Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nako sanoi:Ei ehkä kannata avata tota jälkimmäistä linkkiä ...Taitaa olla virus tossa kuvassa. Jos kuitenkin haluat viruksen voin lähettää siitä lähdekoodit
Daug sanoi:Siis wtf oliko tossa toisessa kuvassa joku virus? Avasin sen ja kuva siinä kyllä oli? Voi saatana jos täällä rupee jengi viruksia postailee...
Niin näyttää. Colin Powellin sanoin "Maamme lapset, vanhemmat ja muut kansalaiset ansaitsevat parempaa."Tahvo Tohveli sanoi:Minusta tuo rinta näyttää aika roikolta, eikös tällä neidillä pitänyt olla silikonit?
Daug sanoi:Siis wtf oliko tossa toisessa kuvassa joku virus? Avasin sen ja kuva siinä kyllä oli? Voi saatana jos täällä rupee jengi viruksia postailee...
yajo sanoi:Niin näyttää. Colin Powellin sanoin "Maamme lapset, vanhemmat ja muut kansalaiset ansaitsevat parempaa."
AKV sanoi:Sanoo George W. Bushin hallituksen ministeri! :lol2:
Muistan muutaman vuoden takaa, kun mediassa kohistiin Janina Andersonin imetyksistä eduskunnassa :jahas: Mä en ymmärrä mitä kauheaa/lapsia järkyttävää on rintojen paljastamisessa, kunhan ei ihan alasti riisuuduta miljoonien ihmisten nähden. Naisten rinnat on mun mielestä luonnollinen asia, jääkö siitä lapsille sitten jotain järkyttäviä traumoja?Fat Rat sanoi:Amerikkalainen kaksinaismoralismi... hmm
Uskoisinpa, että Suomessakin nousisi haloo jos jääkiekon SM-liigan loppuottelussa laulais vaikkapa Jonna K. ja vilauttais tissiä miljoonalle katsojalle.
Kuitenkin katsomossa on niitä lapsiakin joten siinä mielessä onhan se vähän arveluttavaa toi tissien vilauttaminen.
hkaroliina sanoi:Naisten rinnat on mun mielestä luonnollinen asia, jääkö siitä lapsille sitten jotain järkyttäviä traumoja?