Tikkurilan parhaat ruokapaikat?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eka kebab pääsi historiaani sillä että on ylivoimaisesti paskin ja pienin annos mitä Suomessa tai ulkomailla olen Kebabia koskaan syönyt. Kerran ostettiin sieltä pizzat mukaan, ne olivat ihan ok mutta jo toisella kerralla niin hanurista etten kolmansia sieltä aio käydäkään. Itse kun olen 62 kiloinen ja jaksoin syödä kebabin ranskalaisilla, pizzan ja kotona oli vielä nälkä niin se kertoo jotain tuosta annosten koosta.

Ennen kuin kokonaan lynkkaat puljun, niin käys vielä kokeileen Eka kebabin bravuuri, rulla kebab. On nimittäin kokoa aika mukavasti. :)

Pakko vähän kehuakkin.

Eka kebab on mielestäni loistava kebab mesta.

Elvis burger grilli ruoan ehdoton ykkönen. V8 ja sit mikähän se älytönä hampurilainen nyt oli... en muist nimeä..

Rossossa hyvä palvelu ja hyvä ruoka.

Siinäpä nämä.. jos vähän kauemmaksi menee nin korson taksiasemalla on ihan hyvät lihikset. Paljon salaattia ja hyvää valkkarikastiketta välissä

Mulla on Tiksin thaimaalaisesta ainoastaan yksi kokemus ja ruoka oli silloin ihan hyvää. Mulla on varmaan testauspaikkojen lukumäärä samoissa.

Tuo on kuulemma ilta-aikaan kovinkin hyvälaatuinen ruokapaikka, lounasaikana sitä vastoin paikkaa kannattaa vältellä kuin ruttoa.

Pitää kävellä ensi lauantaina Neuvostoliiton kanssa kännissä testailemaan Elvisburgerin Super Elvis tai V8, kebabbiakin monet ovat kehuneet:
http://www.kebabille.com/arvostelut/ravintola.php?rid=1086
.

Pitää kävellä ensi lauantaina Neuvostoliiton kanssa kännissä testailemaan Elvisburgerin Super Elvis tai V8

Riippuu vähän päivästä, mutta yleensä on kyllä ollut loistavat safkat. Prkl...pitäisi varmaan muuttaa takaisin tiksiin kun siellä on aika paljon hyviä ruokapaikkoja, kävelykadun kiinalainen :kuola:

Tuli äsken testattua Elvis Grilli. Hamppariksi otin Elvis Burgerin, en siis sitä Specialia. Piti sisällään 5 palaa sämpylää, 4 pihviä yms. Oli varmaankin ehkä paras hampurilainen ja suurin mitä olen koskaan syönyt. Syöminen tapahtui veitsellä ja haarukalla :D
elvisburger.jpg

Kyytipojaksi sitten Kebab Ranskalaisilla ja tuplalihalla. Ranskikset ja tykötarpeet aivan törkeen hyviä, varsinkin kebab-kastike + chilikastike. Itse kebab-liha lähinnä Lidlin pakastekamaan verrattavaa juttua, jostain kumman syystä rasvakeittimessä paistettua...
No oli tuo kyllä Tikkurilan paras kebab, mutta itse olen kovin kriittinen näin asioiden suhteen. Stadin Kebab, Eerikin pippuri ja Mikkelin Angela-kebab ovat mielestäni parempia kuitenkin kokonaisuutena.
elviskebab.jpg

Plussaa hinnoista, 12e taisi maksaa molemmat safkat yhteensä. Eli aika edullista.

Toivon postauksen aiheuttavan nälän tunnetta sekä krapulaisille että dieetillä oleville pakkislaisille :lol2:

Ohoh, Hupen postista tuli ekana nälkä, mutta heti perään ähky. Tuttu ilmiö tämän kaverin kanssa syödessä. Ruoka on aina hyvää ja sitä on liikaa.

Toivon postauksen aiheuttavan nälän tunnetta sekä krapulaisille että dieetillä oleville pakkislaisille :lol2:

Nälkä tuli ja avataria katsoessa jano. Hitto ei kyllä tiksiin jaksais polkea mutta tilaisko pitsan. Toisaalta grilliruokaa mieli rupes tekemään :kuola:

Jopas tuli hyvä topic, juuri ostin kämpän talvikkitie 53:sta. :D

www.020202.fi näyttää lähimmäksi ruokapaikaksi Hauler-pizzerian, onko se laatua?

:offtopic:
Hauleria ei ole enää ja kämppäkin myyty :rolleyes:
Kyllähän tuossa 2 vuotta oli ihan kiva asustella, Tikkurilasta en kyllä pois muuta. Paras mesta pk-seudulla, ylivoimaisesti, vaikkakin jotain puutteita on ruokapaikoissa.

Missä päin tikkurilaa tuo elvis grilli on? Siis mitä siinä on lähellä, näin kerran tiksissä käyneenä :P

Osaako joku suositella jotain hyvää lounaspaikkaa Tikkurilan rautatieaseman läheltä. Pitäisi olla kävelymatkan päässä, n. 500 m säteellä rautatieasemasta.

Osaako joku suositella jotain hyvää lounaspaikkaa Tikkurilan rautatieaseman läheltä. Pitäisi olla kävelymatkan päässä, n. 500 m säteellä rautatieasemasta.

Mummola, Rosso, Reino (entinen Pancho Villa). Tuolla Panchossa ja Mummolassa oon käyny pari kertaa ja ihan jees pöperöt. Onhan siinä pari kinkkiäkin. Oriental House (kinkki) on siinä ihan aseman vieressä.

Nepalilaisessa Sagarmathassa oon käyny monta kertaa ja aivan helvetin hyvää ruokaa. Kannattaa käydä. Toi toimii ilmeisesti lounasravintolana myös.

Mummola, Rosso, Reino (entinen Pancho Villa). Tuolla Panchossa ja Mummolassa oon käyny pari kertaa ja ihan jees pöperöt. Onhan siinä pari kinkkiäkin. Oriental House (kinkki) on siinä ihan aseman vieressä.

Nepalilaisessa Sagarmathassa oon käyny monta kertaa ja aivan helvetin hyvää ruokaa. Kannattaa käydä. Toi toimii ilmeisesti lounasravintolana myös.

Nepalilaista oli ainaki kehuttu eat.fi-svulla. Arvioin aluksi matkan väärin, ku luulin aseman kohdan väärin. Pitääpä tsekata uudelleen etäisyydet.

Nepalilainen on noista pisimmällä. Joku 10 min kävelymatka.

Joo niin näkyy, mutta tavallaan mun jatkoreitillä. Siitä vierestä lähtee sama bussi kuin asemaltaki niin ei tarttee kävellä takas asemalle.

Kiitos vinkeistä. Pitää kattoo päivän fiilis ja menu mihin tulen eksymään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom