Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
32 bittinen tajuaa 4gb, mutta hyödyntää vähän päälle 3gb. 64 bittinen pystyy hyödyntään 4gb.Lankku p5b ja käyttiksenä xp. Tällä hetkellä 2x 1gb 800mhz muistia. Ajattelin ostaa 2 samanlaista lisää, mutta mahtaako xp tajuta 4gb ??
Osaisiko joku vääntää minulle rautalankamallin siitä miten etäyhteydet Citrixin ja/tai Windows Terminal Serverin avulla toimivat? Minulla on potentiaalinen asiakasyritys, jonka toiminnanohjaussovellutukseen pitäisi rakentaa etäyhteys siten, että pääsisin siihen kotoani käsiksi - tuottamaan palvelua tälle asiakkaalle.
Mitä pitää hankkia, tehdä ja asentaa sekä asiakasyritykseen että mun kotiin(kannettavalle) ennen kuin etäyhteys on toiminnassa? Kernaasti kuuntelisin myös arviot tehtävien hankintojen kustannuksista.
Kiitos hel**tisti jos joku tän osaa mulle datatekniikkaa ymmärtämättömälle avata!!!!
Osaisiko joku vääntää minulle rautalankamallin siitä miten etäyhteydet Citrixin ja/tai Windows Terminal Serverin avulla toimivat? Minulla on potentiaalinen asiakasyritys, jonka toiminnanohjaussovellutukseen pitäisi rakentaa etäyhteys siten, että pääsisin siihen kotoani käsiksi - tuottamaan palvelua tälle asiakkaalle.
Mitä pitää hankkia, tehdä ja asentaa sekä asiakasyritykseen että mun kotiin(kannettavalle) ennen kuin etäyhteys on toiminnassa? Kernaasti kuuntelisin myös arviot tehtävien hankintojen kustannuksista.
Kiitos hel**tisti jos joku tän osaa mulle datatekniikkaa ymmärtämättömälle avata!!!!
Saako xbox360 netin silleen että laittaa sen mokkulan usb: paikkaan?
Jos saa niin miten nopea nettiyhteys riittää netissä pelaamiseen?
Kumma nettivika
FF jää usein lataamaan sivua tai ei pääse ollenkaan sivulle(fb, google, yms. isojakin sivuja). Jää odottamaan joko toisen pään vastausta tai ei saavuta sitä ollenkaan. Chrome taasen pääsee yleensä(ei aina) läpi ihan normaalisti. Pingaamalla google.fi, mtv3.fi tai facebook.com pääsen pingeihin väliä 9-200ms riippuen siitä pingaanko suomeen vai ulkomaille. Pingit ei tee huteja käytännössä yhtään, lähestulkoon kaikki lähetetyt pingit vastaavat kutsuun.
Kokeilin tuota myös pelkän wintoosan oman palomuurin varassa ottaen samalla za:n pois ja saan käytännössä samoja tuloksia(eli ei ollu softamuurissa vika).
Voiko vika enää olla omassa koneessa(mitä vielä pitäisi testata?) vai lähdenkö laittamaan kyselyä näiden tietojen kera tuonne palveluntarjoajan puolelle?
Avast on ainaski mulla toiminu hyvin. http://www.avast.com/ tuolta saa ilmaisen Home-version käyttöön. Vaatii ilmaisen rekisteröinnin, toimii sillä muistaakseni vuoden päivät putkeen.Heittäkääs joku hyvä (ja ilmanen) virus-ohjelma, kone on tuskasen hidas ja tuo AVG näyttää että koneella noita viruksia on mutta ei se suostu niitä poistamaan jostain syystä...
Uusi hopea- tai piitahna vaan kehiin jos vain sellaista on saatavilla! 100 astetta on kyllä huolestuttavan korkea lämpötila, onko kopan tuuletus millaisessa kuosissa?Otin prosessorin tuulettimen irti koneesta ja puhdistelin, kun alkoi prossun lämmöt olla sadassa asteessa ja kone sammuili itsestään. Onko nyt syytä laittaa uus piitahna tms. sinne väliin? Vanha tahna on sellasta kuivahtanutta siellä pinnoilla.
Sataa astetta ei kyllä ilma selitä. Koko siilin pitäis olla täysin päin helvettiä laitettu.Uusi hopea- tai piitahna vaan kehiin jos vain sellaista on saatavilla! 100 astetta on kyllä huolestuttavan korkea lämpötila, onko kopan tuuletus millaisessa kuosissa?