Art2 sanoi:Lisää pukkaa.. Saako poistettuja musiikkitiedostoja palautettua?
Riippuu poistotavasta, tuneupilla saa ainakin vissiin palauteltua vaikka olis roskakorista siivonnut....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Art2 sanoi:Lisää pukkaa.. Saako poistettuja musiikkitiedostoja palautettua?
Tools -> Options -> Downloads -> View & Edit actions ja tuolta muutat wmv-tiedoston actionin.Deat sanoi:En muista, oonko kysyny tän jo enneki, mutta ongelma vaivaa edelleen.
Pulla sanoi:Kertokaas joku mulle millä logiikalla google laittaa hakukoneella haetut linkit järjestykseen? Eli siis jos haen hakusanalla "possu" niin miksi juuri tuo kyseinen possutarina -linkki tulee tuohon ensimmäiseksi ja seuraava juuri toiseksi jne jne?
Pulla sanoi:Kertokaas joku mulle millä logiikalla google laittaa hakukoneella haetut linkit järjestykseen? Eli siis jos haen hakusanalla "possu" niin miksi juuri tuo kyseinen possutarina -linkki tulee tuohon ensimmäiseksi ja seuraava juuri toiseksi jne jne?
Taitaa olla vanhaa tietoa. Käsittääkseni asia on juuri niin kuin Integrandi sanoi. Ei jaksaa vaan tarkastaa mutta olen 99% varma asiasta.Ripe sanoi:Mulla olis yhden jampan päättötyö tästä aiheesta siinä olis kaikki selitetty. Lyhyesti kaveri nosti firmansa sijoitusta Googlessa lisäämällä tärkeitä avainsanoja meta-tageihin ellen ihan väärin muista. Eli noihin osuuksiin mitkä eivät näy suoraan sivulla mutta sitten tuolla html-kielin sourcessa kylläkin. Riittävästi oikeita hakusanoja tonne vaan niin helposti nousee listalla (tätä kaikki eivät ole kuitenkaan tajunneet). Muistaakseni tuo meta-data haetaan ekana ja sitäkautta sivun saan paremmin Googleen verrattuna siihen, että Google hakee sivun normaaleista sanoista mitä sivulla esiintyy. Näin siis muistelisin kun tuosta on hetki kun on tullut tutustuttua aiheeseen.
toolate sanoi:Taitaa olla vanhaa tietoa. Käsittääkseni asia on juuri niin kuin Integrandi sanoi. Ei jaksaa vaan tarkastaa mutta olen 99% varma asiasta.
Kiitoksia, vörkkii mainiosti nyt!Koljonen sanoi:Tools -> Options -> Downloads -> View & Edit actions ja tuolta muutat wmv-tiedoston actionin.
Photari.Deat sanoi:Onko mitään keinoa muuttaa: helvetinmoinen läjä bmp.-tiedostoja -> helvetinmoinen läjä jpg-tiedostoja? Kun ei todellakaan jaksaisi lähteä jokaista muuttamaan paintilla yksitellen.
Deat sanoi:Onko mitään keinoa muuttaa: helvetinmoinen läjä bmp.-tiedostoja -> helvetinmoinen läjä jpg-tiedostoja? Kun ei todellakaan jaksaisi lähteä jokaista muuttamaan paintilla yksitellen.
Deat sanoi:Onko mitään keinoa muuttaa: helvetinmoinen läjä bmp.-tiedostoja -> helvetinmoinen läjä jpg-tiedostoja? Kun ei todellakaan jaksaisi lähteä jokaista muuttamaan paintilla yksitellen.
justerr sanoi:Näytä->Työkalurivit->Lomakkeet.
Ratu sanoi:Kuinka saan tehtyä ikonin www-sivun välilehdelle? Tuollaisen pienen logon, mikä näkyy välilehdellä kun avaa esimerkiksi pakkotoisto.com välilehdelle?
Arvostaisin kovasti vastauksia :kippis1: