Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko mitään lisäosia asennettuna? Jos on, kokeile ilman. Tuollainen voi päivittyä ja sen jälkeen hidastella menoa.Miksiköhän yhtäkkiä ei enään avaa Firefoxissa nopeesti väliehtiä kun painaa rullaa, vaan joutuu oottamaan pari sek että avaa uuden välilehden?
Täydellin poisto ei kai onnistu noin. Adobelta saa ihan erikseen ohjelman jolla poistaa, tässä ohjeineen:Nyt sitten helppiä joltain it-viisaalta. Tuli ongelma flashin kanssa ja en tiedä miten saisin sen korjattua. Eli lyhyesti: Kaikki youtube ja vastaavat videot näkyy vihreänä! eli siis koko ruutu on pelkkä vihreä kuva ja ääni kuuluu vaan taustalta. Ongelma on ollut jo reilun viikon ja se tuli kun olin päivittänyt flashin uusimpaan versioon. Ongelma on kaikilla selaimilla ja olen yrittänyt poistaa ja asentaa flashin uudelleen mutta ei auta, muutaman kerran koneen sammuttaminen on auttanut mutta ei muuta. Vtn ärsyttävää... Win7 on käytössä ja muutenkin uusi kone et ei pitäs olla sen suhteen ongelmia.
T43:n sain kun heitin muutaman kympin vielä lisää. Sopivasti saan vielä laitettua muistit maksimiin kun on saatavilla ilmaiseksi tohon sopivia, eli ihan ok homma.Jos tohon hintaan ibarin saat niin ilman muuta sellainen. Noissa vanhemmissa läppäreissä ehdottomasti parhaimmistoa, vaikka eivät ulkonäöllä olekaan pilattuja.
Aika hakuammuntaa, harvemmin tuo haittaa, mutta kokeile muita wifi kanavia? Ohjelmalla nimelta InsSIDer 2.0 näet mitä kanavia käytetään eniten sun kämpän ympärillä. Valitse joku niiden välistä, ja se käyrä on +/- 1 kanava. Tuskin tuolla korjaantuu, mutta kaikkea voi kokeilla.Minä vs mokkula alkaa olemaa jo 0-6 tilanteessa.. Olen käynyt a-link modeemin asetukset läpi, tietokoneen ja kaikki mahd mitä tiedän vaan. Tapahtuu vain seuraavaa: langaton netti tulee näkyviin ja käytän sitä n.1min ja sitte se pätkäsee sen pois. Ainoastaan auttaa jos ottaa tikun irti ja laittaa a-linkii takas kiinni ja sama homma taas eli netti poikki.. Ihan vain pikkuisen ottaa luonnon päälle taas..
Sen sijaan katso onko A-Linkille olemassa päivityksiä. Noilla on joillain korjaantunut ongelmat mokkulan kanssa..
Probleemia!
Liitin tänään koneen HDMI piuhalla telkkariin/näyttöön (32PFL3605H) Oli ongelmia skaalauksen kanssa ja latasin Catalyst control centerin ja sain kaiken toimimaan hienosti, MUTTA jos menen pelaamaan kaikkien pelien resot jäävät hyvin pieneksi (noin, 1024x768)
ja, kun siirryn pois pelistä on kone heittänyt skaalauksen taas 15% vaikka siirsin sen 0%. Eli ongelmana on nyt, että pelit eivät täytä ruutua ja skaalaus ei pysy, jos käynnistän koneen uudestaan tai siirryn peliin. Missähän vika?
ATI Radeon HD 4290 näytönohjain ja ajurit ovat uusimmat. Normi VGA piuhalla ei mitään ongelmia.
Ja sellasta vielä kyselisin, että osaako kukaan kertoa, miksi en näe kaikki kuvia viesteissä (edes omia)?