tilastoa dieetista

takana on n. 1,5 kk dieettia ja tässä vähän tilastoa (mittausväli 1 vko):

paino vyötärönympärys

96 kg 91 cm
95,5 kg 89,5 cm
95,2 kg 88,5 cm
94,9 kg 87 cm
94,5 kg 86,5 cm
94 kg 85 cm

Eli paino on tullut vain 2 kg alas, hiilihydraatit on melko alhaalla ja kaloreita otetaan oliivi- ja rypsiöljystä ja proteiinia monipuolisesti eri lähteistä. Kropan mallista sen verran että "kaikki" fläsä on tossa keskellä, taipumus kylkkäreihin melkoinen. Voimataso vaihtelee lihasryhmittäin, rinta ylös, jalat paikallaan, selkä alas.

KOMMENTIT TERVETULLEITA! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla pari kuuta diettiä takana myös. Pituus 191cm Lähtötilanne:

Paino 113kg, vyötärö 97cm. Energian saanti noin 5500kcal

Nyt:

Paino 99kg, vyötärö 88cm. Energian saantgi noin 3300 kcal

Voimat laskenut hieman, nyt taas tulossa ylöspäin.

Hiilarit on ollut aika vähillä, 18.00 jälkeen olen oikeestaan syönyt vain raejuustoa. Airobista en ole vielä säännöllisesti alkanut tekemään, mitä nyt pihatöitä ja sellasta hyötyliikuntaa.

Jos haluis Six Packin kunnolla näkyviin pitäs tiputtaa vielä pari - kolme kiloa luulisin.

ECA stackki on käytössä.

niin, meikäläisellä pituutta 183 cm. En tiedä mistä johtuu, mutta mä joudun meneen melkein -1000 kcal / päivä, että paino alkoi laskeen. Massanhankinta on taas NIIIIIN helppoa :itku:

3kk aikana tippu 84kg--->78-79kg

pyöräilyä ... ei herkkuja .. säännöllistä syömistä + 1kk hiit... kyllä toimi... ei enään tuota tuskaa katsoa peiliin :rolleyes:

Originally posted by Keisari

paino vyötärönympärys

96 kg 91 cm
95,5 kg 89,5 cm
95,2 kg 88,5 cm
94,9 kg 87 cm
94,5 kg 86,5 cm
94 kg 85 cm

Eli paino on tullut vain 2 kg alas, hiilihydraatit on melko alhaalla ja kaloreita otetaan oliivi- ja rypsiöljystä ja proteiinia monipuolisesti eri lähteistä. Kropan mallista sen verran että "kaikki" fläsä on tossa keskellä, taipumus kylkkäreihin melkoinen. Voimataso vaihtelee lihasryhmittäin, rinta ylös, jalat paikallaan, selkä alas.

Kivasti on sulla lähteny vyötäröä kyllä, vaikka painoa noin vähän alas. Olikohan tuo nyt ihan natun dieetti...(?) :D

Mut enivei, ite oon kans about samanpitunen kun sä, 182cm. Ja just mittailin että vyötäröni on 97-96cm, aamupaino 100.5kg. Mut ei mulla kyllä hirveen flädältä tuo vyötärö näytä? Näkykö sulla muuten vatsalihakset tossa dieetin alussa? Ite oon meinaa treenannut vatsojakin ja ne näkyy nyttenkin jotenkin.

Re: Re: tilastoa dieetista

Originally posted by Rock^
Kivasti on sulla lähteny vyötäröä kyllä, vaikka painoa noin vähän alas. Olikohan tuo nyt ihan natun dieetti...(?) :D

Mut enivei, ite oon kans about samanpitunen kun sä, 182cm. Ja just mittailin että vyötäröni on 97-96cm, aamupaino 100.5kg. Mut ei mulla kyllä hirveen flädältä tuo vyötärö näytä? Näkykö sulla muuten vatsalihakset tossa dieetin alussa? Ite oon meinaa treenannut vatsojakin ja ne näkyy nyttenkin jotenkin.

Heh, natu oon kyllä, suhtaudun voima/bodyharrastukseeni rennon vakavasti mutta mieleeni ei tule ruveta kikkailemaan noiden roinien kanssa, säännöllistä treeniä takana kohta 8 vuotta (pisin tauko 1 vko) .

Vatsat näkyy päivä päivältä paremmin :kippis1: Dietin alussa vatsat näkyi sinua lainaten "jotenkin".

Re: Re: Re: tilastoa dieetista

Heh, natu oon kyllä, suhtaudun voima/bodyharrastukseeni rennon vakavasti mutta mieleeni ei tule ruveta kikkailemaan noiden roinien kanssa, säännöllistä treeniä takana kohta 8 vuotta (pisin tauko 1 vko) .

Vatsat näkyy päivä päivältä paremmin :kippis1: Dietin alussa vatsat näkyi sinua lainaten "jotenkin".

Veditkö sä paljonkin miinuskaloreilla ja millaista aerobista/rasvanpolttoa teit?

Re: Re: Re: Re: tilastoa dieetista

Originally posted by Rock^
Veditkö sä paljonkin miinuskaloreilla ja millaista aerobista/rasvanpolttoa teit?

Taisin jo aikaisemmin mainita, että joudun meneen n. 800-1000 miinuskaloreille että paino alkaa laskeen. Rasvanpolttona n. 45 min - 1.15 h lenkki (juosten /kävellen) x 2 viikossa + yks palloilutreeni (1-2h). voimatreeni 3 x viikossa jaolla:

rinta/olkapäät/ojentajat

jalat

selkä/hauis

taitaa olla vähän offtopic mutta mulla on tullut rasva proteiinin dietin kanssa ihan käsittämätön uusi ongelma eli mun tuppaa väkisinkin tippumaan kalorit pirusti alle tavotteen jos en oo kokoaikaa niitä laskemassa.. eliseltä tein päiväkirjana ja lopputulos näytti 10 aikaan illalla 1300kcal !! normaalisti saatan syödä helposti semmoiset 4000kcal päivä... eikun öljypullolle mars masr sitten illalla vielä ja protsku drinkkiä naamariin..
painoo tällä hetkellä 104 kg

Ihan hyvältä äijällä näyttää! Mä aloitin 31.3 dieetin ihan perus setillä 2vkoa rasvat pois....yms. nyt olen viimeisten 1½ kuukauden ajan kokeillut keto-dieettiä ja täytyy sanoa et hyvin menee.Paino oli dieetin alussa 87kg ja nyt aamupaino pyörii siinä 80kg hujakoilla!
Pituus on 171cm ja tarkoitus olisi vielä muutama kilo saada pois niin pääsee rannalle:D Vyötärö kaventunu 92cm>85.Voimatasot kasvaa kokoajan, johtuu siitä et teen dieetillä pääsääntöiseti voimatreeniä. En kyllä uskonu et tää sykle toimis mut en kyl ihan heti lähe enää normaali dieettiin. ja hyvä puoli täs on ollu myös et olen voinu käydä kavereitten kans kerran viikos dokaamas ja silti paino tippuu ja tulokset nousee.kai se johtuu siit et pidän ryyppypäivänä aina hiilaritankkauspäivän:kippis1: Mut tsemiä kaikille muillekin vaan ja kesällä ollaan kunnossa!

vähän off-topic, mutta laitan nyt tänne kun en uutta topicia jaksanut alkaa kehittämään. Eli miten syötte hiilareita noilla dieeteillänne? Itse ajatttelin, että jos söisi hiilareita aamiaisella ja lounaalla ja koko loppupäivän, klo 14 -> olisi täysin ilman hiilareita, proteiinia ainoastaan, raejuustoa, protskudrinkkiä etc. Vai pitäisikö hiilareita pyrkiä syömään päivän mittaan tasaisesti, kuitenkin ainoastaan vähemmän kuin normaalisti.

Dieettiä takana tuollaiset 10 viikkoa. Aloituspaino 94 kg, nyt 83 kg (aamupaino).

Aloituskalorit n. 4000, nyt hieman päälle 2000. Olen vähennellyt pikkuhiljaa ja viimeiset kolme viikkoa olen tehnyt aerobista, yleensä aamuisin jos ehdin. ECA:aa olen käyttänyt syklisesti, viime aikoina pidempiä jaksoja.

Apuna on ollut supernopea aineenvaihdunta. Kun aloitin dieetin ja vähensin ensimmäiset parisataa kaloria hiilareista, niin paino alkoi suorastaan syöksyä alas. Nyt painonlasku on ollut luonnollisesti hitaampaa.

Jonkin verran on ilmeisesti lähtenyt myös lihasta koska tulokset ja sarjakestävyys ovat hieman tippuneet, eli hitaamminkin olisi voinut jutut tehdä (eka dieetti). Myös rasvaa on lähtenyt kivasti, mutta tuossa navan päällä on sellainen ärsyttävä kertymä joka on PAKKO saada pois, perkele.

paino vyötärönympärys

96 kg 91 cm
95,5 kg 89,5 cm
95,2 kg 88,5 cm
94,9 kg 87 cm
94,5 kg 86,5 cm
94 kg 85 cm

Lisäys tähän (sunnuntain tulos):

93,5 kg 83 cm

(ei voinut editoida alkuperäistä??)

Niin, sen verran, että olen nyt lyhentänyt sarjoja (3-6) ja tehnyt (melkein) yliraskailla painoilla. ennen dieettiä n. 6-8 sarjoja. tuntuu pahalta (mutta hyvältä) raskas treeni. Ajattelin kokeilla tällä tavalla juksata kroppaani, että painot vaan lisääntyy, joten EI luovuta niistä lihaksista vielä tässä nälänhädässä, koska sapelihammastiikerit perkele on joka kerta isompia :). Esihistoriallisen kropan logiikkaahan tässä huijataan, ei sen kummempaa...

Re: Re: tilastoa dieetista

Lisäys tähän (sunnuntain tulos):

93,5 kg 83 cm

(ei voinut editoida alkuperäistä??)

Niin, sen verran, että olen nyt lyhentänyt sarjoja (3-6) ja tehnyt (melkein) yliraskailla painoilla. ennen dieettiä n. 6-8 sarjoja. tuntuu pahalta (mutta hyvältä) raskas treeni. Ajattelin kokeilla tällä tavalla juksata kroppaani, että painot vaan lisääntyy, joten EI luovuta niistä lihaksista vielä tässä nälänhädässä, koska sapelihammastiikerit perkele on joka kerta isompia :). Esihistoriallisen kropan logiikkaahan tässä huijataan, ei sen kummempaa...

On kyllä ihmeen kaupalla tuo sun lantios kaventunut noihin kiloihin verrattuna, :kippis1: sille :)

joo, ite oon miettinyt et huijaanko jotenkin mittauksessa, mutta joka kerta oon seissyt n. puol minuuttia normaalisti hengittäen ennen kuin oon tehnyt mittauksen ja oikein keskittynyt siihen, etten vedä vatsaa sisään. Tosta tulee nimittäin helposti itseään ruokkiva kierre (joka viikko "pitää" saada mittaa alas, vaikka sitten vatsaa sisään vetämällä :david: )

aika helvetin kapee lantio noin painavaks kundiks, painan ite 76kg, pituutta 180cm ja lantio suunnilleen tuo sama 83cm.

Originally posted by Zamp
aika helvetin kapee lantio noin painavaks kundiks, painan ite 76kg, pituutta 180cm ja lantio suunnilleen tuo sama 83cm.

mittauskohta siis vyötärö navan kohdalta. Ilmeisesti paino on sitten jossain muualla :blow:

Pituus 176cm ,alkupaino 98.5 ja vyötärö 104cm LÄSKII.
Nyt mennyt dieettii 4 viikkoo, paino 96.5kg ja vyötärö 95cm.
Treeni:
4xviikossa aerobista (fillarilenkkii 30min) ja 3x viikossa kova salitreeni-->Ruokavalio kondiksessa.
+muut ravinteet :D
Matkaa vielä sixpackiin :confused:

Noin kahdessa kuukaudessa on 9 kiloa lähtenyt ja farkut rupeaa tuntumaan löysältä vyötärön kohdallta. Vielä pitäisi 22 kiloa saada pois. En ole edes minkäänlaisella erityisruokavaliolla, olen vain vähentänyt syöntiä. Tarkoitus olisi alkaa ruokavaliolle kun painon putoaminen loppuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom