Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko täällä Macci ihmisiä? Talouteen tuli iMac kone Maverick käyttiksellä ja pitäs keksiä joku hyvä video playeri...

Windows koneella oon poikkeuksetta käyttäny BSPlayeria mutta sitä ei löydy Macille. Onko mitään vaihtoehtoja, johon mielellään sisältyisi myös automaattinen tekstityksien haku?

Onko täällä Macci ihmisiä? Talouteen tuli iMac kone Maverick käyttiksellä ja pitäs keksiä joku hyvä video playeri...

Windows koneella oon poikkeuksetta käyttäny BSPlayeria mutta sitä ei löydy Macille. Onko mitään vaihtoehtoja, johon mielellään sisältyisi myös automaattinen tekstityksien haku?

Juu itsellä oli sama pulma, kun siirryin maciin.Yritin, jonkun aikaa löytää bsplayeria vastaavaa, mutta lopulta tyydyin VLC playeriin, koska en löytänyt yhtään ohjelmaa, jossa olis ollu toi automaattinen tekstityksen haku.

VLC on yleisesti paras tai ainakin monipuolisin, tekstityksiä ei hae suoraan mutta ei ole lopulta iso vaiva ladata netistä ja tallentaa se tekstitystiedosto siihen leffakansioon. Kertaluontoinen homma.

Onks kellään Raspberry Pi -pohjasta mediakonetta? Tosta sais halvan (60€ sis. kotelon) koneen pyörittää videoita ja emulaattoriksi.

E: Tai vielä parempi tehdä toi NES koteloon.

Jos osat on käytettyjä ja pelkästään nuo komponentit, eikä kokonaista konetta, niin sitten on mun mielestä ihan liian kova hinta.

Kokonainen kone. Vuoden vanha ilmoituksen mukaan.

tää setti http://www.huuto. net/kohteet/amd-a8-6600k--3942ghz-4core/330761386

Mietin vaan tota hinta-laatusuhdetta.

Toisena vaihtoehtona olisi kokonainen setti näyttöineeen kaikkineen inte lxeon E5620 i7, R9 270x ohjaimella reilu 6 hunttia.

Mistäköhän johtuu, että tietokoneen käynnistyksen jälkeen näyttö rätisee jonkin aikaa (vaihtelee, välillä jopa pari minuuttia), kunnes yhtäkkiä lopettaa? Rätinällä tarkoitan sitä, että kuva värisee ja näyttö pitää sellaista särisevää ääntä, että kyseessä voisi luulla olevan jonkinlainen kosketushäiriö. Kaikki liitännät on kuitenkin testattu moneen kertaan. Tätä siis tapahtuu ainoastaan käynnistyksen yhteydessä ja sen jälkeen ja rätinä ei enää palaa sen jälkeen, kun se on loppunut. Pitääkö tässä alkaa pelkäämään näytön äkkikuolemaa?

Virtalähteessä varmaan sitten vikaa, yleensähän näissä jokin kondensaattori on viallinen ja siitä tulee häiriötä kun kytketään virta. Voi toimia vuoden tai posahtaa huomenna...

Miten pystyn tallentamaan elokuvia koneelle vuorokaudeksi? Elokuvien pitää olla siis katsottavissa offline-yhteydellä. Onko jotain tälläistä palvelua olemassa?

Bittorrent ;)

Siis tallentaa mistä? Montako elokuvaa?

Siksi tämä olikin tyhmä kysymys kun en tiedä miten tuo onnistuisi helpoiten. Joku 5-6 elokuvaa ja läppäriltä katsottavaksi. Spotifyssä voi tallentaa musiikkia offline-tilassa kuunneltavaksi ja mietinkin onko jotain vastaavaa palvelua elokuville. Ilmeisesti ei.

Onko sulla joku syy miksi koneen pitäisi olla äärimmmäisen pieni? Pieniä koneita voi itsekin koota ja niihin saa täyskokoista vaihdettavaa osaa ja oikeasti toimivan jäähdytyksen. Itse en tollasta ostais.

Onko sulla joku syy miksi koneen pitäisi olla äärimmmäisen pieni? Pieniä koneita voi itsekin koota ja niihin saa täyskokoista vaihdettavaa osaa ja oikeasti toimivan jäähdytyksen. Itse en tollasta ostais.

No siis varsinaista tarvetta ei pienelle koneelle oo, mut oon aina käyttäny läppäreitä ja toi nyt osu ekana silmään ja hintakaan ei kauheen kova muihin pakettikoneisiin verrattuna ole. Mitä itse kokoomiseen tulee niin en siitä juuri tuon taivaallista ymmärrä ja en yhtäkään tuttua tiedä joka osaisi noita ite kasata.

ASUS ROG GR8 / G20 - Look Small. Play Big. Game On

Mitäs ihmisil on sanottavaa tästä? Mitä mun hyvin vähäisellä tietokoneymmärryksellä ei vissii olis huono ostos jos tosta pulittais 899e ku asuksen mukaa sen hintanen on kun ens kuussa suomeen myyntiin tulee. Ainut huono puoli vaan että muistia lukuunottamatta kaikki osat integroituja(?) Ja kyse siis tuosta G20:stä

Koitin ottaa selvää mitkä ne tehot G20:ssa on, mutta en kyllä itse saanut selvää. Puhuttiin vaan maksimiarvoista eli ehkä siitä tulee jotain eri versioita tai jotain. Vai löysitkö tekniset tiedot tohon 899€ hintaan?

Sivuillahan luki, että "Here is the specification ROG has announced at Computex, but it does not represent all possible specifications the G20 will be available in." Ei siitä ottanut oikein selvää.

Käsitin, että olet kuitenkin pelikonetta hankkimassa. Kannattaa katsoa myös Jimm's :ltä niiden valmiiksi kasaamia pelikoneita. Todennäköisesti samaan hintaan löytyy suorituskyvyltään parempi kone kun ei tarvitse maksaa pienestä koosta ja valoshow'sta. Itse hankin oman peli/työkoneeni juuri Jimm'siltä kotiin kannettuna. Oma osuus oli lähinnä poistaa koneen sisältä kuljetussuoja, liittää kaapelit kiinni ja avata valmiiksi asennettu Windows 8.

Back
Ylös Bottom