Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aktivoituko se ongelmitta?
ninitestä sain "viimeeks" jonku adwaren tms muun paskaohjelman mukana..
Ootko käyttänyt WIN+nuolinäppäin kun ikkuna valittu?Ohjelma jolla voisi säätää ikkunoille jotain vakipaikkoja. Otin toisen monitorin käyttöön ja ois kiva että esim firefox menis suoraan sopivan kokoiseksi omalle paikalleen jos siirrän sen toiselle monitorille. Toinen monitori on pystyssä ja toinen vaaka eli siirtäessä ikkunoita ne on aina vammasen kokosia.
Ootko sattumoisin asentanut Avast virustorjunnan?Tuli ostettua asuksen uusi pöytäkone (G20), jossa on tietenkin windows 8.1. No, sammuttaessa koneen toisen päivityksen jälkeen, kone vetää jumiin käynnistäessä seuraavalla kerralla.
Ilmoittaa sinisellä ruudulla jotain: ei voida käynnistää konetta oikein windowsin takia. Tähän sitten puree vain koneen refreshaaminen/resetoiminen ja samalla sitten menee ohjelmat/yms. tiedostot.
Sama tapahtui tänään, kun ensimmäisestä refreshaamisesta oli kulunut se pari päivää. Eli kysyisinkin, että mitäs nyt? Pystynkö jotenkin blockaamaan/ohittamaan ton päivityksen, kun sammuttaessa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin "sammuta ja päivitä"?
Vissiin pyytää päivitystä edelleen, vaikka sammuttaisin koneen virtanapista?
Jos joku viisaampi osaisi neuvoa, muuten kuin että asentaa windows kokonaan uudestaan. :D
Varsin mielenkiintoiselta keissiltä ainakin kuulostaa. :D Funktioiden kutsuminen toiselta saitilta.Windows.postmessage? Osaisiko joku auttaa, esim. TML
Ymmärrän miten tämä toimii ja saan varmasti viestit lähtemään molempiin suuntiin. Ainakin jos teen tämän mukaan HTML5 window.postMessage
Ongelma on se, että minun pitäisi käyttää tätä js functioiden kutsumiseen toisesta domainista (popup). Yhden ja saman funtion kutsuminen on varmasti helppoa, mutta onko keinoa määritellä mitä functiota kutsutaan? Eli voiko noita window.addEventListenereitä olla useita? Vai voinko lisätä lähetettävään dataan jonkin avaimen, jolla tunnistan mitä functiota vastaanottajan päässä halutaan käyttää?
Anteeksi, etten osaa selittää paremmin. Olen itsekkin näiden kanssa vähän hukassa.
Mikäs se vastaus sitten oli, tietää itsekin jos joku joskus kyselee? Kysymys oli siis että mitä taajuuksia Oulussa Sonera 4G käyttää, kun poistit kerta kysymyksen.e: vastaus löytyi.
Varsin mielenkiintoiselta keissiltä ainakin kuulostaa. :D Funktioiden kutsuminen toiselta saitilta.
Itse window.postMessage ei ole itselle tuttu, mutta anyway onhan sitä varmasti monta tapaa kertoa tuonne mitä haluat, about miten itse sen sanoit.
Eli tarvitse montaa listeneriä tehdä, määrittelet vain mitä tapahtuu kun tulee tunnus X. Sitten lähettävässä päässä pistät viestiksi vain sen tunnisteen millä kerrotaan mitä tehdä.
Tunnisteilla sen itse tekisin, eli ihan samoilla radoilla ajattelet.
Vähän semmoselta tuo vaikuttaa että ei kannata järin hazardeihin asioihin käyttää tuota, ja kannattaa ehkä tehdä jotain omia tarkistuksia tuohon. Esim. että vastaanotettava viesti on aina 8 merkkiä pitkä, yms. Mitä näitä nyt voisi olla.
Ettei ainakaan sillä viestillä tehdä jotain minkä väliin saisi jotain ylimääräistä.
You know? :D
Puolituttu tietoteekkari sanoi olevansa sataprosenttisen varma, ettei toimi tuollaiset 2300/2600MHz halpistikut toimi Suomen (ainakaan Oulun ja Tampereen) 4G verkoissa. Luottavaisin mielin suhtaudun tuohon, enkä viitsi asiasta enää tonkia. Kiinasta näytti saavan 40 dollarilla alcatel l800 4g modeemin, jonka pitäisi Suomessa toimia. Tilaukseen lähti.Mikäs se vastaus sitten oli, tietää itsekin jos joku joskus kyselee? Kysymys oli siis että mitä taajuuksia Oulussa Sonera 4G käyttää, kun poistit kerta kysymyksen.
Hyvin epäselviä noi taajuusasiat tuntuu olevan, kai sitä vaan oletetaan että jengi ostaa laitteet Euroopasta.
Hmmh, mut etkös voi ihan hyvin lähettää tunnisteen kuten vaikkapa xY3tahr1 stringinä.Joo löysinkin etsiskelyn jälkeen, että tuolla voi lähettää ainakin osassa selaimista muutakin kuin stringejä. Mielenkiintoiselta tämä vaikuttinkin lokakuussa, kun lupasin tämän yhden ison asiakkaan tarpeisiin tehdä. Ei tunnu enään, nyt jo pelottaa
Nämä ei siis todella ole alaani. VoIP:ia rassaan niinkuin oikeesti, mutta kohta olen jo javascript velho.
Puolituttu tietoteekkari sanoi olevansa sataprosenttisen varma, ettei toimi tuollaiset 2300/2600MHz halpistikut toimi Suomen (ainakaan Oulun ja Tampereen) 4G verkoissa. Luottavaisin mielin suhtaudun tuohon, enkä viitsi asiasta enää tonkia. Kiinasta näytti saavan 40 dollarilla alcatel l800 4g modeemin, jonka pitäisi Suomessa toimia. Tilaukseen lähti.
Itse löysin myös viitteitä 2600MHz taajuuksista Suomessa. Nykyään taitaa jopa olla peräti neljää eri "4G" (tarkoittaa eri asioita) taajuutta Suomessa."Soneran 4G-verkko toimii käytännössä kaikkialla 1800 MHz:n taajuudella, vaikka paikoitellen verkkoa on rakennettu myös 2600 MHz:n taajuudella." Olisko kuitenki varminta kysyä ihan Soneralta, varmaan löytyy netistäkin kun hakee.
Hmmh, mut etkös voi ihan hyvin lähettää tunnisteen kuten vaikkapa xY3tahr1 stringinä.
Vastaanottava pää saa tuon, ja sen perusteella tietää mitä tehdä.
Oon itse lähiaikoina kerran tehnyt vastaavaa, ja juuriki javascriptissä. Mun keississä toinen pää sitten otti sen vastaan ja tarkisti tietokannasta mitä sillä koodilla tarkoitettiin.