Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eka Kebab :thumbs:
Elvis burger :thumbs:
Ja se kiinalainen on hyvä paikka siinä Prismaa vastapäätä, en muista nimeä :p
Eka kebab pääsi historiaani sillä että on ylivoimaisesti paskin ja pienin annos mitä Suomessa tai ulkomailla olen Kebabia koskaan syönyt. Kerran ostettiin sieltä pizzat mukaan, ne olivat ihan ok mutta jo toisella kerralla niin hanurista etten kolmansia sieltä aio käydäkään. Itse kun olen 62 kiloinen ja jaksoin syödä kebabin ranskalaisilla, pizzan ja kotona oli vielä nälkä niin se kertoo jotain tuosta annosten koosta.
Mulla on Tiksin thaimaalaisesta ainoastaan yksi kokemus ja ruoka oli silloin ihan hyvää. Mulla on varmaan testauspaikkojen lukumäärä samoissa.
Pitää kävellä ensi lauantaina Neuvostoliiton kanssa kännissä testailemaan Elvisburgerin Super Elvis tai V8
Toivon postauksen aiheuttavan nälän tunnetta sekä krapulaisille että dieetillä oleville pakkislaisille :lol2:
Jopas tuli hyvä topic, juuri ostin kämpän talvikkitie 53:sta. :D
www.020202.fi näyttää lähimmäksi ruokapaikaksi Hauler-pizzerian, onko se laatua?
Uima-hallin vieressä Teboilia vastapäätä:Missä päin tikkurilaa tuo elvis grilli on? Siis mitä siinä on lähellä, näin kerran tiksissä käyneenä :P
Osaako joku suositella jotain hyvää lounaspaikkaa Tikkurilan rautatieaseman läheltä. Pitäisi olla kävelymatkan päässä, n. 500 m säteellä rautatieasemasta.
Mummola, Rosso, Reino (entinen Pancho Villa). Tuolla Panchossa ja Mummolassa oon käyny pari kertaa ja ihan jees pöperöt. Onhan siinä pari kinkkiäkin. Oriental House (kinkki) on siinä ihan aseman vieressä.
Nepalilaisessa Sagarmathassa oon käyny monta kertaa ja aivan helvetin hyvää ruokaa. Kannattaa käydä. Toi toimii ilmeisesti lounasravintolana myös.
Nepalilainen on noista pisimmällä. Joku 10 min kävelymatka.