tilastoa dieetista

Paino on pudonnu 2,5 kiloo ja vytärö kaventunut 8 senttii. Kuulostaa aika kovalta. Sulla todellakin täytyy olla kaikki läskit vyötätössä. Mulla toi suhde on noin karkeesti kilo ja 1.5 senttiä.

Voiskohan tossa olla että kun oot alottanut ja mitannu niin suolistossa on ollu viela kamaa sisällä ja nyt kun dietti on jatkunut niin suolisto on lähest tyhjä, melkeen panisin muutaman sentin sen piikkiin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllä mä sen oikein mittasin, mutta ihmettelen vaan, koska painan tosiaan yli 15kg vähemmän ja silti sama vyötärönympärys :)

Originally posted by Zamp
kyllä mä sen oikein mittasin, mutta ihmettelen vaan, koska painan tosiaan yli 15kg vähemmän ja silti sama vyötärönympärys :)

Sori, toi mun kommentti oli Keisarin kiloista...pikkasen epäilen mittavirhettä tyhjenneen suoliston muodossa.

Tähän sen verran, että mittausta ei aloitettu ihan dieetin alusta, oliskohan 1 1/2 viikkoa ollut jo takana ennen ensimmäistä mittausta.

Yllättävän vähän on nälkä ja heikotus, jaksaa kohtuullisesti. Tennis muuten aerobisena :kippis1:

SUOSITTELEN!

Originally posted by Kiuaskivi
Paino on pudonnu 2,5 kiloo ja vytärö kaventunut 8 senttii. Kuulostaa aika kovalta. Sulla todellakin täytyy olla kaikki läskit vyötätössä. Mulla toi suhde on noin karkeesti kilo ja 1.5 senttiä.

Voiskohan tossa olla että kun oot alottanut ja mitannu niin suolistossa on ollu viela kamaa sisällä ja nyt kun dietti on jatkunut niin suolisto on lähest tyhjä, melkeen panisin muutaman sentin sen piikkiin...

Jos Keisari on treenannut 8vuotta niin tuskin läskiä hirveesti vyötärössä voi olla?

Ja jos vatsalihakset erottuu "kohtalaisesti" dieetin alkuvaiheella, jos vatsasta lähtee 8cm niin luulis erottuvuus on tosiaan huikeaa, varsinkin kun vyötärö on noin helllvetin kapea. Itse Keisari sanoit että "päivä päivältä paremmin"? :eek:

Mutta onkohan tossa mittauksessa tosiaan tapahtunut jotain erikoista.... Alkumittauksessa on varmaan ollut jonkinnäköinen nestepöhö päällä, ja dieetin loppuvaiheessa on nesteitä+rasvoja lähtenyt? Mut luulis niiden painavan enemmän kuin pari kiloa...

Originally posted by Rock^
Jos Keisari on treenannut 8vuotta niin tuskin läskiä hirveesti vyötärössä voi olla?

Ja jos vatsalihakset erottuu "kohtalaisesti" dieetin alkuvaiheella, jos vatsasta lähtee 8cm niin luulis erottuvuus on tosiaan huikeaa, varsinkin kun vyötärö on noin helllvetin kapea. Itse Keisari sanoit että "päivä päivältä paremmin"? :eek:

Mutta onkohan tossa mittauksessa tosiaan tapahtunut jotain erikoista.... Alkumittauksessa on varmaan ollut jonkinnäköinen nestepöhö päällä, ja dieetin loppuvaiheessa on nesteitä+rasvoja lähtenyt? Mut luulis niiden painavan enemmän kuin pari kiloa...

Niin tarkasti en ole analysoinut, et mistä tää vyötärö/massa erikoisuus johtuu. Taisin mainita, että vatsat näky "jotenkin" alussa. Nyt kun on alkanut vatsat näkymään OIKEASTI, voi sanoa että tosi surkeesti alussa näkyi. Mut alkaa rasvat (tai ainakin nesteet) olla jo melko lailla alhaalla ja mielestäni tällä hetkellä tavaraa lähtee kokonaisvaltaisemmin, aluksi siis enemmänkin vyötäröltä. Lauantaina seuraava mittaus, laitan tulemaan päivitystä. :thumbs:

niin, kuvaakin voisin jossain vaiheessa laittaa, pitää vaan lainata kaverin digikameraa.

