Tipaton tammikuu

Tipattomalla mennään. Helpompi kaapia ihraa pois taas pitkästä aikaa ja ottaa hyvää pohjaa kevään kasvuille... :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullakin olis tarkoitus yrittää. Kerran oon tähän mennessä onnistunut vaikka joka vuosi sitä on yritetty...

ikinä koskaan en oo viettänyt vielä tipatonta tammikuuta, tänävuonna vietän. Itseasiassa tavoite on niinkin hyvä kuin että vappuna seuraavaksi pisaraakaan, eikä sillonkaan ryypäten, uutenavuotena voin ehkä muutaman skumppalasin juodakin. Tammikuun alusta samalla alkaa dieetti, eli kevätkiristely, ja ainoa luksus mitä aion sallia on snuussi. Tekee hyvää kuoria ylimäärästä mahollisimman tehokkaasti pois kevät

Jouluna ku tuli vedettyä ihan kauheat aattokoomat, oksenteluineen ja 2päivän krapuloineen, jotka jatku kyllä ku jatkoin juomista, ni ehkä sen takia päätin kevätraittiudesta.. mutta joulukännit ne on perinne, ja ensvuonnakin uudestaan.

Tai tarkemminottaen en kyllä kutsu tätä tipattomaksi tammikuuksi, kun olen aina inhonnut tälläisiä perinteitä ja nimityksiä, mutta lopputulema on sama, nyt raitistellaan kevät, laihdutellaan, parannetaan aerobistakin kuntoa, ja päntätään tälläkertaa todella huolella pääsykokeisiin. Alkoholittomuus edesauttaa todella paljon kaikkia näitä asioita.

Minä pidän 3kk tipattoman kauden. Myös pulla, karkki ja roskaruoka tulee kolmeksi kuukaudeksi bannaan. Olen lihonut kesästä 7 kiloa ja punttiin en ole edes koskenut kuukausiin. Hyi... olen vastenmielinen ihra.

Mulla taisi tulla tipattomia kuukausia tänä vuonna enemmän kuin läträttyjä. Eiköhän toi livahda taas vappuun asti ilman taikajuomaa, ottamatta asiasta sen kummempaa tärinää.

Tulee jos on tullakseen, sama tilanne kaikkien muidenkin kuukausien kohdalla. Jos vuodessa tulee oltua yhden käden sormilla laskettavat kerrat humalassa, niin mitä väliä sillä on mille kuukausille nuo sattuvat...

Tuossa Tammikuun loppupuolella on tapahtuma jolloin tulee melko varmasti vähän otettua, joten eipä tuu tipatonta.

Tammikuun alusta samalla alkaa dieetti, eli kevätkiristely, ja ainoa luksus mitä aion sallia on snuussi.
:offtopic: Nuuskasta on imo enemmän hyötyä kuin haittaa dieetillä, sen verran kivasti vie nälän tunnetta pois. :)

Tipaton, kyllä kiitos. Josko sitä koittaisi kituuttaa vappuun tai pääsiäiseen asti ilman rännäilyä.

Joo eiköhän sitä tule pidettyä vähintäänkin tipaton tammikuu, fiiliksen mukaan voi jatkaa pidempäänkin jos siltä tuntuu. Tekee ihan hyvää pitää pientä breikkiä tuosta brenkusta. Viime aikoina on tullut otettua keimoa aika ahkerasti, mutta mulle ei oo kyllä koskaan ollut mikään ongelma olla ilman, eli hyvin mielin lähdetään vuoteen '08.

no ei tule ikinä yleistymään mikään tipaton tammikuu!

no joo, jos sattuu vaikka intistä lomille pääsemään määräaikaan mennessä voi tipattomuudet unohtua. eiku perskeles, sehän menee piloille ehkä jo heti uudenvuoden jälkeen :D

Jos tiputtaisi tänä vuonna viime vuoden yhteensä 8 siiderin annoksen neljään vuodessa.

On se mahoton tuo Mike-setä ;)

Edit: Itsehän ajattelin kokeilla 4kk tipatonta. Saas nähä kui toteutuspuoli...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom