Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jos teen ghost-imagen uudesta läppäristä, johon on asennettuna kaikki, mitä asennuslevykkeen mukana tulee + kaikki muu tarpeellinen ohjelmisto, sekä päivitykset, niin voin myöhemmin vetää kovalevyn sileäksi ja asentaa kokoonpanon sellaisena, kuin se oli ghost-imagea tehdessä?

Saako tuon javan poistettua firefoxista silleen että menee tuonne liitännäisiin ja sieltä sit ottaa pois käytöstä sen, eli se on silloin poistettu?

Saako tuon javan poistettua firefoxista silleen että menee tuonne liitännäisiin ja sieltä sit ottaa pois käytöstä sen, eli se on silloin poistettu?

Ohjeet eri selaimille mitenkä java disabloidaan: http://nekon-blogi.blogspot.fi/2012/07/poista-java-kokonaan-tai-osittain.html

Jos javaa ei tarvitse niin se kannattaa poistaa kokonaan. Jos tarvitsee mm Sampopankissa asioidessa käydä, niin käyttää selainta jota ei normaalisti käytä selaamiseen.

Tämän uutisen voisi vielä linkittää tänne näin:

http://www.iltalehti.fi/digi/2012082816011191_du.shtml

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Piti varta vasten puhelimella kirjautuu kun kone taitaa vetää viimesiään, niin mikähä tossa vois olla paskana kun alkanu tilttailee tosta vaan ja uudelleen kun käynnistää niin ei aina ilmeisesti tunnista hiirtä ja näppistä...? Kumminki jo 6vuotta vanha kone ni taitaa vaa olla parempi päräyttää uus tilalle kun alkaa uuttaa osaa ostaa..

Mulla on näemmä firefoxissa java disabloitunut itsestään.
Oracle päivitti Javan. Voi taas enabloida, tai ensin päivittää sen Javan toki... hallintapaneelista löytänyy, eli sielä Java ja sit update now tjsp.

Piti varta vasten puhelimella kirjautuu kun kone taitaa vetää viimesiään, niin mikähä tossa vois olla paskana kun alkanu tilttailee tosta vaan ja uudelleen kun käynnistää niin ei aina ilmeisesti tunnista hiirtä ja näppistä...? Kumminki jo 6vuotta vanha kone ni taitaa vaa olla parempi päräyttää uus tilalle kun alkaa uuttaa osaa ostaa..
Eikö se näytä mitään kun tilttaa, tai jotain muuta mitä voisit kertoa?

Jos teen ghost-imagen uudesta läppäristä, johon on asennettuna kaikki, mitä asennuslevykkeen mukana tulee + kaikki muu tarpeellinen ohjelmisto, sekä päivitykset, niin voin myöhemmin vetää kovalevyn sileäksi ja asentaa kokoonpanon sellaisena, kuin se oli ghost-imagea tehdessä?

Näinhän tuo menee, tietenkin, mihin se ghost-image vedetty, jos ulkoiselle levylle, niin pitäisi sitten katsoa, että läppäri/ghost tunnistaa ulkoisen levyn konetta bootatessa, jotta voi sieltä kyseisen imagen palauttaa jne jne jne.

Joo siis ei sano mitään enne ku tilttaa, jäätyy vaan. Sain eilen koko paskan vielä päälle mutta nyt ei näyttöön tule mitään tai sitten tökkää tossa alussa inizilaising usb controllers tai jotai tommosta kohdassa.

Miten noi tuol fast-tv:llä kehtaa käyttää noin ultimatepaskaa videoplayeriä? Ajoittain niin susipaska kuvanlaatu ettei noita ajankuluks kyllä selaile erkkikää.

Se on kyllä ehdottoman fail. Vaikea käyttää Youtubee ja lykkiä sinne vaikka HD. Kuitenkin voit upotella omiin sivuihis. Jotain mainonnan kontrollointia kai se on.

Hei! Olen hankkimassa FullHD näyttöä läppärin rinnalle, joka ei itse toista 1080p kuvaa.

Tässä vähän joitakin tietoja läppäristä: RAM 4GB, nVidia geforce g105m, cuda 512mb, Prosessori: Intel Pentium T4400 @ 2.20 GHz.

Eli pyörittäisikö minun läppärini rinnankytketyllä näytöllä FullHD kuvaa leffojen katselua varten vai onko kyseessä turha ostos?

Hei! Olen hankkimassa FullHD näyttöä läppärin rinnalle, joka ei itse toista 1080p kuvaa.

Tässä vähän joitakin tietoja läppäristä: RAM 4GB, nVidia geforce g105m, cuda 512mb, Prosessori: Intel Pentium T4400 @ 2.20 GHz.

Eli pyörittäisikö minun läppärini rinnankytketyllä näytöllä FullHD kuvaa leffojen katselua varten vai onko kyseessä turha ostos?

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-G-105M.13790.0.html

Features:
OpenGL 2.1, GeForce Boost, kein PhysX Support, Unterstützte Auflösungen (wenn vom NB Hersteller unterstützt): HDMI: 1920x1200, DisplayPort: 2560x1600, VGA/LCD: 2048x1536, PCI-E 2.0, 7.1 Sound over HDMI (wenn vom Hersteller unterstützt), 23x23mm Package.

Eli vastaus: Liität HDMI-piuhalla sen ulkoisen näytön kiinni läppäriisi, niin toistaa full hd kuvan ja leffat täydellä resoluutiolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom