Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Sivusto ei uudelleenohjaudu asianmukaisesti

Palvelin tässä osoitteessa uudelleenohjaa pyyntöjä loputtomasti.
Tämä virhe johtuu joskus siitä, että evästeiden asettamista ei ole sallittu tai että se on erityisesti estetty tältä sivustolta.

Oon käyttäny samaa sivustoa vuosikaudet ja yhtäkkii pompahtaa ruutuun kyseinen teksti. Ongelma ollut jo pari päivää.

Sivusto ei uudelleenohjaudu asianmukaisesti

Palvelin tässä osoitteessa uudelleenohjaa pyyntöjä loputtomasti.
Tämä virhe johtuu joskus siitä, että evästeiden asettamista ei ole sallittu tai että se on erityisesti estetty tältä sivustolta.

Oon käyttäny samaa sivustoa vuosikaudet ja yhtäkkii pompahtaa ruutuun kyseinen teksti. Ongelma ollut jo pari päivää.
Ettei vain olisi sivuston vika?

Tietenkin kannattaa kokeilla tyhjentää välimuisti ja evästeet, mutta huomaa että evästeiden poisto aiheuttaa sen että kirjaudut ulos joka paikasta.

Ettei vain olisi sivuston vika?

Tietenkin kannattaa kokeilla tyhjentää välimuisti ja evästeet, mutta huomaa että evästeiden poisto aiheuttaa sen että kirjaudut ulos joka paikasta.

Sitä tässä veikkaankin, että sivustossa ongelmaa. Ihmetyttää, että kaikilla muilla toimii paitsi mulla. Forever alone.

Sitä tässä veikkaankin, että sivustossa ongelmaa. Ihmetyttää, että kaikilla muilla toimii paitsi mulla. Forever alone.
Jos on kovin laaja sivusto niin ehkä muut menee eri reitin kautta? Ainoa mitä itse keksin kokeilla on tyhjentää selaimen välimuistit ym.

Esim. youtubesta katottuna HD-laatuset videot pyörii mainiosti, mutta kun lataa torrentteja koneelle, niin 720p HD-kuvakin hidastelee aina muutamien sekuntien välein ja katsominen alkaa ärsyttää välittömästi. Katselen bsplayerilla. Millä eväillä laitetaan videot pyörimään paremmin?
Jos sulla on moniydinprosessori ja/tai jokin kohtuullisen tuore ATIn tai Nvidian näyttis, niin osta CoreAVC koodekki ja johan pyörii HD videot. Uusimmat Flash-versiot osaavat käyttää näytönohjainta videokiihdytykseen, mutta useimmat (varsinkin ilmaiset) H.264 videokoodekit purkavat videon CPUlla käyttäen vain yhtä prosessoriydintä. Tämän vuoksi Youtuben HD matsku pyörii sulavammin.

Mitä tarkoitetaan mokkulan "suojaamisella" :david:?

Eli uudes kämpässä mokkula näyttää et 3g verkko on saatavilla ja täysillä palkeilla, mutta silti pakkiksenkin avaaminen voi kestää jopa 30-40sek...

Ja mobiililaajakaista ohjelmassa näkyy "nykyinen istunto" kohdassa tälläkin hetkellä et mokkula lataa parhaimmillaan yli 600kbs..

Voikohan joku runkkari käytellä tätä mokkulaa, kun on niin vitun hidas, vaikka pitäis olla se maksiminopeus (jolloin latausnopeus on maks. 1.1mb/sek)

+ oon huomannut et tää mokkula toimii vähän paremmin aamuyöstä ja myöhäisillasta.

Voikohan joku runkkari käytellä tätä mokkulaa, kun on niin vitun hidas, vaikka pitäis olla se maksiminopeus (jolloin latausnopeus on maks. 1.1mb/sek)

+ oon huomannut et tää mokkula toimii vähän paremmin aamuyöstä ja myöhäisillasta.

Se ei ole vika vaan ominaisuus. Kun käyttäjiä on paljon, ei kaistaa riitä maksiminopeuteen asti. Tukiaseman sangen rajallinen kapasiteetti jaetaan kaikkien käyttäjien kesken ja varsinkin iltaisin ihmisten käyttäessä nettiä sen huomaa. Samasta syystä nopeudet ovat paremmat aamuyöllä, käyttäjiä on vähemmän.

Okei. Enpä ole ennen koskaan kuullut että piuhalla kiinnitettynä tarvitsee määritellä sitä modeemin pohjassa olevaa koodia.

Soititko jo Saunalahdelle?

Soitin. Tilanne oli kuulemma varsin erikoinen ja ilmeisesti oli tapahtunut joku ristiinkytkeäminen, mitä se sitten tarkoittaakin. Nyt netti vaikuttaisi toimivan normaalisti.

Soitin. Tilanne oli kuulemma varsin erikoinen ja ilmeisesti oli tapahtunut joku ristiinkytkeäminen, mitä se sitten tarkoittaakin. Nyt netti vaikuttaisi toimivan normaalisti.
:lol2:

Kiva homma. :) No onneksi toimii.

Aattelin pelailla pitkästä aikaa..asennin Tony hawn pro skater 3 eli vanha peli,kun käynnistän nii ruudulla pyörii vain "Input not supported" laatikko mustalla taustalla,mitä avuksi?

Mulla vilkkuu läppärin näyttö. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Välillä vetää pimeeks kokonaan. Kun laitoin telkkariin kiinni HDMI-piuhalla, vilkkui koneen näyttö, muttei telkkarin. Jos tuosta nyt jotain apua on ongelman selvittämiseksi. Onko kyseessä jotain joka tulis korjauttaa? Vähän päälle vuoden vanha kone, joten takuuta on vielä jäljellä.

Esim. youtubesta katottuna HD-laatuset videot pyörii mainiosti, mutta kun lataa torrentteja koneelle, niin 720p HD-kuvakin hidastelee aina muutamien sekuntien välein ja katsominen alkaa ärsyttää välittömästi. Katselen bsplayerilla. Millä eväillä laitetaan videot pyörimään paremmin?
Mikä kone ja mikä käyttöjärjestelmä?

Mulla vilkkuu läppärin näyttö. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Välillä vetää pimeeks kokonaan. Kun laitoin telkkariin kiinni HDMI-piuhalla, vilkkui koneen näyttö, muttei telkkarin. Jos tuosta nyt jotain apua on ongelman selvittämiseksi. Onko kyseessä jotain joka tulis korjauttaa? Vähän päälle vuoden vanha kone, joten takuuta on vielä jäljellä.
Mikä kone ja mikä käyttöjärjestelmä?

Olisko se HP 621 ja jotain. Takuukuitissa lukee seuraava: HPG61421S0 HP LT G61-421so 15,6''. Windows 7. Huomasin nyt, että oikein kirkkaan valon alla näkee hieman, mitä näytöllä tapahtuu.

Aattelin pelailla pitkästä aikaa..asennin Tony hawn pro skater 3 eli vanha peli,kun käynnistän nii ruudulla pyörii vain "Input not supported" laatikko mustalla taustalla,mitä avuksi?
Kokeile laittaa päälle compatability mode. Onnistuu pikakuvaketta oikealla klikkaamalla ja sieltä ominaisuudet. Sieltä sitten löytyy jostain tuo asetus.

Onko mikä Windows tarkalleen?

Jos telkkari ei vilku niin kuulostaa kovasti siltä että näytön kiinnityksessä jotain vikaa. Eli ei esim. emolevy tai näytönohjain.

Toki kannattaa hakea HP:n sivuilta näytönohjaimen ajurit ja asentaa uudestaan.

Uusi Asus tuli kotiin ja on kyllä tyylikäs ja miehinen :) ja nopeakin on...

Tässä kun on tuota levytilaa kiitettävästi niin vois kuvia yms ekaks keräillä tähän ja sitten aika ajoin synkata tuonne ulkoiselle kovolle. Mutta mikä olis hyvä ja yksinkertainen synkkaus ohjelma kovojen synkkaukseen tiettyjen kansioiden osalta.

Uusi Asus tuli kotiin ja on kyllä tyylikäs ja miehinen :) ja nopeakin on...

Tässä kun on tuota levytilaa kiitettävästi niin vois kuvia yms ekaks keräillä tähän ja sitten aika ajoin synkata tuonne ulkoiselle kovolle. Mutta mikä olis hyvä ja yksinkertainen synkkaus ohjelma kovojen synkkaukseen tiettyjen kansioiden osalta.
Hmmm, no itse käytän Cobian Backup nimistä softaa. Ilmainen ja todelakin toimii. Tietääkseni siitä voi asettaa että se ei pakkaa zippiin. Itse tosin teen niin koska nuo "synkkaukset" on backuppeja lähinnä. Sen voi laittaa tekee se automaattisesti ajankohtana x joka viikkon ym., mutta itse aja manuaalisesti.

Itse asetin sen niin että se tietenkin vain tekee jotain kun on jotain uutta, of course... se siis rakentaa siellä aina zipin uusiiks kun ajan ja lisää vain uudet matskut.

Tämä siis: http://www.download.fi/tietoturva/varmuuskopiointi/cobian_backup.cfm

Toki menee hetki konffata, mutta sitten on aivan loistava.

Taas ihan tyhmä ongelma.
Joskus, aivan randomilla alkaa tämä lataamaan tiedostoa "like.php". Googlettelin jotain että tuo on joku Facebookin juttu.
Noh, ei tässä mitään muuten, mutta sen jälkeen ku se on ladannut sen, menee Chrome aivan tukkoon. Mikään ei auta, vaan pitää kone käynnistää uudelleen jotta alkaisi taas pelittämään. Mikä hemmetti toi on?

Ei varmaankaan oikea ketju, mutta laitetaan nyt tänne kun on kova luotto että TML selaa tätä ja tietäisi vastauksen ;)

Eli minkäköhän takia en saa tv:n ääntä menemään vahvarin läpi kaiuttimiin? Vanhassa Sonyn 32" onnistui oikein hienosti, sen kun vain veti rca-kaapelit telkkarin taakse, mutta ei onnistu enää tässä LG:n 42" sama homma. Eli siis piuhat ovat ihan samallalailla vahvarissa ja sitten kun laittaa ne tv:n audio-lähtöihin niin ei silti tule äänet sitä kautta.

Mistäköhän saisi halvalla optisen audiokaapelin jos toimisi sen kautta paremmin?

Back
Ylös Bottom