Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Jos pitää alkaa poistelemaan dll filuja, ettei peli kaadu ja joutunut muutenkin kikkailemaan niin kyllä se menee jo koneen piikkiin.
No se on totta. Alkuperäiseen viestiin viittasin, pelkkään cod 4 ongelmaan.

rundll32 poistaminen on jo aika härskiä.

Aukominen puuceemaailmasta on mun korvaan kohtuutonta, joku yhdistelmä siinä kusee kellä kone sekoaa. Valitettava totuus on se että PC maailmassa kone/softa/hardware yhdistelmiä on potenssiin tuhat enemmän kuin esim. Mac.

Niin, ja mikä ihme siinä on että omalla kohdalla ongelmia ollut hyvin harvoin, kummallista. Tosin kun kuuntelee että "poistetaan" ohjelma poistamalla kansio, yms, niin en ihmettele.

Jooh, koita siinä sitten selvitellä ilman tietoa edes käyttöjärjestelmästä, että mikä nyt oikein mättää. Pelien kanssa se yleisin syy multiplayer toimimattomuuteen on paskasti konffattu palomuuri. Monesti ihmisillä on joku kaupallinen/vapaa + se winukan oma siellä taustalla(josta ei edes tiedetä mitään).

Missä vika, kun youtube on alkanu pätkimään ihan mielettömästi. Ei pysty varmaan 5 sekuntia pidempää kerralla katsomaan, kun alkaa aina pätkimään. Käytössä Google Chrome, sekä uusin Firefox, molemmilla sama homma. Muiden videopalveluiden videot ei lagaa, ja kellään kaverilla taas ei youtube lagaa.

Missä vika, kun youtube on alkanu pätkimään ihan mielettömästi. Ei pysty varmaan 5 sekuntia pidempää kerralla katsomaan, kun alkaa aina pätkimään. Käytössä Google Chrome, sekä uusin Firefox, molemmilla sama homma. Muiden videopalveluiden videot ei lagaa, ja kellään kaverilla taas ei youtube lagaa.
Niin iso palvelu, että voi hyvin olla että sulla on yhteys eri Youtuben palvelimeen kuin kavereillasi. Kokeilitteko samaa videota? Kysyn koska en tiedä onko se palvelin valittu videon perusteella, vai hetken perusteella jolloin avasit videon.

Mulla on joskus päiviä että Youtube on aivan surkea, ja niin on kavereillakin ollut kelle sattunut valittamaan asiasta. Ei samaan aikaan yleensä.

Toi buffer ongelma ei oikein asetuksilla korjaannu, jos on edes joku 2 meganen yhteys.

672188f.jpg

Voiko tuollaisella modeemiin asennettuna saada kahteen tietokoneeseen toimivan nettiyhteyden?

Niin iso palvelu, että voi hyvin olla että sulla on yhteys eri Youtuben palvelimeen kuin kavereillasi. Kokeilitteko samaa videota? Kysyn koska en tiedä onko se palvelin valittu videon perusteella, vai hetken perusteella jolloin avasit videon.

Mulla on joskus päiviä että Youtube on aivan surkea, ja niin on kavereillakin ollut kelle sattunut valittamaan asiasta. Ei samaan aikaan yleensä.

Toi buffer ongelma ei oikein asetuksilla korjaannu, jos on edes joku 2 meganen yhteys.

Myöhemmin kokeilin IE:tä ja sillä ei alkanu pätkimään kertaakaan, vaikka testasin useammankin videon. Kavereilla ei oo tökkiny samat videot, mitkä mulla tökkii.

Myöhemmin kokeilin IE:tä ja sillä ei alkanu pätkimään kertaakaan, vaikka testasin useammankin videon. Kavereilla ei oo tökkiny samat videot, mitkä mulla tökkii.
Avainsana: myöhemmin.

Youtube nyt vaan tökkii täysin randomisti riippumatta koneesta, selaimesta, maasta, jne.

Youtubella on alkanut olee niitä aivan hirveitä päiviä, jolloin joku naurettava 360p videokin kestää tolkuttoman kauan ladata.

Onko mahdollista poistaa roskakori pikakuvaketta työpöydältä? Ei ainakaan ole valinnoissa jos painaa hiiren oikealla nappulalla

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mikä mun konetta/nettiä vaivaa kun perus surffailussa ja tiedostojen lataamisessa toimii ihan täysin, mutta nettipelit vetää ihan jumiin? Aluks saattaa joku rundi codia pyöriä sujuvasti/välttävästi mut viimestään parin minuutin päästä menee ihan freimi per sekuntti. Welhon 40 meganen on käytössä ja modeemiakin oon käyny vaihtamassa. Ennen toimi ihan loistavasti mut yhtäkkiä alko hirvee lagi, enkä oo mielestäni härvänny mitään asetuksia.

Mikä mun konetta/nettiä vaivaa kun perus surffailussa ja tiedostojen lataamisessa toimii ihan täysin, mutta nettipelit vetää ihan jumiin? Aluks saattaa joku rundi codia pyöriä sujuvasti/välttävästi mut viimestään parin minuutin päästä menee ihan freimi per sekuntti. Welhon 40 meganen on käytössä ja modeemiakin oon käyny vaihtamassa. Ennen toimi ihan loistavasti mut yhtäkkiä alko hirvee lagi, enkä oo mielestäni härvänny mitään asetuksia.
Nykiikö peli, vai lagaako se? "Freimi per sekuntti" kuulostaa siltä että konees jumittaa (ei netti), eli esim. koneen osan ylikuumeneminen joka yleensä ilmaantuu jokusen minuutin pelaamisen jälkeen.

Nykiikö peli, vai lagaako se? "Freimi per sekuntti" kuulostaa siltä että konees jumittaa (ei netti), eli esim. koneen osan ylikuumeneminen joka yleensä ilmaantuu jokusen minuutin pelaamisen jälkeen.

Näytönohjain todennäköisesti ylikuumenee.

@panumies, onko sulla ATIn kortti ja oot lyöny uusimmat ajurit sisään hiljattain? Itellä ainakin lämmöissä tuli selvää nousua.

Näytönohjain todennäköisesti ylikuumenee.

@panumies, onko sulla ATIn kortti ja oot lyöny uusimmat ajurit sisään hiljattain? Itellä ainakin lämmöissä tuli selvää nousua.

Onhan mulla joo radeoni. club 3D hd 4870 512mb. Ja on tosiaan jossain vaiheessa tullu päivitettyä ajuritkin.
En vaan jotenkin tota osannu arvata ku aiemmin toimi samoilla asetuksilla ihan loistavasti. Mistäs löytää noita vanhempia vai mitä Pandakarhu teit ite asialle?

Onhan mulla joo radeoni. club 3D hd 4870 512mb. Ja on tosiaan jossain vaiheessa tullu päivitettyä ajuritkin.
En vaan jotenkin tota osannu arvata ku aiemmin toimi samoilla asetuksilla ihan loistavasti. Mistäs löytää noita vanhempia vai mitä Pandakarhu teit ite asialle?
Onko nyt tullut jo uudet ajurit? Meinaan aika äskettäin näin uutisen että oli taas uudet Catalystit ulkona.

Kumpi nettitikku kannattaa ottaa E1820 vai MF668?

Eli saunalahden nopsan otan, mutta kumpi tikku?

Vai onko noilla mitään isoa eroa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom