Deleted member 112166
Itse ainakin ottaisin halvemman emon + prossun, niillä ei käsittääkseni ole pelikäytössä niin suurta roolia kuin näytönohjaimella. Eli noita halvemmaksi ja säästyneet eurot näyttikseen (3-way SLI 780ti) ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei siis, kyllähän tolla 760 pelaa, mut ei se high-end ole. Prossu sen sijaan on.Omavalmiste loota ois tarkotus väsätä eli liikkumavaraa toki löytyy sen koon suhteen.
Kyl.Itse ainakin ottaisin halvemman emon + prossun, niillä ei käsittääkseni ole pelikäytössä niin suurta roolia kuin näytönohjaimella. Eli noita halvemmaksi ja säästyneet eurot näyttikseen (3-way SLI 780ti) ;)
Mut tosiaan mITX, ei ATX. ;) Parikin kokoa alle ATX.CDON.comista kantsii katella kans osia, sieltä saa aika halvalla, ite tilasin sieltä prossun, emolevyn ja muistit.
Intel Core I5-4670K 3,4GHz Socket 1150 Boxed - Viihde-elektroniikka - CDON.COM
Gigabyte GA-Z87X-D3H Intel Z87 4xDDR3 SLI CrossFireX Socket 1150 ATX - Viihde-elektroniikka - CDON.COM
G.Skill Ares Low Profile - 2x4GB DDR3 1866Mhz - Viihde-elektroniikka - CDON.COM
Emolevyn hinta näköjään noussut kympillä sen jälkeen ku ite tilasin hih Toimituskuluja tuli vajaa viis euroo noille. Odottelen vielä jimmsiltä osia että saa koneen kasaan, näytönohjaimesta kiinni. Eipä sillä niin kiire, tulee kun tulee.
Mut tosiaan mITX, ei ATX. ;) Parikin kokoa alle ATX.
Muuten sama huomio, CDON.com ihan hyvät hinnat.
Raha nyt ei varsinaisesti ole ongelma, tarkoitus olisi kasata tehokas kone pelailuun, photarointiin, videonmuokkailuun jne.
No niin nyt tarvitsee vähän apuja. Ostin uuden ADSL modeemin Telewell EAV510v2 AC. Paketti on purettu ja johdot laitettu seinään. Olen yrittänyt tutkia asetuksia ym. mutta en ole löytänyt oikein mitään infoa että miksi yhteys muodostuu vain 2,4GHz:n langattomalla. Kun läppärin yhdistää letkulla modeemin perään ei tule yhteyttä eikä myöskään missään näy että 5GHz:n langaton menisi päälle.
Update:
Sain just äsken yhteyden toimimaan letkun kautta, mutta 5 gigahertsin taajuutta ei näy missään. Ei näy läppärissä wlan listassa eikä näy kännykän wlan listassa.
Kyllä minä tämän Dual Bandina ostin ja lukeehan tuossa Telewellin sivujen alareunassakin "5 Ghz ja 2,4 Ghz, käytettävissä samanaikaisesti". Tarkoitus oli että läppäri käyttäisi eri taajuutta kuin muut langattomat laitteet ettei nopeus tarpeettomasti tipu kun tuo PS3 käyttää hitaampaa yhteyttä.
Siis mistä tiedät että läppärin yhteys ei ole 5 GHz? Näkyykö se taajuus käytettävä taajuus jossain?
Ihan vitunmoisen kaivamisen jälkeen se nyt selvisi ettei läppäri osaa käyttää sitä 5 gigahertsin yhteyttä, joten meni vähän oman typeryyden piikkiin turha kysely.
Taitaa lähteä läppäri vaihtoon kun kaipailee vähän tehojakin tässä lisää.
Näkyy tuossa wlan yhteyden nimessä kumpi taajuus siinä on käytössä.