Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllähän tuo tosiaan netin jakaa. Tosin huomaa että pöytäkoneissa harvemmin on vakion langatonta nettiä, joten se luultavasti tarvii oman palikan. Itse olen tämän ostanut olkkarin koneeseen ja toimii ihan hienosti: http://www.jimms.fi/tuote/TL-WN821NC

Tuolla kannettavan budjetilla saa kyllä tehoa ja laatua.

Jos muuten alustavasti tilaan giganttiin tuollaisen vaion keskusvarastolta liikkeeseen niin onko se sitova ja edellyttää että ostan sen? Missään liikkeessä ei täällä ole sitä ja haluaisin vähän tsekkailla miltä se näyttää ja tuntuu nenän edessä?

Mitäs mallia tarkalleen sieltä katsot? Koska ainakin yksi E-sarjan Vaio Giganttissa on sellainen jota en tuolla max. budjetilla ostaisi.

Gigantilla ei näytä olevan uuteen sukupolveen perustuvia Sony Vaio (14" kokoisena) ollenkaan.
Tuossa pari eri hintaluokan uusimman sukupolven laitetta vertailussa Sonyyn, ei tietty niin värikkäitä kuin Sonyt:
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...Q@store-gigantti|VPSVE14A1S1EW@store-gigantti

Samsung on ylivoimaisesti tehoin laite, ja tarkin näyttö (näet enemmän nettisivusta)... hintakin tietenkin sen mukainen, mutta kuitenkin. Toshiba myös passeli.

En tiedä olisko Sonylta tulessa pian uudempia versioita.

Tilanne on nyt sellainen että tarvitsisin uuden koneen käyttövalmiina jo tänä vkl jos vaan mahdollista. Mikä oöisi järkevin tapa kun pitää hommata sekä kone+netti+virustorjunta? Joku könttäpaketti soneralta vai kone vaikka gigantista ja dna:lta tuo aiemmin linkkaamani 4g-mokkula. Mutta meneekö esim. tuon neti käyttöön saamisessa kauan? KIITOKSET NEUVOVILLE paniikki alkaa iskeä kun kiirus tulee...

Mitenhän saisin toimimaan tämmöiset vanhat suomipelit kuin Kunkku ja Down by the Laituri mun Win7:lla? Yhteensopivuustilassa ja järjestelmänvalvojana oon koettanut jo. Ois kiva kipeenä päästä näitä naksuttelemaan. :)

prkl.webp

Kokeilit läpi kaikki eri yhteensopivuudet? XP? Vista SP1 ja SP2? Etc.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pitäis hommata tyttöystävälle uus läppäri. Ihan mahdollisimman halpa 15-tuumanen käytännössä pelkkään nettisurffailuun. Tulipa vaan sellanen mieleen, että pyörittääkö nuo kaikkein halvimmatkin 15-tuumaiset nykypäivänä jo 720p HD-leffoja? Nimittäin sellainen olisi ehkä raskainta mitä koneella tultaisiin tekemään.

Pitäis hommata tyttöystävälle uus läppäri. Ihan mahdollisimman halpa 15-tuumanen käytännössä pelkkään nettisurffailuun. Tulipa vaan sellanen mieleen, että pyörittääkö nuo kaikkein halvimmatkin 15-tuumaiset nykypäivänä jo 720p HD-leffoja? Nimittäin sellainen olisi ehkä raskainta mitä koneella tultaisiin tekemään.
Tästä helvetin äkkiä konetta! http://www.gigantti.fi/product/tiet...12E/toshiba-13-3-ultrabook-satellite-z830-12e SSD, Intel i3, 4GB Bluetooth, USB 3... 499€ Toki vähän pieni, 13.3"

Tosta myös yks 15" jossa i3 ja hybridi SSD+HDD http://www.gigantti.fi/product/tiet...2/acer-aspire-timeline-15-6-ultrabook-m3-581t
Tossa kolmas vaihtoehto... mut ei SSD: http://www.gigantti.fi/product/tiet...U3CA03/samsung-series-5-ultra-13-3-kannettava

Nää on kaikki tarjouskoneita just nyt.

Mitenhän saisin toimimaan tämmöiset vanhat suomipelit kuin Kunkku ja Down by the Laituri mun Win7:lla? Yhteensopivuustilassa ja järjestelmänvalvojana oon koettanut jo. Ois kiva kipeenä päästä näitä naksuttelemaan. :)

katso liitettä 87435

Ite ainakin huomasin kerran jotain vanhaa kirjastosta lainattua peliä muksulle asentaessani, että 16bit peliä ei saanut millään helkutin ilveellä toimimaan 64bit wintoosassa joten asensin sen lopulta läppäriin jossa oli 32bit windows.
Siitä en sitte tiedä josko jollain virtuaalikäytiksellä onnistuisi, mutta mitään emulaattoria tms. En ainakaan sillon löytänyt.

Toi 13" Toshiban hinta on aika huikee.

Uskomaton mysteeri: eli nuo tässä ja vedonlyönti keskustelussa mainitut sivut eivät toimineet mulla useaan päivään. Kun esim täällä muut pääsivät samoille sivuille. Tänään on nuo sivut sitten toimineet normaalisti, MUTTA nyt ei esim yhdelle toiselle forumille pääse explorerilla mutta cromella pääsee. Sitten emäntä ei pääse kummalakaan selaimella sellaiselle sivulle kuin www.provea.com. Miten tämä nyt voi olla mahdollista? Olen siivonnut ja asentanut koneeseen ohjelmia uudestaan ja kävin esim kaikilla microsoftin sivuilla löytyvillä puhdistus ohjelmilla koneen läpi sekä usealla muullakin ohjelmalla ja mikään ei löydä mitään hälyyttävää.
Olen asentanut javan + flashinkin useaan kertaan ja päivittänyt kaikki mutta kun niin ei vaan pääse...

Mun veikkaus on, että java ja/tai on päivittynyt ja siten joillain sivustoilla on javaa/flashia joka ei enää versiossa toimi.

Mun veikkaus on, että java ja/tai on päivittynyt ja siten joillain sivustoilla on javaa/flashia joka ei enää versiossa toimi.

Tuota minäkin epäilen mutta miten sitten selittyy se että cromella pääsen johonkii mihin en explorerilla? Eikö ne käytä samaa javaa?

Tuota minäkin epäilen mutta miten sitten selittyy se että cromella pääsen johonkii mihin en explorerilla? Eikö ne käytä samaa javaa?
Osa selaimista ei välitä samalla tavalla erroreista. :)

Mulla on tuollaiset kaiuttimet tietokoneessa eli Logitechin Z-10
Logitech_Z-10-3-766617.jpg

Tuo näyttö meni pimeäksi, mutta ääni kuuluu. Tarkasti kun katsoo niin tekstiä näkyy eli vissiin ledit meni... mahtaiskohan olla yrittämisen arvoista edes yrittää vaihtaa valoja vai kannattaako tyytyä kohtaloonsa. Takuuhan on mennyt jo varmaan viime vuosikymmenellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom