Siis vain sulla vai ylipäänsä?
Jos ylipäänsä,mistä se facebook tietää käytetäänkö sivustoa kannettavalla vai pöytäkoneella?
Mulla

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis vain sulla vai ylipäänsä?
Jos ylipäänsä,mistä se facebook tietää käytetäänkö sivustoa kannettavalla vai pöytäkoneella?
Kait sä kokeilit ihan klikata oikealla omassatietokoneessa sitä asemaa? Sielt sitte vaa valittet asetuksiks fat32?Onko edes teoriassa mahdollista saada windows 7:lla 250gigan kovo formatoitua FAT32:ksi??? Eli kovalevy on nyt NTFS muodossa. Ja haluan sen siksi FAT32:ksi, koska haluan sen toimivan nyt pleikkarissa. Koitin jo komentokehotteen kautta, eli "format /FS:FAT32 X:" mutta ei toimi. Sanoo vaan että kovalevy liian iso.
ylempään aiheeseen liittyen, voiko kovon muotoa muuttaa ilman että kaikki filut häviää?
Kait sä kokeilit ihan klikata oikealla omassatietokoneessa sitä asemaa? Sielt sitte vaa valittet asetuksiks fat32?
Ite oon muistitikkuista muuttanu aina tolla tavalla..
ylempään aiheeseen liittyen, voiko kovon muotoa muuttaa ilman että kaikki filut häviää?
joku v%#n ExFAT
Exfat on "vanhalla" nimellä Fat64 ja on tarkotettu flash etc. tallennusmedioille.
Älä katso speedfanilla lämpöjä vaan esim. Atin ajureista.Näyttiksen vaihdon (nyk. Ati Radeon HD 4350) jälkeen ei enää leffat meinaa toistua kunnolla. Suurin osa aveista ja kaikki DVD:t pukkaavat boottaamaan näyttiksen parin sekuntin/minuutin jälkeen, Youtubet ja webcamit tosin toistuvat täysin ongelmitta. VPU Recovery on tullut tutuksi.
Ongelma toistuu vain ja ainoastaan elokuvilla, tosin testatut pelit ovat jo useita vuosia vanhoja. Leffojen kanssa homma lähtee lisäksi käytännössä heti käsistä. Uusimpien ajurien vaihto ei auttanut. Speedfanilla katselin lämmöt, niissäkään ei näyttänyt olevan mitään erityisempää nousua: normaalisi heiluu 49-51c:n välillä, kaatumiset ovat 51-52c:n välillä.
Oma diagnoosi on väärä asetus/asetukset. Vielä kun tietäisi mitä pitäisi säätää, niin voisi koittaa noita. Olisiko jollain ideoita miten lähteä ratkomaan tätä ongelmaa?
Edellisellä sivulla olin vastannu samanlaiseen kysymykseenMeillä tehtiin just tuollanen juttu, eli hommattiin läppäri ton pöytäkoneen kaveriks ja läppäriin haluttiin langaton ja pöytäkoneeseen edelleen langallinen. Ostettiin vaan tollanen reititin, liitettiin se paketin mukana tulleella johdolla tohon entiseen modeemiin ja sitten se lähettää saman netin myös langattomana.
Hyvin on toiminu ja oli älyttömän helppo asentaa, tosin kantomatka on kohtalaisen heikko tässä isossa omakotitalossa mutta rivitalot kun yleensä on kohtalaisen pieniä niin kyllä se koko asunnon hyvin peittää. Mitään suojausta en oo tolle netille tosin laittanu (täällä on naapureina pelkästään vanhuksia enkä usko että ne ahkerasti naapureitten suojaamattomia nettejä käyttelee ._.) joten en tiedä miten se onnistuu.
Katoin niin koneboxin linkki vanheni, tossa on sama tuote.Tossa olis vastaava, koneboxin tuota saa näköjään vaan myymälästä. Hyvä laite on ja kohtalaisen halpakin ;)
Käyt hakemassa jostain langattoman reitittimen(kysyt myyjältä sun tarpeesees sopivan), kytket sen kaapelimodeemiin johdolla, säädät reitittimen suojaukset kuntoon ja avot.atk maailman mämmikoura tässä kyselee: miten mä saan läppärin toimimaan langattomasti himassa, kun mulla on kuitenki welhon kaapelimodeemi? jostaki tukiasemasta joku höpötti jotain mikä tungetaan siihe modeemin kylkeen tai johonki..![]()