Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan, että se on ihan rj 45 ja kuituyhteyshän tähän taloon tulee. Ennen en ole kuituyhteyden kanssa ollut tekemisissä, enkä varsinkaan niin, että netti toimii ilman reititintä tai modeemia suoraan seinästä. En osaa yhtään sanoa miten nämä kerrostalojen yhteydet toimii ja mitä verkkolaitteita tuolla jakamossa on.Millainen kaapeli tuo huoneisiin menevä piuha on? Antennikaapeli?
Kun emoon on integroitu äänikortti niin voiko se olla joku realtekin tekemä? Kun jotenkin hämärästi muistelisin että tuossa kajarin kuvassa olisi ennen ollut realtek valikko? Mistä ihmeestä mä tuon ääniasetuksen oiken löydän tain pystyn muuttamaan?
Sanokaapa joku hyvä virusten torjunta tai koneen siivousohjelma. Kone on todella hidas ja esim youtube ei toimi, ei toista videota vaikka java on päivitetty. CCleanerilla oon ajanut läpi mutta ei auta. Päivitykset pitäis olla kondiksessa. Elämä onkin vaikeaa yhtäkkiä kun youtube ja vaikka redtube ei toimi.
Sanokaapa joku hyvä virusten torjunta tai koneen siivousohjelma. Kone on todella hidas ja esim youtube ei toimi, ei toista videota vaikka java on päivitetty. CCleanerilla oon ajanut läpi mutta ei auta. Päivitykset pitäis olla kondiksessa. Elämä onkin vaikeaa yhtäkkiä kun youtube ja vaikka redtube ei toimi.
Vanha kanneetava hajosi, tod.näk näytönohjain tms. Koska kone käynnistyy mutta näyttö on pimeänä. Kysymys kuuluukin, saanko kovalevyltä millään kotikonstilla enää kuvia talteen? Tai saako siitä kannettavan kovosta rakenneltua ulkoisen kovalevyn?
Saa, sitä varten on adaptereita ja telakoita.
Löytyy erilaisessa hintaluokassa, kertaluontoista käyttöä varten ei varmaan kannata mitään kovin kallista ostaa.
Ok. Löytyykö ihan kivijalkakaupoista vai nettihommia? Onnistuuko peruspentiltä tuo käyttöönotto? Eli onko tyyliin plug&pray vai pitääkö kolvailla?
Löytyy esim. Verkkokauppa.comista, Jimmsiltä jne.
Eli varmaan about jokaisesta liikkestä, joka tietokonetarvikkeita myy.
Tuossa on haastavin osuus saada se levy ulos sieltä koneesta.
Sen jos osaa tehdä niin sitten ei ole ongelmia, levy vaan tökätään telakkaan/adapteriin kiinni ja sillä hyvä. Eli siellä on valmiina liitäntä, ei tarvitse kolvailla.
No hittolainen, pitääpä aloittaa sitten "projekti" kiitos!![emoji106][emoji1]