Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun pitää käpistelyn ajaksi muuttaa koneesi IP fiksatuksi eikä "hae automaattisesti".
Muistaakseni Zyxel menee oletuksena 192.168.1.1, joten vaikka 192.168.1.100, aliverkko
255.255.255.0, gateway (ei tartte oikeastaan) 192.168.1.1 on oikein sopiva. Tämän jälkeen pitäisi boksin löytymän.
Muista vaihtaa takaisin automaatti-IPlle kun lopetat.
-k
Vastaisen varalle, Siren nimisellä ohjelmalla pitäisi onnistua, eikä vaadi asentamista.Jees, homma hoidettu. Kiitokset avusta. Oli pakko pätsäillä, kun tuki ei ollut paikalla ja mitään ei saa asennettua koneelle...
Mikä ihme nyt mättää koneessa.
Kone (XP) kiinni lähiverkossa josta yhteys nettiin. Osa sivuista toimii ihan ok, mutta esim. pakkikselle yhteys muodostuu ja sen jälkeen vaan "loading" ja mitään ei tapahdu. Verkkoasetukset näyttäisi olevan ok (tarkistettu parin tyypin voimin). Ja olettaisi että vika on nyt Windosissa: Koneessa olevalla "virtuaaliubuntulla" pääsee nettii ihan ok ja kaikki sivut toimii!
F-securella ajettu full system scan ilman tulosta, ja Ad-Awarekin ilmoitti kaiken olevan ok...
Toimii.Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
Youtubessa tulee tommonen ilmoitus... Java toimii ja uusin flash on asenettuna.
Mikä mättää? Eilen toimi vielä normaalisti.
Kaiuttimien johto varmasti hyvin kiinni koneessa?Tähän taitaa olla vastattu jo, mutta miten kekkosessa saan äänet koneeseen takaisin? Oon tehnyt vaikka mitä. Ohjauspaneelinkin kautta oon yrittäny kytätä, mutta ei auttanut.
Tähän taitaa olla vastattu jo, mutta miten kekkosessa saan äänet koneeseen takaisin? Oon tehnyt vaikka mitä. Ohjauspaneelinkin kautta oon yrittäny kytätä, mutta ei auttanut.
Voisiko olla oletuskirjoittimena vaikkapa Microsoft XPS Document Writer tai joku muu vastaava?Yritän tulostaa ihan mitä tahansa tiedostoa, mutta kun olen antanut tulostus köskyn niin tämä kone yrittää tallentaa uudelleen kyseistä tiedostoa eikä se onnistu tai jos onnistuu niin ei mitään tapahdu. Missä vika?
Tulostin pelaa toisessa koneessa jossa on XP
Vista on perseestä.