Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja prossu oli ^AMD A8-6600K 3,9
Täytyy toi muisti tarkistaa vielä. Onko 300 liian kova hinta tosta setistä?
Onko täällä Macci ihmisiä? Talouteen tuli iMac kone Maverick käyttiksellä ja pitäs keksiä joku hyvä video playeri...
Windows koneella oon poikkeuksetta käyttäny BSPlayeria mutta sitä ei löydy Macille. Onko mitään vaihtoehtoja, johon mielellään sisältyisi myös automaattinen tekstityksien haku?
Jos osat on käytettyjä ja pelkästään nuo komponentit, eikä kokonaista konetta, niin sitten on mun mielestä ihan liian kova hinta.
Onko maadoitettu pistorasia?
Bittorrent ;)
Siis tallentaa mistä? Montako elokuvaa?
Siksi tämä olikin tyhmä kysymys kun en tiedä miten tuo onnistuisi helpoiten. Joku 5-6 elokuvaa ja läppäriltä katsottavaksi. Spotifyssä voi tallentaa musiikkia offline-tilassa kuunneltavaksi ja mietinkin onko jotain vastaavaa palvelua elokuville. Ilmeisesti ei.
Tuossa juttua aiheesta: How To Stash Online Videos for Offline Viewing
Onko sulla joku syy miksi koneen pitäisi olla äärimmmäisen pieni? Pieniä koneita voi itsekin koota ja niihin saa täyskokoista vaihdettavaa osaa ja oikeasti toimivan jäähdytyksen. Itse en tollasta ostais.
ASUS ROG GR8 / G20 - Look Small. Play Big. Game On
Mitäs ihmisil on sanottavaa tästä? Mitä mun hyvin vähäisellä tietokoneymmärryksellä ei vissii olis huono ostos jos tosta pulittais 899e ku asuksen mukaa sen hintanen on kun ens kuussa suomeen myyntiin tulee. Ainut huono puoli vaan että muistia lukuunottamatta kaikki osat integroituja(?) Ja kyse siis tuosta G20:stä