- Ikä
- 37
Onko tällänen esimerkiksi ihan toimiva värkki? http://www.ebay.com/itm/HDMI-4x2-TR...s_Adapters&hash=item3a736d9695#ht_3068wt_1271
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Ensinnäkin tossa puhutaan Firefox 3.6:sta ja 3.7:sta. Mulla on 14.0.1, josta ei edes löydy useimpia noista riveistä mitä tuolla oli. Sitä kakkosriviä ei löydy, mutta koitin sen sinne lisätä ja asetin arvoksi false, mutta samanlainen paska tää on edelleen. Ei toimi yhtään, jos sivulla on mitään flashiin viittaavaa.
Kyllä se näin taitaa olla. Täytynee ottaa Opera käyttöön. Chromekaan ei toimi ihan niin kuin pitäisi, joten sitä ei jaksa käyttää. Mutta on se kumma kun Firefoxin ongelmaa ei ole korjattu. Ja on se kumma kun sitä ongelmaa ei ole edes kaikilla. Mulla on kaksi konetta, joissa eri Windowsit ja sama Firefox-ongelma molemmissa. Mutta yhdelläkään mun kaverilla ei ole sitä ongelmaa.Tällä hetkellä paras ratkasu taitaa olla vaihtaa selainta.
Miten saan Firefoxin toimimaan? Se jumittaa ihan raivolla koko ajan. Veikkaan kyseessä olevan flash-ongelman, koska kun poistan flashin koneelta, niin kaikki toimii oikein komeasti, mitä nyt Internet-sivujen flash-hommelit ei toimi. Eli juu poistan flashin ja asennan jonkun vanhemman, mutta minkä? On kokeiltu vaikka mitä versiota, mutta ei mikään tunnu pelittävän. Chrome toimii oikein komeasti, kun siinä on sisäänrakennettu flash. Miten adobe voi kusta jonkun flash-playerin näin pahasti?
ProtectedMode=0
Kysymys: Saako läppäristä tehtyä mitenkään helposti väliaikaista kakkosnäyttöä pöytäkoneelle? Siihen malliin että töihin lähdettäessä kone toimisi ihan läppärinä, ja kotiin tullessa muuttaisi helposti kakkosnäytöksi.
Jos ja kun koneet ovat samassa lähiverkossa, niin kätevin ratkaisu tuohon (laskentatehon hyödyntämisen maksimoinnin kannalta) on synergy.
http://synergy-foss.org/
Homma toimii niin että asennat tuon molempiin koneisiin ja säädät sen koneen, minkä näppäimistöllä ja hiirellä haluat ohjata toista konetta synergy-serveriksi. Toinen kone toimii synergy-clienttinä.
Tämän jälkeen voit vetää hiiren näytön reunasta toisen koneen näyttöön. Tuon saa Linuxille, Macille ja Windowssille, ja ne toimivat ristiin. Tämän avulla voi olla vaikka Linux, Mac ja Windows koneet vierekkäin ja ohjata niitä kaikkia yhden koneen hiirellä ja näppiksellä. Leikepöytä jakautuu automaattisesti näiden kaikkien välillä.
Mulla on parhaimmillaan/pahimmillaan ollu 4 konetta kytkettynä yhteen. Miniläppäri, pöytäkone, läppäri ja TV:ssä kiinni oleva pöytäkone. :P
Kokeile tota:Mistä johtuu kun usein jotain foorumeilla postattuja kuvia ei näy? Eli siis postissa ei näy mitään jälkeäkään kuvista, vaikka muut ne ilmeisesti näkevät. Pelkkä tyhjä posti näkyy siis minulle. Hauskoja kuvia ketjussa ainakin tapahtuu usein tuota. Firefoxia käytän, mutta samat kuvat eivät näkyneet muillakaan selaimilla...
Kuljetatko konetta paljon, vai miksei se saisi mennä lepotilaan? Eikai noiden normaalisisti pitäisi tollei unohtua, onkohan joku päivitys päivittämättä tai jotakin.
Asus A53S
Menee hermot tähän koneeseen, kun menen kohteeseen valitse kannen sulkemistoiminto ja laitan joka kohtaan älä tee mitää ja tallennan muutokset, niin joka helvetin kerta kun koneen käynnistää, kone on itsekseen nollannut asetukset ja heittää koneen aina lepotilaan kun kansi suljetaa.
Pieni mutta niin ärsyttävä "vika" mikä neuvoksi?
Varmaan poweri tai emo sanomassa itteensä irti. Kannattaa ottaa varmuuden varalta varmuuskopiot kun kone vielä käynnistyy. Ite tiedän yhden tapauksen, jossa kone lähti napista about kolmannella kerralla käyntiin ja ajan kanssa lopetti toimintansa kokonaan. Siinä koneessa nimenomaan emo anto periks.