Nyt kyllä meikäläinen vietiin ihan kuutamolle kaupassa. Olin jo ihan ostamassa tota Packard Bellisiä, koska myyjä antoi ymmärtää, että toi olisi jokin Jumalten kone. Vähän epävarma kuitenkin olin, koska lyttäs tämän sinun suositteleman Acerin heti, vaikka hinnassa ei ollut, kuin 50e eroa. Vähän osasin näitä tietoja katsella ja huomasin, että tässä Acerissa oli parempia jotkut, kun taas tässä kalliimmassa Packard Bellissä. Siksi päätin, että mä otan vielä asioista selvää ja
onneks tulin ottamaan..
Mä nimenomaan sanoin sille myyjälle, että
en hae minkäänlaista pelikonetta vaan mun käyttö perustuu ihan normaaliin netissä oleiluun, töiden tekoon ja joskus dvd.tä katselen. Silti se kauppas mulle ton ja lyttäs ton Olympicin pois vaihtoehdoista mun käyttötarkoitukset huomioon ottaen..
Ehdin jo laittaa varaukseen täksi päiväksi tämän Packard Bellisin, koska myyjä sanoi, että ''nämä on mennyt niin hyvin, että enää 2 on jäljellä'', mutta sielä saa olla varauksessa, koska kyseiseen liikkeeseen en enää mene takaisin ostamaan yhtään mitään ainakaan tänään. Sielä saa mun puolesta ihan rauhassa odotella
Onneks sä olit täälä kärppänä vastailemassa, koska muuten mä olisin tehnyt virheostoksen, mutta
kiitos sun niin haen naapurikaupungista tämän Acerin!!