Tikkurilan parhaat ruokapaikat?

Muutin asumaan Tiksin lähelle, ja nyt kun on tullut muutaman kerran pyörittyä siellä päin, niin kebab/pizza-paikkoja näyttäisi olevan vähän joka kulmalla. Osaisiko joku paikallinen neuvoa, missä on parhaat sapuskat, kun ei viitsi ihan arpapelillä lähteä kaikkia kokeilemaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitsa linjalla ehdoton suosikki on koti pitsa makuunin vieressä,enpä muita enää käytäkkään. Kiinalaista ruokaa saa kävelykadulta tai sitten take away kiinalainen on calypson sisäänkäynnin lähellä. Tex Mex ruokaa rio grandesta ravintola pormestarissa...
Kohtuu hyvä grilli on urheilukentällä oleva elvis burger.

Parhaat pizzat saa Anttilan vieressä sijaitsevasta Bamo-pizzeriasta!
Tikkurin Sinbad-kebabravintolan juustokebab on myös aika loistava.

Pizzerioista tikkurilantiellä oleva Pizzaservice ja miksei Kotipizza.

Unikkotiellä Kinkki Oriental House ja sen vieressä oleva Thaikkupaikka (lehtipihvi 7,5€, kannattaa kokeilla).

Esso ja Mäkisenbaari (McDonalds).

Vantaa Hotellin kupeessa on Sevilla, ruoka siellä ihan kohtuullista, Kettunen taitaa olla siinä keskustassa kans, ainakin stadissa Kluuvissa olevasta on saanut hyvää safkaa.

Eipä tuo kettunen yllä tiksissä keskustan tasolle ainakaan mun mielestä..

Mut Bamo on ainakin pitsapaikoista huonoin..tai sanotaanko et jokaisesta sellasesta paikasta mistä ite oon tilanu. JOKA KERTA on pitsa kylmää ja toimitus kestää kauan..mut pizza taxi taas on maistuvaa ja jopa lämmintä ja ennenkaikkea nopeaa.
Makuunin viereinen kotipizza on bueno :)

Ja elvisgrillin V8 ( ? ) ateria on kokeilemisen arvonen..

Eikös kotipizzan hinnat nyt oo yleisesti ottaen vähän syvältä... Itse käyn stadissa usein syömässä Erottajalla, mistä saa pizzaa hämmästyttävään 4 euron hintaan arkisin. Ei nyt läheskään samaa tavaraa kuin kotipizzassa mut lähteehän siitä nälkä vähäks aikaa.

Jopas tuli hyvä topic, juuri ostin kämpän talvikkitie 53:sta. :D

www.020202.fi näyttää lähimmäksi ruokapaikaksi Hauler-pizzerian, onko se laatua?

Hauler oli ennen ehdotonta aatelia kunnes tapahtui pieni omistajan vaihdos, nykyään taitaa olla nimellä pizza express ja edelleen ihan kohtuulliset ruoat.

Edit: Asutpa näköjään lähellä... pelottavaa

Kyllä se vaan niin on, että parhaat (mistään maailman kolkasta ei ole löytynyt voittajaa) pizzat saa tikkurilan pizza star kebab:sta. Siinä tikkurilantiellä lamppukaupan vieressä. Varo menemästä vahingossa pizza expressiin :urjo:

Jones suosittelee: Fastasia; Kana, kinkku, tonnikala, feta.

Ainoa paikka, jossa kana on filettä eikä sellasta roipetta :5:

Ravintolassa tulee tikkurilassa käytyä harvemmin. Yleensä Rosso tai Sevilla (Hotelli Vantaa).

Eka kebabin rulla kebut on hyvän kokosia niistä kyllä nälkä lähtee. Elvarilta saa myös hyvää kebabbia kebabranskalaisilla tuplalihalla:kuola:

Mun äänet menee ehdottomasti Wing Lung:lle. Pääkaupunki seudun parasta kinkkimättöä.

Eka Kebab :thumbs:
Elvis burger :thumbs:
Ja se kiinalainen on hyvä paikka siinä Prismaa vastapäätä, en muista nimeä :p

Se thaikkumesta on aivan suolesta. Ruoka maistuu vedelle. Huonoin thairafla mitä suomesta olen löytänyt, ehkä noin 10-12 testannut.

Paskin rafla mitä on tullut testattua on Pormestarin yhteydessä oleva "texmex" -mesta, joku Rio Grande tjsp. Ei todellakaan kannata mennä, olut oli päiväysvanhaa, kana maistui kuivalta ja vanhalta, oikeastaan kaikki 4 annosta oli paskaa. "Neuvostoliitto" oli mukana, hän voi todistaa. Myös palvelu oli perseestä.

Eka kebab pääsi historiaani sillä että on ylivoimaisesti paskin ja pienin annos mitä Suomessa tai ulkomailla olen Kebabia koskaan syönyt. Kerran ostettiin sieltä pizzat mukaan, ne olivat ihan ok mutta jo toisella kerralla niin hanurista etten kolmansia sieltä aio käydäkään. Itse kun olen 62 kiloinen ja jaksoin syödä kebabin ranskalaisilla, pizzan ja kotona oli vielä nälkä niin se kertoo jotain tuosta annosten koosta.

Oikeastaan Tiksissä ei ole ainoatakaan hyvää ruokapaikkaa, jopa Chicos on laadultaan keskiverto-Chicoseja huonompi ja kun otetaan hidas palvelu + kalliit hinnat mukaan niin arvosanaksi jää ehkä 6-. Ruokakin oli kylmää, varsinkin mozzarellatikut.

Rosso on myös aivan pohjanoteeraus, tuosta ei tarvinne enempää edes kertoa, kaikkihan tietävät mitä paskaa Rossot ovat, Tikkurila pitää häntää tässäkin asiassa, Mikkelin Rosso on tosin ihan ok, kun siellä viimeksi kävin.

Jaffna-Garden on jo niin epäsiisti etten sinne menisi, remppa-aikaan siellä tuli jonkun kerran käytyä mutta taso tipahti aivan yhtäkkiä, kokitkin ovat niin törkyisen näköisiä että jo hygieniasyistä välttäisin tuota raflaa.

Itse annan ääneni ystävällisen Ahmedin pitämälle lähikuppilalle, Pizza Express Plus -raflalle, helkkarin hyvät ja tuoreet aina juuri nuijitut leikkeet ja ne juustoperunat sinne alle :kuola: Eikä maksa kuin sen 6-8e/Annos. Sainpa kerran oluenkin kaupan päälle. Suositus: Oskarinleike juustoperunoilla :kuola:

Pakkiksen suosituksesta kävin tuossa Pizzastarissakin ja pelkkää paskaahan sekin oli, helvetin pienet pizzat, plagioitu kohde Pizzataksi vetää voiton tässäkin.

Monta muutakin on tullut nyt testattua, ei vaan tule mieleen.

Se thaikkumesta on aivan suolesta. Ruoka maistuu vedelle. Huonoin thairafla mitä suomesta olen löytänyt, ehkä noin 10-12 testannut.

Mulla on Tiksin thaimaalaisesta ainoastaan yksi kokemus ja ruoka oli silloin ihan hyvää. Mulla on varmaan testauspaikkojen lukumäärä samoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom