Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vron sanoi:Taitaa tulla WWW-palvelimen puolelta se kuvake. 'favicon' nimella kulkee ja google varmaan osaa kertoa lisää.
GoA sanoi:firefox -p muistaakseni. Eli suorita tuo run-ikkunassa.
EDIT: Ja kerros tarkemmin mitä tuli töppäiltyä eli mikä ongelmana on siis? Ja ennen tuota firefox -p suoritusta tarkasta että task managerissa ei ole päällä yhtään firefox prosessia.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=45874&highlight=sammakot+firefoxDeat sanoi:Oon varmaan kysyny tänki joskus, mutta misten firefoxilla saikaan sammakot katoamaan? Kun rupikonnaa pukkaa huolestuttavan monessa kuvassa :(
njietro sanoi:Noniin... MSN Messenger 7.5 Plus!. Hymiöitä on joku 400 ja nyt on menny sitten hermot. Mistään ei tuu mitään ku hymiöt hyppii silmille. Eli miten poistan mesestä hymiöni? Mihin ne koneelle tallentuu?
terv. njietro
Onko se piilotettu tms? Joko tää kysymys käy tredin otsikon alle :Dnjietro sanoi:Mun käyttäjältä ei löydy kansioo application data...
njietro sanoi:Mun käyttäjältä ei löydy kansioo application data...
mr.black sanoi:Nin eli vaihdoin jotenkin käyttäjätiliä.
Kun tuolla vanhalla oli kaikki tärkeät sivut muistissa.
Enkä muista niiden osotteita.
Ja mitä tuo firefox -p tarkoittaa.:D
Vron sanoi:Laita kalenteri takaisin vuoteen 2006 :D
Tai soita tuotetukeen ja selosta tilanne. Auttanee jos on vielä jonkun sortin todiste että on vuoden päivitys ostettu 4 kuukautta sitten.
tässä thredissä on ohjeet joitakin sivuja taaempana.Ruuvimurmeli sanoi:Nyt on hätä kädessä! Menin vahingossa poistamaan kokonaisen kansion täynnä tavaraa. Onko mitenkään mahdollista saada sitä takaisin? Painoin vielä shift+del, että ei mennyt roskakorinkaan kautta.
Käyttöjärjestelmänä Windows XP.
Ruuvimurmeli sanoi:Nyt on hätä kädessä! Menin vahingossa poistamaan kokonaisen kansion täynnä tavaraa. Onko mitenkään mahdollista saada sitä takaisin? Painoin vielä shift+del, että ei mennyt roskakorinkaan kautta.
Käyttöjärjestelmänä Windows XP.