Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhelimella nauhoitettu aac-tiedosto. Mikä ohjelma tukee tätä formaattia tai millä muutan sen esim. mp3 muotoon ilman maksullista Easy CD-creatoria?
Esim tuolla: http://www.aactomp3converter.com/
Ja jos et halua muuttaa, nii esim täältä löytyy luettelo ohjelmista millä AAC voidaan toistaa: http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Audio_Coding Kohdasta: Other software media players
Jos yleisesti haluaa ettiä softia millä muuttaa muodosta toiseen, niin esim: "AAC to MP3" tuottaa usein tulosta
Mac-miehen epätoivoinen kysymys: sain kaverilta vanhan puuceen kameravalvontaa varten ja homma toimii ihan hyvin...paitsi...miten saan puuceen heräämään ja nukkumaan tiettyinä kellonaikoina?
Eli se kone valvoisi klo 7-17, yöt olisi pimennossa...
Wake on Lan toiminto päälle biosista niin voi onnistua, sitten vielä konffaa vähän windowsin kautta. Helpommin tosin sais jos kone olis "vaan" unessa eikä virrat pois.
Jep, uni riittää.
Miten vitussa vitun vintoosa 7 voi olla niin tyhmä että lähtee lepotilaan kesken dvd:ltä asennusta. Eikö se saatanan vitun ohjelma tajua että asennus on käynnissä vaikken hiirtä koko aikaa heilutakkaan.
Miksi internet yhteyden nopeus vaihtelee? Kyseessä siis adsl liittymä. Mulla pitäis olla 10m ja välillä, esimerkiksi nyt matelee justjajust 2m speedtestin mukaan ja huomaa youtubea selaillessa.
Päätin jo kauan sitten että ei johdu koneesta eikä netistä. Kärsinyt tuosta pitkään itse.Musta tuntuu että youtubella on jotain omia ongelmia noiden videoiden kanssa. Speedtest näyttää 14mb ja youtubessa 480p leffat pätkii välillä vaikka ne olisivatkin jo latautuneet, 720p leffat näyttää yhden ruudun joka 5s. Koneesta ei johdu koska 720p leffat toimii ihan normaalisti.
Miksi internet yhteyden nopeus vaihtelee? Kyseessä siis adsl liittymä. Mulla pitäis olla 10m ja välillä, esimerkiksi nyt matelee justjajust 2m speedtestin mukaan ja huomaa youtubea selaillessa.
Musta tuntuu että youtubella on jotain omia ongelmia noiden videoiden kanssa. Speedtest näyttää 14mb ja youtubessa 480p leffat pätkii välillä vaikka ne olisivatkin jo latautuneet, 720p leffat näyttää yhden ruudun joka 5s. Koneesta ei johdu koska 720p leffat toimii ihan normaalisti.