Se thaikkumesta on aivan suolesta. Ruoka maistuu vedelle. Huonoin thairafla mitä suomesta olen löytänyt, ehkä noin 10-12 testannut.
Paskin rafla mitä on tullut testattua on Pormestarin yhteydessä oleva "texmex" -mesta, joku Rio Grande tjsp. Ei todellakaan kannata mennä, olut oli päiväysvanhaa, kana maistui kuivalta ja vanhalta, oikeastaan kaikki 4 annosta oli paskaa. "Neuvostoliitto" oli mukana, hän voi todistaa. Myös palvelu oli perseestä.
Eka kebab pääsi historiaani sillä että on ylivoimaisesti paskin ja pienin annos mitä Suomessa tai ulkomailla olen Kebabia koskaan syönyt. Kerran ostettiin sieltä pizzat mukaan, ne olivat ihan ok mutta jo toisella kerralla niin hanurista etten kolmansia sieltä aio käydäkään. Itse kun olen 62 kiloinen ja jaksoin syödä kebabin ranskalaisilla, pizzan ja kotona oli vielä nälkä niin se kertoo jotain tuosta annosten koosta.
Oikeastaan Tiksissä ei ole ainoatakaan hyvää ruokapaikkaa, jopa Chicos on laadultaan keskiverto-Chicoseja huonompi ja kun otetaan hidas palvelu + kalliit hinnat mukaan niin arvosanaksi jää ehkä 6-. Ruokakin oli kylmää, varsinkin mozzarellatikut.
Rosso on myös aivan pohjanoteeraus, tuosta ei tarvinne enempää edes kertoa, kaikkihan tietävät mitä paskaa Rossot ovat, Tikkurila pitää häntää tässäkin asiassa, Mikkelin Rosso on tosin ihan ok, kun siellä viimeksi kävin.
Jaffna-Garden on jo niin epäsiisti etten sinne menisi, remppa-aikaan siellä tuli jonkun kerran käytyä mutta taso tipahti aivan yhtäkkiä, kokitkin ovat niin törkyisen näköisiä että jo hygieniasyistä välttäisin tuota raflaa.
Itse annan ääneni ystävällisen Ahmedin pitämälle lähikuppilalle, Pizza Express Plus -raflalle, helkkarin hyvät ja tuoreet aina juuri nuijitut leikkeet ja ne juustoperunat sinne alle
Eikä maksa kuin sen 6-8e/Annos. Sainpa kerran oluenkin kaupan päälle. Suositus: Oskarinleike juustoperunoilla
Pakkiksen suosituksesta kävin tuossa Pizzastarissakin ja pelkkää paskaahan sekin oli, helvetin pienet pizzat, plagioitu kohde Pizzataksi vetää voiton tässäkin.
Monta muutakin on tullut nyt testattua, ei vaan tule mieleen.