Kiitos vinkistä. En vielä tiedä korjaantuiko ongelma, mutta hyvä ohjelma tuntuu olevan.auttaskohan jos vedät ccleanerilla koneen läpi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos vinkistä. En vielä tiedä korjaantuiko ongelma, mutta hyvä ohjelma tuntuu olevan.auttaskohan jos vedät ccleanerilla koneen läpi?
Putsasin kaikki tiedostot, päivitykset ja ajurit on ajantasalla, virusskannaus tehty, kiintolevyn vikatarkastus tehty, silti kone sammui kun pelasin.Nyt on alkanut esiintyä vittumainen ongelma. Kone kaatuu pelatessa (pahin mahdollinen ongelma)! Ja nimenomaan kone, ei peli. Esim. Deus Ex aiheuttaa koko koneen sammumisen. Aluksi ajattelin että se on pelin vika, mutta nyt sama esiintyy WoWissakin, jonka kanssa minulla ei ole ollut ongelmia ikinä aiemmin.
Kun koneen käynnistää uudestaan, se ehdottaa vikasietotilaa. Nyt sain tällaisen virheraportin:
C:\DOCUME~1\OMA NIMI~1\LOCALS~1\Temp\WERe056.dir00\Mini121711-01.dmp
C:\DOCUME~1\OMA NIMI~1\LOCALS~1\Temp\WERe056.dir00\sysdata.xml
Onko mulla joku härpäke koneessa paskana, vai mitä häh?
Edit. Kaikki ajurit ovat ajantasalla Driver Reviverin avulla.
IP on sama. Siis se joka "netin puolella" nähdään.Mulla on pöytäkone ja se netissä kaapeliverkossa. Jos otan rinnalle läppärin ja tarpeen mukaan laitan sen samalla kaapeliverkon modeemilla nettiin niin onko sillä sama ip-osoite kun pöytäkoneella. Eli siis pystyykö mistään jäljittämään sen koneella käynnit netissä niin että jäljittäjä tietää että tästä osoitteesta käydään kahdella koneella samoilla sivuilla.
Mulla tuntuu olevan samaa vikaa mitä Ri0t:illa. Ja tietääkö joku mistä johtuu tämmöinen vika, kun näyttö on ollut tarpeeksi kauan kiinni ja kun yrittää laittaa päälle niin tulee koko näytön alueelle pelkkää valkoista. Saa sitten jotain 30 kertaa rämpätä näytön virtanappia kunnes oikea kuva tulee näyttöön takaisin. Mietein vaan että johtuuko näytöstä vai jostain koneen ongelmasta? Kyseessäs siis pöytäkone
Mikä tietoturva? Etkä tehnyt muuta kuin asensit sen, ja heti ongelma?Jos pelaan koneellani mitä tahansa koko näytön peliä (asennetut pelit, mm. änäri tai rally), niin kuva menee automaattisesti puoleen kokoon näytöstä. Pelin sisällä on monesti vaihtoehto, että muuta kuvasuhdetta, mutta se ei juurikaan paranna asiaa, vaan edelleen näkyy noin 800x600 tasoisena.
Ennen tätä ongelmaa ei ollut, vaan nyt, kun uusin tietoturvaohjelman, niin alkoi. Mitä tehdä?
Kokeile määrittää tulostusalue uudestaan..OpenOfficen Calcissa tulostusongelma.
Ensimmäisestä sarakkeesta jää alku pois eli voin kirjottaa vaikka A1:een "Pakkotoisto", niin tulosteessa on vasemmassa reunassa vähän tyhjää eli jonkinnäkönen marginaali ja sitten alkaa "kkotoisto". Eli alkaa keskeltä solua vasta. Vastaavasti oikeaan reunaan jää enemmän tyhjää marginaalia vielä viimisen solun reunan jälkeen. Tulostussuunta vaaka eli Landscape.
Olevinaan kokeilin kaikkea mitä keksin tulostuksen asetuksista, mutta aina tuli sama tulos. Ekaa kertaa eläissäni OpenOfficea käyttelen, ennen ollu Microsoftin ohjelmat käytössä aina.
Vika ei korjaantunut, vaikka laitoin tietoturvan pois päältä.Ennen ku poistaa koko tietoturva ohjelmaa sen voi hetkeksi ottaa pois käytöstä niin ei tarvi asennella uudestaan koko ohjelmaa jos vika ei ole siinä.
Tässä teille pähkinä purtavaksi. Muutin juuri uuteen asuntoon. Mulla on 24 Megainen netti, mutta todellisuudessa se ei ole lähelläkään sitä. Joka kerta, kun teen speedtestin, niin saan 2.39 ja 0.86. Siis ihan joka kerta. Yleensähän toi nopeus heittelee, mutta täällä ei. Ja jottei se olisi tarpeeksi mystistä, niin hämmennetään lisää: Kuulin puhelinyhtiöltä, että tässä kymmenen kämpän talossa kaikki muut (joilla on adsl) saavat tismalleen samat lukemat. Siis sadasosan tarkkuudella, eli täysin samat. Yhtä lukuunottamatta, joka vetää 15 megaa...
Kuka haluaa arvata mitä vittua täällä tapahtuu? Tää tapaus on nyt siirretty kuulemma Eltelin huoleksi ja ne alkaa katsella missä on vika. Ilmoitellaan sitten. Mutta oletteko kuulleet vastaavasta? Mun villi veikkaus on, että tolla yhdellä on jotain omia hämäriä virityksiä kämpässä ja se syö kaistat kaikilta muilta.
Vika ei korjaantunut, vaikka laitoin tietoturvan pois päältä.
Asensin maksullisen Advanced System Caren ja ongelmat alkoivat sen jälkeen, en vaan keksi miten se voisi johtua siitä??!
Ja kuinkas tuo näytönohjaimen ajurit laitetaan uusiksi?
Eipä muuttunut mikään, kun päivitin ajureitaKokeiles jos sammutat ton Caren kokonaan et auttaako se mitään. Näytönohjaimen ajurit lataat netistä ja asennat, sen voi tehdä monella eri tavalla.