Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen aina ymmärtänyt että lasketaan olevan samassa wifissä.
Nettisivuja teen työkseni, nää atk softa/laite asiat on sitten vain kiinnostuksen kautta.Offtopic.
Mitä TML puuhailee, niin kuin oikeassa elämässä? Jos vaan saa kysyä. Kaverilla on aika kattavat tiedot/taidot. Itse aina välillä availen ketjua, jos olen tylsistyneenä ja haluan jonkin pienen pähkinän. Yleensä oot vaan vastannut jo kaikkiin kysymyksiin
Nettisivuja teen työkseni, nää atk softa/laite asiat on sitten vain kiinnostuksen kautta.
Mun tietääkseni ei ole mahdollista olla sekä hotspot että kiinni wifissä.
En tiedä olisko mahdollista kunnon siltaus kikkauluilla niin että on koneen sisäisen wifi sekä USB portissa oleva tikku wifi. Ehkä noin sen pystyy jotenkin säätää, mutta kun USBilla se tabletti lisänäyttö toimii niin samapa se.
Siis, tietenkin voi jakaa läppärin mobiililiittymän hotspottina sen wifin kautta.Luulisi tuon ainakin toimivan, koska on kyseessä kaksi erillistä verkkoadapteria. Tai siis mun näkemykseni mukaan tuo on sama tilanne kuin ethernet-kortin jako wlanin kautta. Kotona olen myös onnistunut tekemään läppärillä wifi-hotspotin nettitikusta. Siis ihan 3g, ei mitään wifi-tikkua.
Päivitystä muuten tuohon win7 asennukseen: aasihatun saisi laittaa päähän, sillä eilen vanhan läppärin tarrasta product keytä katsoessa kylmä hiki valtasi otsani ja tajusin omistavani product keyn win 7 homeen ja olin juuri asentanut win 7 professionalin Vituiks män.
Nopsaan eilen googlasin jostain windows downgrade softasta, josko siis lataisi uudestaan tuolle usb-tikulle win7 home version ja tuolla downgrade softalla sitten downgradeis sen homeksi.
Sehän on aivan simppeliä eikä tarvi solutyyppeihin edes koskea. Jos on kyse yksinkertaisesta asiasta, kuten func myös tuumaili.
Se ei ole mahdollista että jos on yksi wifi adapteri niin läppäri olisi verkossa sen kautta ja samalla tarjoaisi nettiä wifin kautta tabletille. Tos kyl mitään järkeä ole, ellei tosiaan ole niin ettei tabletti pääse samaan wifiin. :D
E7 solussa siis toi kaava
Älä nyt tee asioita vaikeeks. Lataa oikea asennusmedia netistä, tikulle, asennus, aktivointi. Antivir+ajurit etukäteen toiselle tikulle, siitä runttaat peräjälkeen softaa ja ajuria sisään, buuttaus ja se on siinä.
E: oikeat valmistelut ja aikaa menee alle 30min. Toki sen jälkeen päivityksissä voi vierähtää hetki. :D