Sataa astetta ei kyllä ilma selitä. Koko siilin pitäis olla täysin päin helvettiä laitettu.
No melkein kaks vuotta se pelitti hyvin. Hioin vanhat pastat pois ja laitoin uudet tilalle, lämmöt on nyt alle 50 astetta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sataa astetta ei kyllä ilma selitä. Koko siilin pitäis olla täysin päin helvettiä laitettu.
Koita vaihtaa ohjelman ominaisuuksista "yhteensopivuus"-lehdeltä asetuksia.Miks vista on niin paska, ettei siinä toimi vanhemmat pelit yhtään? Onko tähän joku korjauskeino? Voiko vistaa "vaihtaa" xp:lle niin kuin esim MacBookissa, jossa on xp ja mac...
Koita vaihtaa ohjelman ominaisuuksista "yhteensopivuus"-lehdeltä asetuksia.
Acer Aspire Onen laturista meni se mötikän ja tietokoneen välinen johto poikki, eli uusi laturi pitäisi saada. Kellään tietoa paljo tommonen kustantaa?
Käykö esim tämä http://www.multitronic.fi/?prod=LC.ADT00.006 ?
No mä en oo mikään kätevin kaveri.:DKätevä kaverihan korjaa tuon itse. Sopivan liittimen saa tarvittaessa elektroniikkaliikkeestä parilla eurolla.
Uusi laturi maksaa n. 20-30e, esim. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13890
Sanokaa nyt tällaiselle avuttomalle että jos kaksi levyisen kovon asetuksissa on Raid Array 1 ja Raid mode Raid0 niin silloinhan se ei peilaa, vai mitä. Eli Raid mode pitäis vaihtaa Raid1 ja sitä ennen kovojen pitää olla tyhjät. Right ?
(Ihmetyttää vaan että jos tuo mun tulkinta on oikein niin miksi molemmilla kovoilla on just yhtäpaljon tietoa..)
Ostin tuossa tänään uuden läppärin, ja sillä haluaisin nyt latailla netistä kaikenlaista, mutta kun mä sulen tän kannen niin tää kone sulkee automaattisesti WLANin ja lataukset keskeytyy. En kuitenkaan haluis pitää tätä konetta koko ajan läppä auki, on nimittäin tympeen näkönen tää aukinainen kone jos tätä ei käytä...
Vai meneekö tää näyttö jotenkin "sleep modeen" kun tän jättää auki tarpeeks pitkään? Tai onko millään kikkailu-tavalla mahollista jättää tää kone "pyörimään" sillein että tää näyttö sammuu?
Ostin tuossa tänään uuden läppärin, ja sillä haluaisin nyt latailla netistä kaikenlaista, mutta kun mä sulen tän kannen niin tää kone sulkee automaattisesti WLANin ja lataukset keskeytyy. En kuitenkaan haluis pitää tätä konetta koko ajan läppä auki, on nimittäin tympeen näkönen tää aukinainen kone jos tätä ei käytä...
Vai meneekö tää näyttö jotenkin "sleep modeen" kun tän jättää auki tarpeeks pitkään? Tai onko millään kikkailu-tavalla mahollista jättää tää kone "pyörimään" sillein että tää näyttö sammuu?
Kiitoksia:kippis1:Käynnistä->ohjauspaneeli->virranhallinta-asetukset. Tuolta pitäis löytyä. Itellä kun ei ole läppäriä, niin en osaa neuvoa tota pidemmälle (pöytäkoneen asetusvalikko erilainen).
Jep, raid1 peilaa. Levyillä on yhtä paljon tietoa koska raid0 muoto jakaa molemmille levyille 50% kirjoitettavasta tiedostosta jolloin kirjoitus- ja lukunopeudet teoriassa puolittuvat. Raid1 taas tallentaa molempiin levyihin täsmälleen saman datan ja on siten vikasietoinen.