Tietokonetta ostamassa (pelaamista varten)

No niin mä oon nyt saanu ton koneen minkä tos yläpuolella mainitsin, (cdrw:n tilalla vaan dvd+-rw). Ja ongelma on nyt sellanen, että toi toimii välillä ihan moitteettomasti, mut sitte joskus ku ton koneen käynnistää, niin se käynnistyy ihan normaalisti, mut sitte heti ku windowsin alkumusa tulee niin se koneen tausta muuttuu pelkäksi sinisiksi ja siihen tulee valkonen teksti jossa lukee jotain tyyliin: "pahoittelemme häiriöitä, jos tämä tulee ensimmäistä kertaa..." ja sitte tulee tekniset tiedot: "*** stop:0x0000008e (0xc0000005, jne ja *** sysaudio.sys - adress..." jotain tollasta. Ja tosta ei muuten pääse pois ku ottamalla virran pois. No sitte ku käynnistää uudestaan ja se menee windowsiin niin se windows sanoo jotain "on tapahtunut vakava virhe...".

Et mitä ny kannattais tehä, toi kone on ollu mulla vasta 2 päivää, enkä oo vielä netis käyny tai asentanu sinne koneelle mitään muuta ku näyttiksen mukana tulleen splinter cellin. Vienkö koneen suoraa takaisin liikkeeseen ja ne saa sen kattoo siellä? Siinä on XP home Fin ja service pack 2 jonka ne siel atk liikkees laitto. Muutenki toi on aina välilllä meinannu kaatua aika useesti toi kone ja kerranki se jumittu jotenki jä näytös näkyi pelkkää sinistä, eikä lähteny pois muuta sammuttamalla virran...

tästä tuli nyt vähän sekavaa tekstiä mutta pinna on kireellä :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos se on liikkeessä kasattu ja käyttikset ja ajurit asennettu niin vie vaan suoraan takasin ja sano että laittavat kuntoon. Kyllä sitä pitää toimivaa tavaraa saada kun siitä maksaa.

Nforce 3 250Gb piirisarjalla oleva emo on omiaan kellotukselle ja luulis olevan muussakin käytössä vähintään yhtä hyvä kuin VIA:n piirisarjalla olevat :)

Jees! Nyt kone pelittää. :rock: Väin tän korjaukseen ja ne löysi virheen, toinen muistipalikka oli jotenkin sökö. No sainpahan uudet ilmaseksi takuuseen ja ne laitto vielä paremmat kingstonin palikat kiinni :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom