Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No se voi hyvinkin olla että siinä sun telkkarissa on vga-liitäntä. Toki kanttii tarkistaa jos koneesta sais kuvan DVI:nä ulos, telkkarista sellainen melko varmasti löytyiskin. Sillon kuvanlaatu on parempi.Mulla on joku 2 vuotta vanha karvalakki-kannettava koneena ja LG:n taulu-tv. Miten saan kannettavalta kuvan telkkariin, jotta pääsis väijymään videoita tv:n kautta? Tietokoneessa siis ei hdmi-liitäntää, mutta jotain muuta esim. vga näyttäis löytyvän.
Mistä kannattais ostaa uus näytönohjain ja prosessori ? tarttis saada modern warfare koneelle mut kone ei pysty pyörittää sitä, jää ainakin noista kahesta kiinni. eli tarvii 3.2ghz prossun ja vähän paremman ohjaimen, tällä hetkellä ati radeon x1200.
mitä muuten porukat veikkaa tuleeko toimimaan hyvin noilla pelkästään vai mitä kannattais muuta vaihtaa? Ram vähimmäisvaatimus oli 2gb ja just sen verran löytyy koneesta
Mistä kannattais ostaa uus näytönohjain ja prosessori ? tarttis saada modern warfare koneelle mut kone ei pysty pyörittää sitä, jää ainakin noista kahesta kiinni. eli tarvii 3.2ghz prossun ja vähän paremman ohjaimen, tällä hetkellä ati radeon x1200.
mitä muuten porukat veikkaa tuleeko toimimaan hyvin noilla pelkästään vai mitä kannattais muuta vaihtaa? Ram vähimmäisvaatimus oli 2gb ja just sen verran löytyy koneesta
Ei kai ole läppäri?Kerro koneen kaikki tiedot, voi olla että sun poweri ei riitä prossuun ja näyttikseen.
Mikä tilanne:42 tuuman töllö kiinni puuceessa mikälaisen näytönohjaimen vaatii?
Siinä tapauksessa kaapelia väliin vaan ja nauttimaan leffoista ym. ihan telkkarin ruudusta. Muista että jos esim. divx tiedostoja meinaat toistaa lataa vaan HD laatua muuten aika karuja noi peruslaatuiset ton kokoiselta töllöltä, etenkin kun on varmaan vähintään HD ready.B) mulla on ihan hyvä pelikone. hdmi on ja kyllä 3gigaherziä riittänee eikö vaan?
Mitä olet ladannut tai asentanut juuri ennen kuin näin kävi?Nyt tuli jännä pulma eteen... Tätä läppäriä (W7) oon käytelly nyt pari-kolme viikkoa, ja kaikki varmaan tietää oikeassa alakulmassa nuo pikkukuvakkeet (Torrent, äänenvoimakkuus, verkko yms) ja miten niistä näkyy se pikkuinen tietopalkki kun laittaa hiiren siihen päälle? Noh, mulla lakkasi sitten pari päivää sitten näkymästä nuo, ja ainakin lataillessa on mukava nähhä esim. millä vauhdilla on tulossa/menossa tavaraa ilman että pitää aina tuo ohjelma aukaista... Ei sitten millään aukase noita "inforuutuja" vaikka miten pitäis siinä päällä hiirtä.
Mikä tohon auttais?
Avirasta oon pelkkää hyvää kuullut, kaverit on tota käytelly ja tyytyväisiä on ollu. Googlaamalla löydät ;)Tuli tässä elvytettyä vanha työläppäri ja tämähän toimii kuin uusi kun asensi xp:n uudestaan. Mutta mikä olisi hyvä ja halpa (ilmainen ?) virusohjelma koneeseen. Lähinnä lasten nettikäyttöön olen konetta ajatellut.
Tuli tässä elvytettyä vanha työläppäri ja tämähän toimii kuin uusi kun asensi xp:n uudestaan. Mutta mikä olisi hyvä ja halpa (ilmainen ?) virusohjelma koneeseen. Lähinnä lasten nettikäyttöön olen konetta ajatellut.
Suosittelen myös, Avira Antivir joka löytyy täältä:Avirasta oon pelkkää hyvää kuullut, kaverit on tota käytelly ja tyytyväisiä on ollu. Googlaamalla löydät ;)
http://www.winvistaclub.com/t86.htmlOnko mahdollista laittaa kone aukemaan lepotilasta johonkin tiettyyn aikaan (Vista)?
Älä katso speedfanilla lämpöjä vaan esim. Atin ajureista.
Jos uusimmat ajurit eivät pelanneet vaihda versio vanhempiin.
Tarkasta onko näytönohjaimen lisävirtajohto paikoillaa (6pin)