Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Hei, mites tota voiko videosta poistaa kuvan mutta ääni jää? Mulla on yks video mikä on todennäköisesti video mutta siinä on vaan ääni mites sen kuvan sais takas?

Hei, mites tota voiko videosta poistaa kuvan mutta ääni jää? Mulla on yks video mikä on todennäköisesti video mutta siinä on vaan ääni mites sen kuvan sais takas?

?? Missä formaatissa (tiedostopääte?) se video/ääni on? Millä ohjelmalla yrität katsoa?

Hei, mulla on semmonen robleema että oon unohtanut mut pääkäyttäjätunnuksen salasanan siis mun tietokoneen käyttätunnus. onneks mulla oli tehty toine tunnus täysoikeuksilla muttA päätunnuksella on kaikki mun tiedostot yms ja oon laittanu ne sillee että en voi kattoa... miten sen salasanan sais selville jos sen sais? Ja en oo es laittanu siihe vihje systeemiikä mitääjoten se on pois luettelosta

Hei, mulla on semmonen robleema että oon unohtanut mut pääkäyttäjätunnuksen salasanan siis mun tietokoneen käyttätunnus. onneks mulla oli tehty toine tunnus täysoikeuksilla muttA päätunnuksella on kaikki mun tiedostot yms ja oon laittanu ne sillee että en voi kattoa... miten sen salasanan sais selville jos sen sais? Ja en oo es laittanu siihe vihje systeemiikä mitääjoten se on pois luettelosta

Mm. SystemRescueCd:llä olevalla chntpw-ohjelmalla olen muutamien Windows-koneiden salasanat poistanut/vaihtanut menestyksekkäästi.

Mikähän olis koneesta menny rikki? Ensiksi kuva häviää kone ei välillä lähde käyntiin. Ote kotelosta sivun irti laitoin koneen käyntiin pyörii normaalisti mutta kun painan sammustusnappia ampuu emolevyn kulmasta savut.Tämän jälkeen otin emolevyn irti.Nyt pitäs rueta tilaamaan uutta tavaraa.Mitähän koneesta on hajonnut? emolevy ja ehkä poweri?

Tuohon noita valmiita ohjelmia on ripakopallinen, mut jos haluat vähä ns "kikkailla" niin netistä löytyy aika hyvät ohjeet tehdä tuo cmd:n kautta.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
tai muotoillaan näin onko mahdollista selvittää omassa koneessa toisen käyttäjän salasanan? ja jos on millä ohjelmalla

On, salasanan murto-ohjelmia on netti pullollaan. Murtamiseen saattaa tosin kulua jopa päiviä jos käyttäjä on osannut valita salasanansa oikein.

tai muotoillaan näin onko mahdollista selvittää omassa koneessa toisen käyttäjän salasanan? ja jos on millä ohjelmalla

Salasanoissahan on se ongelma yleensä, että niistä lasketaan HASH-koodi ja alkuperästä salasanaa ei tallenneta mihinkään. Salasanasta on helppo laskea HASH, mutta HASH:ista salasanan laskeminen metodista riippuen on vaikeaa/hidasta tai toistaiseksi mahdotonta. Toisen salasanan laskemisen sijasta voisi käyttöjärjestelmää enemminkin "huijata" ja impersoinoida käyttäjää, mikäli haluat tietoihin, etkä salasanaan käsiksi.

Mikä vittu tossa on kun toi video2mp3 convertteri ei toimi koskaan? Ensin se muuntaa sen ja sit kun painaa että "lataa", niin "tiedostoa ei löydy" tms paskaa.. Onko joku parempi vastaava sivu vai mitä teen väärin? Muutaman biisin oon onnistuneesti saanu muunnettua.

Mul on toi ulkoinen kovalevy siis lisämuisti joteki rikki varmaa kolahduksista... siel olis paljo juttuu mitä haluisin pelastaa sielt siis tiedostoja. Ku kytken sen usb porttiin joissain koneis ei käy mitää mut nyt on uudempi läppäri nii se ottaa sen yhteyden mut mahottoman hidas ja siin lukee et pakko alustaa jos haluun käyttää ja alustaminen sen mukaa taas poistaa kaikki tiedostot... Joten mitä teen

Mul on toi ulkoinen kovalevy siis lisämuisti joteki rikki varmaa kolahduksista... siel olis paljo juttuu mitä haluisin pelastaa sielt siis tiedostoja. Ku kytken sen usb porttiin joissain koneis ei käy mitää mut nyt on uudempi läppäri nii se ottaa sen yhteyden mut mahottoman hidas ja siin lukee et pakko alustaa jos haluun käyttää ja alustaminen sen mukaa taas poistaa kaikki tiedostot... Joten mitä teen

Netti on pullollaan erilaisia recovery ohjelmia mitkä ns "pelastaa" tiedostosi.
Perus Recuvalla uskoisin onnistuvan helposti.

Vanha kunnon Razer Lachesis hiiri ruvennut temppuilemaan. Osoitin hyppii sillointällöin näytöllä 5-10cm matkoja alaspäin , liikuttipa hiirtä sitten mihin suuntaan tahansa. Mikä tuossa voi olla paskana? Samanlainen hiirihän se kyllä ostoon menee, on sen verran ylivoimaisesti paras hiiri ollut tähänasti.

Back
Ylös Bottom