Tiimalasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Poppis
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
No niin, selvishän se syy painon junnaamiseen.
Syömiset on lipsunut taas 1300 kalorin paikkeille. Miten se voikin olla niin vaikeaa syödä tarpeeksi!
No, pitää nyt tsempata taas ja ilmeisesti laskea noita kaloreita joka päivälle.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Täällä myös yks muheva tiimalasi, joka pyrkinyt pienenemään alkuvuodesta asti suht löyhällä otteella. Usein viikot menty jutan ohjeen mukaan gofatgo:lla ja viikonloput vapaammin. Puntarilla en ole käynyt mutta peilistä huomaa että tiivistymistä on tapahtunut. Aloitin salilla käynninkin puolen vuoden tauon jälkeen (kyllästyin kun vuosia olin käynyt) ja nyt hyvällä motivaatiolla taas jaksaa. Olen aloittanut maltillisesti 3krt/vk:ssa salilla käynnin, siihen aerobiset päälle (juoksua/lenkkeilyä lähes päivittäin).
Nyt olen viimeisen kuukauden-parin ajan tehnyt niin että herkkupäivä(t) on ollu joka toinen viikonloppu. Tahtoo vaan viikonloppu lähteä herkästi lapasesta alkaen pe ja jatkuen su asti ja sitten ihmetellään miten alkuviikkona ei ruoka oikein maistu ja vatsa turvottaa :-D Herkuttelen pääasiassa karkeilla, syön vapaammin kahvipullaa ja teen makaroonilaatikkoa (harvemmin kylläkin) ym mitä viikoilla ei tule syötyä.

Eli tavallaan ongelman sisäistän, paino ei herkästi lähde tippumaan noilla viikonlopun mätöillä. Ja nälkä viikollakin on sen verran kova, että välillä pitää toisellakin ruualla syödä riisiä/makaronia että jaksaa salilla vetää loppuun asti. Näillä konsteilla saisin painon kyllä pysymään paikallaan mutta laihtumista ei kovin vauhdilla tapahdu...Eikä kyllä lihasten kasvuakaan! Painoa on luultavasti nyt suurinpiirtein 64kg, tavoitteena olisi päästä hippasen alle 60kg mutta tuntuu kroppa pitävän tietyn painon tiukassa.
Tässä olenkin nyt miettinyt että yritänkö vetää tätä dieettiä kesään asti, vai alanko syömään hippasen yli kulutuksen ja panostamaan lihastenkasvuun (joka on nähtävästi katoavaista, miss you olkavarren lihakset...). Mutta toisaalta en haluaisi olla mitenkään turvonneen näköinen kesällä, että pitääkö suosiolla siirtää syksyyn tämä pienen lämpökerroksen hakeminen ja yrittää nyt ylläpitää dieettiä ja hillitä että mättöpäivä olisi vain yhden päivän kestoinen. Mitäs tuumailette? On se hankalaa että..

Lisäyksenä: ruokavalioon olen lisännyt myös pähkinät (pieni kourallinen) aina silloin tällöin (ei joka pv) sekä verigreippi päivässä (koko alkuvuosi ilman hedelmiä alkoi nyt puuduttamaan). Viritellyt olen myös aamupalaa/iltapalaa proteiinipannareilla, keittoja, väipaloja ateriankorvikkeilla kun on ollut kiire yms, ne ovat tuoneet vähän vaihtelua ja helpottanut tätä elämäntapaa ;-)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom