Tipaton tammikuu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Mtn en oo ottanut".. välil oli kyllä vaikeeta ku näki pienessä hiprakassa nauravia kavereita :D .. 16.2 tulee otettua vasta.

Tipaton tammikuu 2008

Up up!

Noniin, ensi vuosi lähestyy kovaa vauhtia taas kerran ja pikkujoululätringit ovat ohi tältä erää.
Sen lisäksi, että uusi vuosi alkaa tipattomalla tarkoituksena olisi myös HIEMAN siivoilla ruokavaliota (vielä ehtii tuhota konvehdit) ja tervehtyä sen verran että saisi treeninkin kulkemaan taas :rock:

Tipaton tammikuu 2008, here I come!:kippis1:

PS. Vielä ehtii juoda :D

Tullut otettua kunnolla pe,su,ma,ti,ke joten tunnen olevani
enemmän kuin tarpeessa tipattoman tammikuun suhteen.
Pitää taas saada treeni kulkemaan ja elämä myös :)

Varmaan kuudetta vuotta taas viettämässä tipattoman. Yleensä menee helmikuulle pitkälle, kerran meni huhtikuulle asti. Mutta perinteitä noudattaen ja aina tää jouluaika on niin kosteeta, että tekee ihan hyvää.

Omat juomatavat ei aiheuta tuollaisia tipattomia kausia. Määrät ei muutenkaan mitään kauheita ole.

Tipaton tammikuu tavoitteena täälläkin.Viimeks ei onnistunu,mut jos tällä kertaa ois parempi onni.
Uutenavuotena pitää vetää viel perseet olalle:kippis1:

En ole koko vuotena mitään hirveästi juopotellut, mutta kyllä se tipaton silti kutsuu.

2006 meni tammikuu.
2007 meni tammi- sekä helmikuu.
2008 olisi tarkoitus olla vähän pidempikin jakso, varmaan jotain 4 kk, koska dieetille pitäisi alkaa. Silloin ei oikein voi juopotella. Saas nähdä kuinka käy.

Kyllä taas mennään tammikuu ja hyvällä säkällä helmikuukin täysin ilman alkoholia. Turhan kostee ollu tää loppuvuosi taas vaihteeks. :jahas:

mä taidan pitää kans tipattoman tammikuun. tai vähän sinnepäin ku on pari työkeikkaa jossa saattaa olla että lipsuu... eli eihän se mikään tipaton sit oo. mutta sinnepäin.

muuten käännetään kyllä ruuvia urheilun suuntaan.

Nyt oon 22 päivän aikana ottanu 2krt alkoholia, tarkotus ois pitää tipaton tammikuu lukuun ottamatta uudenvuoden juhlia jotka väkisinkin venyy tiistainpuolelle. Oon keskittynyt reenaamiseen niin täysillä että alkoholia ei tee ees mieli :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom