Xp vaihtumassa Seiskaan. Mikä olisi helpoin tapa kopioida Firefoxin asetukset, kirjanmerkit ja salasanat?
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/2410/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Xp vaihtumassa Seiskaan. Mikä olisi helpoin tapa kopioida Firefoxin asetukset, kirjanmerkit ja salasanat?
Hei, mites tota voiko videosta poistaa kuvan mutta ääni jää? Mulla on yks video mikä on todennäköisesti video mutta siinä on vaan ääni mites sen kuvan sais takas?
Hei, mulla on semmonen robleema että oon unohtanut mut pääkäyttäjätunnuksen salasanan siis mun tietokoneen käyttätunnus. onneks mulla oli tehty toine tunnus täysoikeuksilla muttA päätunnuksella on kaikki mun tiedostot yms ja oon laittanu ne sillee että en voi kattoa... miten sen salasanan sais selville jos sen sais? Ja en oo es laittanu siihe vihje systeemiikä mitääjoten se on pois luettelosta
Hei, mulla on semmonen robleema että oon unohtanut mut pääkäyttäjätunnuksen salasanan siis mun tietokoneen käyttätunnus. onneks mulla oli tehty toine tunnus täysoikeuksilla muttA päätunnuksella on kaikki mun tiedostot yms ja oon laittanu ne sillee että en voi kattoa... miten sen salasanan sais selville jos sen sais? Ja en oo es laittanu siihe vihje systeemiikä mitääjoten se on pois luettelosta
tai muotoillaan näin onko mahdollista selvittää omassa koneessa toisen käyttäjän salasanan? ja jos on millä ohjelmalla
tai muotoillaan näin onko mahdollista selvittää omassa koneessa toisen käyttäjän salasanan? ja jos on millä ohjelmalla
On, salasanan murto-ohjelmia on netti pullollaan. Murtamiseen saattaa tosin kulua jopa päiviä jos käyttäjä on osannut valita salasanansa oikein.
Mul on toi ulkoinen kovalevy siis lisämuisti joteki rikki varmaa kolahduksista... siel olis paljo juttuu mitä haluisin pelastaa sielt siis tiedostoja. Ku kytken sen usb porttiin joissain koneis ei käy mitää mut nyt on uudempi läppäri nii se ottaa sen yhteyden mut mahottoman hidas ja siin lukee et pakko alustaa jos haluun käyttää ja alustaminen sen mukaa taas poistaa kaikki tiedostot... Joten mitä teen