo vähän turhaa kommentoitia.

Itse aiheeseen, toivon, että Tito pysyisi eläkkeellä. Taitaa olla niin, ettei paikat enää kestä niin miksi mennä enemmän rikkomaan

Meitä on monenlaisia eikä se ole paha, mutta kun vaikeaahan se on suhtautua oikein kun ei tiedä minkälainen kaveri ja millä mielellä siellä kirjoittelee.

En tarkoita seuraavassa tekstissä Jonttea. Tuli tuosta kirjoituksestasi mieleen että, sitä aina ajattelee että täällä foorumeilla kirjoittelee vain ns. normaalit ihmiset. Ei tule ajatelleeksi että täällä voi kirjoitella myös mielisairaat, kehitysvammaiset, hullut ym. eritavalla itseään ilmaisevat.

Pic taken from a mile away.

TitoOrtiz.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom