Tipaton tammikuu

Ikä
42
Vielä on uudenvuoden kuplivat juomatta mutta sen jälkeen on taas perinteisten lupausten aika. Itse olen päättänyt vähentää alkoholinkäyttöä tuntuvasti tulevana vuonna ja projekti on hyvä aloittaa tipattomalla tammikuulla. Hieman alkanu ottaa päähän toi järjetön rahamäärä mikä menee baareissa juoksemiseen ja muutenkin alkanu hieman kyllästyttään toi touhu kun sitä on useamman vuoden lähes joka viikonloppu harrastanut. Kerran tai pari kuussa tulee varmaan otettua kuppia jatkossakin,on se sen verran hauskaa touhua mutta tollanen jokaviikonloppuinen kupittelu ja useamman päivän kännäykset joita aina joskus sattuu saavat nyt jäädä. Juomisesta säästetyt rahat voidaankin sitten vaikka ohjata tasokkaampiin lisäravinteisiin :thumbs: Saas nyt nähdä miten lupausten käy mutta tammikuu ainakin yritetään pitää pullonhenki loitolla. Pitäs röökinpolttokin samal lopettaa joten voi olla et ukko on välillä kireenä ku viulun kieli. :curs:
Onneks HC-treenillä saa parhaiten lääkittyä kaiken maailman ahdistukset jos viina -tai röökipiru alkaa hätyyttelemään. Kaikki pakkislaiset vaan mukaan talkoisiin niin katotaan kuinka moni onnistuu ja kenellä pettää kantti kesken kaiken.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä laitan paremmaksi, projektin nimi on "Tipaton 2005". :)

Minä lupaan juoda tammikussa vähintäänkin yhtä paljon kuin normaalisti.
Jos kondis kestää niin koitan juoda vielä tavallista enemmän...

Möller sanoi:
Vielä on uudenvuoden kuplivat juomatta mutta sen jälkeen on taas perinteisten lupausten aika. Itse olen päättänyt vähentää alkoholinkäyttöä tuntuvasti tulevana vuonna ja projekti on hyvä aloittaa tipattomalla tammikuulla. Hieman alkanu ottaa päähän toi järjetön rahamäärä mikä menee baareissa juoksemiseen ja muutenkin alkanu hieman kyllästyttään toi touhu kun sitä on useamman vuoden lähes joka viikonloppu harrastanut. Kerran tai pari kuussa tulee varmaan otettua kuppia jatkossakin,on se sen verran hauskaa touhua mutta tollanen jokaviikonloppuinen kupittelu ja useamman päivän kännäykset joita aina joskus sattuu saavat nyt jäädä. Juomisesta säästetyt rahat voidaankin sitten vaikka ohjata tasokkaampiin lisäravinteisiin :thumbs: Saas nyt nähdä miten lupausten käy mutta tammikuu ainakin yritetään pitää pullonhenki loitolla. Pitäs röökinpolttokin samal lopettaa joten voi olla et ukko on välillä kireenä ku viulun kieli. :curs:
Onneks HC-treenillä saa parhaiten lääkittyä kaiken maailman ahdistukset jos viina -tai röökipiru alkaa hätyyttelemään. Kaikki pakkislaiset vaan mukaan talkoisiin niin katotaan kuinka moni onnistuu ja kenellä pettää kantti kesken kaiken.

Jep jep, sama homma. Tullu ryyppäiltyä miten sattuu joka viikonloppu (pikkujoulut ym. mahtavat tekosyyt). Jos keskittäis treenejä enemmän viikonlopulle niin ei tulis niin helposti lähdettyä...

Loppujen lopuksi tuo juominen ei ole ongelma vaikka olenkin aika useaan nyt syksyllä ryypiskellyt. Tuossa olen suunnitellut ensivuoden treenamista ja siihen olen pienen hahmotelman tehnyt niin että noin 3-4 viikkoa menee kovaa treeniä ja tiukemmalla ruokavaliolla ja sitten tulee viikonloppu vapaa jossa annan hieman periksi. Jos siihen aina muutaman oluen ja hyvää ruokaa sisällytän niin ei siihen mun treenit kaadu. Tuolla suunitelmalla tulee tammikuu olemaan tipaton mutta sitten helmikuun ekavloppu otan sitten pienet, jos tuntuu siltä.

Mäki ajattelin et tipaton tammikuu vois olla pop. Tosin eikai se oo enää tipaton tammikuu kun kävi mielessä juhlia uuttavuotta 2 päivää :)

miksi vaivautua tekemään typeriä "tipaton tammikuu" lupauksia, kun sitten tammikuun loppuessa kuiteskin imee viunaa niinku sieni. Kohtuus kaikessa ja pitää siellä välissä niitä selviäkin viikonloppuja.

protsku sanoi:
Mä laitan paremmaksi, projektin nimi on "Tipaton 2005". :)
Jepa, mulla oli "Tipaton 2004", paitsi jouluna ratkesin hurjaan ryyppyorgiaan, kun join jouluaterian yhteydessä yhden oluen ja lasillisen punaviiniä. :D Tipaton 2005 on mulle ihan itsestäänselvyys, koska en ole kännissä ollut kohta viiteen vuoteen.

syntikka sanoi:
miksi vaivautua tekemään typeriä "tipaton tammikuu" lupauksia, kun sitten tammikuun loppuessa kuiteskin imee viunaa niinku sieni. Kohtuus kaikessa ja pitää siellä välissä niitä selviäkin viikonloppuja.
Miten niin kun? Johan täällä on porukka lupautunut rajoittamaan koko vuoden alkoholin käyttöä.. Tipaton tammikuu on vaan hyvä alku. Mäkin meinaan kyllä olla reippaasti enemmän selvinpäin ens vuoden. Jotenkin tuntuu että koko viikko menee paremmin jos ei ole vetänyt nollia tauluun 2 kertaa viikonlopulla. Ei mene unirytmitkään niin sekaisin vkonlopulla. Mutta tänään :kippis1:

Ekaks oli tipaton -03, jonka jälkeen tuli melkein tipaton -04. Marraskuussa lopetin pelleilyn.
Nyt otan muutan ihan vaan seuran/maun vuoksi.

Tipaton 2004 takana, osa 2003 vuodestakin oli tipatonta. Enää ei edes muista miltä viina maistuu ja tuntuu, joten helposti luulis tipattoman jatkuvan.
Se huonompi puoli tässä on kun kaverit tietää ettet juo, niin kuskin pestiä tarjotaan aika tiheesti.

Mulla alkoi tämä tipaton kausi sopivasti jo Jouluna. Tänäiltana ja huomenna töihin, niin ei voi lähteä uudenvuoden viettoonkaan. Mulla on hieman haasteellisempi tavoite; Juon seuraavan kerran pakkiksen himosmiitissä, eli tulee n. 2,5kk tauko kokonaan ilman alkoholia. Viimeksi on noin pitkään ollut ilman varmaan 15-vuotiaana. Tänä vuonna olen kyllä kaksi kertaa pitänyt jo kuukauden tauon, niin en usko, että tulee isompia ongelmia, mutta asennetta se vaatii jonkin verran.

Mike sanoi:
Protsku, sä voit pitää ton tickerfaggotsin tossa sigussas jos vaihdat sen 365 janaksi, katotaan kauan pysyy selvänä mies, toivon mukaan koko 2005 ja siitä eteenpäin.

Hyvä idea, mä laitan sen uusiksi. ;)

Mä ainakin pidän tuon tipattoman tammikuun, se on varma. Ja katsotaan kuinka pitkälle sitä siitä vielä jaksaa/pystyy jatkamaan.

Mutta tänään kuitenkin viinapullo kouraan ;) Eli ns viimeistä viedään!

Tomilla lähtikin sitten ihan lapasesta toi juominen jouluna :lol2:

vuosi/ryyppypäivät
95-2002 n.45-60
2003 n.20-25
2004 11kpl

suunta olkoon sama. treenaamisen tärkeys ja tavoitteet on korostunut aika paljon. :)

Mä otan kanssa sellasen vähennysprojektin, joka on jo alkanut joitain aikoja sitten... Eli saunakaljat pois ja ku ei nyt jaksa enää viikonloppusinkaan kännätä, niin taidanpa olla melkeinpä kokonaan juomatta...

Aikamääriä en lupaa... Kohtuudella otetaan mikäli pätevä syy juhlistamiseen on.. :kippis1:

Tomi sanoi:
Jepa, mulla oli "Tipaton 2004", paitsi jouluna ratkesin hurjaan ryyppyorgiaan, kun join jouluaterian yhteydessä yhden oluen ja lasillisen punaviiniä. :D Tipaton 2005 on mulle ihan itsestäänselvyys, koska en ole kännissä ollut kohta viiteen vuoteen.

Samoilla linjoilla mennään !
Humalassa ei ole tullut oltua moneen vuoteen, jouluna otin 1 lasin punaviiniä.
Viime uutena vuotena ostin alkoholitonta skumppaa mutta sekin jäi juomatta kun maistui niin hirveelle.
Kännissä oleminen on aivan älytöntä hommaa.
Mielummin pistän rahat hyvään 3 ruokalaijin ateriaan ja nautin siitä kun pistän rahat kurkusta alas, voin 2 päivää pahoin ja pilaan seuraavan viikon treenin !

taidan olla vähän :wanha: ja :zzzz:

Ehdoton ei tipattomalle tammikuulle, kuten kaikenlaiselle muullekin raittiusfanatismille. Alkoholi on hillitysti käytettynä hyväksi ihmiselle. Pari kolme keskiolutta tai puoli pulloa hyvää punaviiniä auttaa niin mieltä kuin ruumistakin toipumaan turhista murheista ja uusi päivä aukeaa taas valoisampana.

Alkoholin kohtuukäyttö ei ole synonyymi aamukuuteen baarissa roikkumiselle. Joillakin ei ilmeisesti vaan ole minkäänlaista välimuotoa mehulinjan ja kolmen päivän darran välillä, mutta sehän on tietysti yksin heidän tappionsa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom