Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin MSDN:n (taitaa vastaa OEM iirc) lisenssit ei ole ollenkaan kieleen sidottuja. Eli jos sieltä nappasi vaikka spanish ja english pysty avaimilla asentaa kaksi english Windowsia. Näin ainakin 7:n kohdalla, kasin kohdalla avaimet on ollut kaikki enkkuja joten en siitä tiedä.kunhan vaan lataat lisenssiä vastaavan median, koska voipi olla ihan kieliversiosta kii et kelpaako sen sun koodis siihen asennukseen (näin oli ennen vanhaan, nykyisin en tiedä).
Ja usein koneessa OEM-lisenssit, joten mediankin (piti) olla OEM.. nykyisestä en edelleenkään tiedä, joten voi olla vanhentunutta tietoa.
Myös valmistajilta voi olla mahdollisuus saada tilattua restorelevy, jossa on sitten ajurit jne ettei tartte lähtee ite niitä ettimään jne, mutta varmasti helpompi on ne itse hakea, koska päivitystä tarvinnevat jokatapuksessa ja varmasti ottavat hyvän hinnan median lähetyksestä + aika mikä siihen vielä kuluu.
olipas sekava vastaus, pyykisin pois jos jaksaisin..
Ei noi TML:n ohjeet nyt niin vaikeat ole ettenko osaisi boottiusbia tehda, mutta nakojaan sitten kumminkin... En saa konetta buuttaamaan tuolta win7 tikulta. Talta ubuntutikulta (jolta nyt ajan) buuttaaminen kylla onnistuu. Mitahan olen tehnyt vaarin...? USB download tool sanoi jotain etta usb boot tikku valmis, joten luulisi sen toimivan. setup.exekin nakyy tikun juuressa olevan, mutta ainakin ubuntulla sita klikatessa tulee joku error ettei saa luettua archivea tms... En tosin tieda pitaisiko exen edes toimia linux pohjalta...
Hmh, taytyy tyokoneella taas huomenna koittaa tehda uudestaan tuo tikku... Tai sitten vaan asennan tan ubuntun tahan kokonaan ja rouva saa tehda koulutyonsa librella tai virtuaalikoneella...
Käynnistyy vaan biosiin mutta pääset ubuntu tikulla siihen live ubuntuun?Niin ja piti sanoa viela se, etta kone kaynnistyy vaan biosiin. Win7 tikulta siis
Pitihän se arvata että kaikki on keksitty Lähestyin laitepohjaisesti asiaa jonka tietenkin voi softalla rakentaa.
Täytyypä perehtyä, thanks.
e: iDisplayn asensin ja lähti heti toimimaan kunhan minä käsi tajusin että se pitää asentaa myös tietokoneelle. TML on uusi tietotekniikan jumalani.
Heitäppä se tabletin tarkempi malli.Hankein Lenovon 10" tabletin kakkosnäytöksi tietokeneelle iDisplay käyttöön. Mutta mutta mutta. Näyttöpä ei lähdekään rokkaamaan usb kaapelilla. Sen verran jo lueskelin ohjeita että napsuttelin auki kehittäjä vaihtoehdot ja katsoin että siellä kaikki on samoin kuin Nexusessa. Mutta siitä huolimatta jos tökkään Nexusen kiinni kaapeliin, alkaa se heti toimimaan lisänäyttönä mutta Lenovo ei vaikka siinä on äkkiseltään katsottuna samat asetukset ja tietenkin iDisplayn softa asennettuna. Missä vika.
Ei TML:llä sattuis olemaan syytä mielessä mitä kannattais tsekata
Heitäppä se tabletin tarkempi malli.
Ymmärsit oikein ja niin olin ehdottamassa. Tosin kysyisin mitä meinaat kun sanoit ettei lähtenyt toimimaan virheettömästi? Vähän hämärä tuo koko installer mikä tos on messis.Lenovo A7600-H
e: lueskelin lisää ohjeita enkä tiedä ymmärsinkö oikein että pitäisikö tuolta ladata usb ajuri Download Lenovo USB Drivers
Latasin sieltä 7600:lle ajurin mutta sekään ei lähtenyt toimimaan tietokoneella virheettömästi..
Yhdessä ohjeessa missä asensi sun tabletille eri recoveryn joka vaatii myös USB ajurit, niin sanoi suoraan että asenna nämä: http://developer.android.com/sdk/win-usb.htmlLenovo A7600-H
e: lueskelin lisää ohjeita enkä tiedä ymmärsinkö oikein että pitäisikö tuolta ladata usb ajuri Download Lenovo USB Drivers
Latasin sieltä 7600:lle ajurin mutta sekään ei lähtenyt toimimaan tietokoneella virheettömästi..
Joo antaa ton kikkareen olla, kato toi mun aiempi päivitetty viesti.