Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säkä käy niin Windows osaa asentaa sen itse, jos ei niin valmistajan sivuilta ohjelmistoa hakemaan.
Voit kokeilla myös Start -> Devices and Printers -> Add a device
Noin sen pitäs skannata onko asentamatonta laitetta jos ei Windows itse tajua tarjota sitä.
Cheers. Joutuu hakee ajurit. Kauhee säätö oli.
Jatkokysmys:
Tämä ns poliisivirus tuli kaverin koneelle. Nyt joudun asentamaan käyttöjärjestelmän uudestaan. Eli haenko esim. windows 7:n, poltan dvd:lle ja asennan kaverin koneelle (samalla forkaten vanhan käyttiksen pois)? Ei kai se noin yksinkertaista ole? Muistan hämärästi joskus jonkun sanoneen, että pitäisi ensin hakea koneelle joku "virtuuali dvd asema", joka huijaa konetta, kun windows 7 poltetaan levylle tjsp.. olisiko ollut joku Daemon tools?
Tämä ns poliisivirus tuli kaverin koneelle. Nyt joudun asentamaan käyttöjärjestelmän uudestaan. Eli haenko esim. windows 7:n, poltan dvd:lle ja asennan kaverin koneelle (samalla forkaten vanhan käyttiksen pois)? Ei kai se noin yksinkertaista ole? Muistan hämärästi joskus jonkun sanoneen, että pitäisi ensin hakea koneelle joku "virtuuali dvd asema", joka huijaa konetta, kun windows 7 poltetaan levylle tjsp.. olisiko ollut joku Daemon tools?
Ei tarvi asentaa uusiksi WindowsiaKokeile nyt ensin jos saisit sen viruksen veke tällä:
http://www.cert.fi/ohjeet/2012/ohje-2012-01.html
Daemon toolsilla luodaan koneelle virtuaalinen CD/DVD asema, jolla avataan levyimageita (.iso tiedostoja esim.). Mutta ei sitä tarvita polttoa varten. (Kai sillä voi levyjä polttaakin mutta en ikinä ole sitä koittanut)
"Hae" se Win7 levykuva (.iso) ja polta levylle esim. http://cdburnerxp.se/ ohjelmalla. Sitten tökkäät sen poltetun levyn vaan kaverin koneeseen ja boottaat koneen siltä.
Voi olla.. henk. koht. veikkaus on että ei. Mutta who knows, en ole mikään ekspertti.Mulla oli kanssa tuo poliisivirus ja mietin että sekö tässä edelleen sotkee konetta vaikka sitä ei enää tule näkyville.
Mulla on nyt tuollainen ongelma mitä tuossa vedolyönti sivulla kerron: http://www.pakkotoisto.com/yleinen-...et-ja-jaelkimanaukset-taenne-293/#post3842854
Kone on siivottu tuolla advanced systemcare, easycleaner,cccleaner,spybot sekä microsoft security essentials ohjelmilla. Nyt viellä asensin tuon malwarebytes ohjelman ja ajan se läpi.
En ole varma, mutta tietääkseni normaalitkin sivustot voi sisältää mainoksen joka johtaa sivulle joka ajaa javaa ja onnistuu tuon lykkää sisään.Onko teillä tietoa mistä ja miten tommonen on tullut?
Voi olla.. henk. koht. veikkaus on että ei. Mutta who knows, en ole mikään ekspertti.
En ole varma, mutta tietääkseni normaalitkin sivustot voi sisältää mainoksen joka johtaa sivulle joka ajaa javaa ja onnistuu tuon lykkää sisään.
Tärkeintä on nyt kaikkien hakea uusin Java, onnistuu Control Panel -> Java kautta, siellä on välilehti jossa voi tarkistaa päivitykset. Äskönhän oli se iso aukko javassa, en tiedä liittyykö asiaan.