Originally posted by Keisari
Niin tarkasti en ole analysoinut, et mistä tää vyötärö/massa erikoisuus johtuu. Taisin mainita, että vatsat näky "jotenkin" alussa. Nyt kun on alkanut vatsat näkymään OIKEASTI, voi sanoa että tosi surkeesti alussa näkyi. Mut alkaa rasvat (tai ainakin nesteet) olla jo melko lailla alhaalla ja mielestäni tällä hetkellä tavaraa lähtee kokonaisvaltaisemmin, aluksi siis enemmänkin vyötäröltä. Lauantaina seuraava mittaus, laitan tulemaan päivitystä. :thumbs:

niin, kuvaakin voisin jossain vaiheessa laittaa, pitää vaan lainata kaverin digikameraa.

Jooh kuva kertois enemmän kuin tuhat sanaa. Laita vaikka privamailina rock@pakkotoisto.com jos ei kiinnosta julkiseks sitä laittaa.

Itse aloitin keto dietin 3 vko.ta sitten.
Paino silloin 114kg . Eilen iltapaino oli 106kg.
Vyötärö ku aloitin n. 110cm nyt aika tarkaan 100cm.( voi olla vähän alle jo)
Treeni painot nousseet n. 5kg.
Treeniä takana säännöllisesti n. 4v.(natuna)
Silloin ku aloitin paino n. 70 kg pituus vieläkin 183cm.
Rasvoja en ole ehtinyt mitata mutt raaka veikkaus n 15-16 %.
Pitäs vielä tiputtaa 1 kk verran ja toivottavasti paino ois alle 100kg. :evil:

Taas päivitystä (mittaus lauantaina):

93 kg 82,5 cm

Nyt alkaa jo olla homma pitkällä. Verisuonia putkahtelee näkymään paikoista joissa en tiennyt niitä itselläni olevankaan :) Olo on kevyt, treeni kulkee. Viikossa tuli kyllä tosi paljon näkyvää aikaan, olin todella yllättynyt että painoa oli noinkin paljon

:D

Selkätreenissä tuli pienen notkahduksen jälkeen sarjaennätykset sekä ylätalja vedossa eteen että yhden käden soudussa (mikäs sen laitteen nimi olikaan).

jatketaan.... :david:

Originally posted by mtk77
Noin kahdessa kuukaudessa on 9 kiloa lähtenyt ja farkut rupeaa tuntumaan löysältä vyötärön kohdallta. Vielä pitäisi 22 kiloa saada pois. En ole edes minkäänlaisella erityisruokavaliolla, olen vain vähentänyt syöntiä. Tarkoitus olisi alkaa ruokavaliolle kun painon putoaminen loppuu.

Päivitänpä hieman tilannetta. Aikaa kulunut kolme kuukautta. Alkupaino oli 131,2 kg, nyt se on 117,1 kg. En ole vieläkään varsinailsella ruokavaliolla, mutta olen hieman muuttanut syömiäni ruokia paremmin laihtumista edistäväksi. Pituuttahan minulla on 184 cm. Ja kerrottakoon, että olin 131,2 kilosena melko lihava. Läskiä on vieläkin melko paljon, mutta edistymisen huomaa, lihasten yhtymäkohdat rupeavat näkymään selvemmin. Voimista sen verran, että penkki on pudonnut aika paljon, mutta kyykyn olen onnistunut pitämään entisellään. Tavoite on päästä sataan kiloon painossa.

takana on n. 1,5 kk dieettia ja tässä vähän tilastoa (mittausväli 1 vko):

paino vyötärönympärys

96 kg 91 cm
95,5 kg 89,5 cm
95,2 kg 88,5 cm
94,9 kg 87 cm
94,5 kg 86,5 cm
94 kg 85 cm

Eli paino on tullut vain 2 kg alas, hiilihydraatit on melko alhaalla ja kaloreita otetaan oliivi- ja rypsiöljystä ja proteiinia monipuolisesti eri lähteistä. Kropan mallista sen verran että "kaikki" fläsä on tossa keskellä, taipumus kylkkäreihin melkoinen. Voimataso vaihtelee lihasryhmittäin, rinta ylös, jalat paikallaan, selkä alas.

KOMMENTIT TERVETULLEITA! :)

Mukavasti sulla on sulanut noi fläsät, itselläni on lähtenyt talven vyötärönympärysmittaan verrattuna pois sellaiset 20.cm.
Nyt on vyötärö n.83.cm ja painoa n.99.
Vielä vähän pois, ja olen oikein tyytyväinen.

PS.huvittavaa kun kokeilee samoja housuja, mitä piti talvella, vyötärön kohdalta mahtuisi melkein 2xnykyistä ; - )

Originally posted by Omna
Mulla pari kuuta diettiä takana myös. Pituus 191cm Lähtötilanne:

Paino 113kg, vyötärö 97cm. Energian saanti noin 5500kcal

Nyt:

Paino 99kg, vyötärö 88cm. Energian saantgi noin 3300 kcal

Voimat laskenut hieman, nyt taas tulossa ylöspäin.

Hiilarit on ollut aika vähillä, 18.00 jälkeen olen oikeestaan syönyt vain raejuustoa. Airobista en ole vielä säännöllisesti alkanut tekemään, mitä nyt pihatöitä ja sellasta hyötyliikuntaa.

Jos haluis Six Packin kunnolla näkyviin pitäs tiputtaa vielä pari - kolme kiloa luulisin.

ECA stackki on käytössä.

Päivitystä:

Aloin nostamaan hitaasti kaloreita, nyt 3500-3800kcal...lähinnä hyvillä rasvoilla ja pitkillä hiilareilla..proteiinin saanti on ollu koko ajan korkella 2-3g / kg

Vyötärö 87cm
Paino 101kg
Voimat on palautunut ja mennyt jo ylikin sen mitä oli 113kg

peilistä katsottuna kiristymistä tapahtunut selvästi...

Eli hyvin menee....

joo, ite oon miettinyt et huijaanko jotenkin mittauksessa, mutta joka kerta oon seissyt n. puol minuuttia normaalisti hengittäen ennen kuin oon tehnyt mittauksen ja oikein keskittynyt siihen, etten vedä vatsaa sisään. Tosta tulee nimittäin helposti itseään ruokkiva kierre (joka viikko "pitää" saada mittaa alas, vaikka sitten vatsaa sisään vetämällä :david: )

Tuo on kyllä helvetin totta. Siihen tulee helposti kierre. Lopulta hauisten ympärysmittaan laitetaan kurkku väliin että saadaan vähän extra habaa.. :david:

Itselläni varsinkin matalahillarinen dieetti potkii nopeasti mittaa vyötäröltä pois. Johtuu varmaan nesteen poistumisesta kehosta. 2 cm lähtee varmaan 3-4 päivässä kun tiputtaa hillarit puoleen, vaikka paino ei välttämätä paljoa tipukaan.

Samoin vaikuttaa ratkaisevasti onko treenitausta millainen ja mitkä lähtökohdat. 3 kk tietokoneen edessä ilman aerobista tekee ihmeitä mahalle. Ja siihen kun sitten lisätään yhtäkkiä aerobinen mukaan niin johan tulee shokkia..

Vähä kans offtopickkia mut kuitenkin, mulla pysyy ylimääräset rasvat pois navan alueelta ainakin tällaisella tv-shopin abtronicilla!
Lihaksia sillä ei kyllä saa pirullakaan mutta aijai et on aamulla aina kiva herätä ku on illalla pitäny rasvanpoltto ohjelmaa puolisen tuntia ;)
Laitekki makso vaan vajaa 13e :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom