Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Marcules sanoi:
Mozilla Firefox otti käynnistyksen yhteydessä käyttöön profiilit. Loin uuden profiilin, mutta nyt en tiedä miten saan sen vanhan profiilin takaisin. Kaikki bookmarkit katosivat :( Miten hitossa se vaihdetaan?

\Documents and Settings\käyttäjänimi\Application Data\Mozilla\Firefox
Tuolta löytyy profiilit ja bookmark filut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Poltin eräänä päivänä dataa dvd:lle ja Nero kyseli tehdäänkö multisessio levy. No tottakai tehdään, kuulostaahan se aika hauskalta ja hyvin toimi.
Noh eräänä päivänä teki mieli sitten kopioida ko. levyltä cd:lle yksi tiedosto, laitoin sen polttamaan ja hoplaa tajusin ettei minulla ole sitä cd:tä vielä edes sisällä ja että olin käynyt polttamaan tohon dvd:seen sitä tiedostoa joka siinä on jo ja keskeytin polton.
Nyt koko dvd ei toimi, koska nero kerkesi siihen 5% polttamaan sitä tiedostoa.

Onneksi dvd.ssä ei ollut mitään kummempaa tietoa, mutta ihan vain uteliaisuudesta haluaisin tietää kuinka normaaleille dvd:lle voi polttaa uudestaan dataa?

Just sen multisessionin avulla. Se jättää sen levyn auki joten siihen voi sitten myöhemmin polttaa lisää tavaraa. Se tavallaan vaan jatkaa sitä polttoo siitä mihin se jäi viimeksi..

Kuinka saan win xp käynnistymään ilman, että kysyy salasanaa alussa?

kgb sanoi:
Kuinka saan win xp käynnistymään ilman, että kysyy salasanaa alussa?

Käynnistä --> ohjauspaneeli --> käyttäjätilit ja sieltä valitset käyttäjän ja sitten poistat salasanan.

Timba79 sanoi:
Käynnistä --> ohjauspaneeli --> käyttäjätilit ja sieltä valitset käyttäjän ja sitten poistat salasanan.
Siis jos salasana on blanco se ei sitä kysy? Muistaakseni siellä ei erikseen ollut mitään poista salasana käytöstä.

kgb sanoi:
Siis jos salasana on blanco se ei sitä kysy? Muistaakseni siellä ei erikseen ollut mitään poista salasana käytöstä.

Kyllä mulla ainki luki "poista salasana". En tosin kokeillut mitä sen takana oli, mä tykkään että tuo salasan kuitenkin tuossa on.

Mikä on koneessani kun jos esim. painaa oikeata hiiren nappulaa jonkun video tiedoston päällä niin se lataa sitä ihan ältsin pitkään.

Miten XP-home editionissa saa lukittua sen koneen ctrl+alt+del tyyliin nopeasti?

JP Fux sanoi:
Mikä on koneessani kun jos esim. painaa oikeata hiiren nappulaa jonkun video tiedoston päällä niin se lataa sitä ihan ältsin pitkään.

Pitäis tietää enemmän koneesta. Esim. Keskusmuistin määrä, prossu jne. myös virusscannit kannattaa ajaa läpi.

MS Word

Eli ms wordilla kirjotellessa hyppää ruudulle periaatteessa jokaisen typon
korjauksen jälkeen popup ikkuna:

Word ei voi käyttää automaattisen korjauksen luetteloita.
Tätä ominaisuutta ei ole asennettu.Haluatko asentaa sen nyt

Ja olen nyt kertonu sille noin miljoona kertaa että EN V*TTU HALUA
:wall: :curs:

Valikoista olen yrittäny karsia kaiken kyyläämisen, mutta esim. valikko
työkalut->asetukset->kieliasun tarkistus välilehdeltä kielioppi->
[x] tarkista kielioppi kirjoitettaessa

on harmaana, eli sitä ruksia ei saa otettua pois :curs:

Pitäis saada semmonen
[x]haista sinä klemmari paska, kyllä minä tonttini hoidan
optio valittavaksi, kaikki tuommonen käytön kyylääminen v*tuttaa enemmän kun avittaa :david:

Mitenkäs winXP:ssä sais kätevästi suojattua jonkun kansion ettei sitä vahingossa poista??

Nikodemus sanoi:
Eli ms wordilla kirjotellessa hyppää ruudulle periaatteessa jokaisen typon
korjauksen jälkeen popup ikkuna:

Word ei voi käyttää automaattisen korjauksen luetteloita.
Tätä ominaisuutta ei ole asennettu.Haluatko asentaa sen nyt

Ja olen nyt kertonu sille noin miljoona kertaa että EN V*TTU HALUA
:wall: :curs:

Tähän haluaisin itekin vastauksen. Office on ainakin kertaalleen uudelleenasennettu, ja kakstonninenkin muistaakseni, ja siltikin se paska kyylää koko ajan typoja. Ja jos tohon vastaa jees jees, niin sille ei kelpaa officen asennuslevytkään lähteeksi. Kerpele.

amf sanoi:
Mitenkäs winXP:ssä sais kätevästi suojattua jonkun kansion ettei sitä vahingossa poista??
Klikkaat kansiota oikealla napilla ja valitset properties/ominaisuudet ja sieltä kilikkaat Read-only kohdan.

hgw sanoi:
Tähän haluaisin itekin vastauksen. Office on ainakin kertaalleen uudelleenasennettu, ja kakstonninenkin muistaakseni, ja siltikin se paska kyylää koko ajan typoja. Ja jos tohon vastaa jees jees, niin sille ei kelpaa officen asennuslevytkään lähteeksi. Kerpele.

Yritä löytää jostain ms proofkit.msi ja asenna se, niin ilmoitus poistuu.
Ja pystyt kyllä kytkemään sen kieliopin tarkistuksen sitten pois päältä.

Nikodemus sanoi:
Pitäis saada semmonen
[x]haista sinä klemmari paska, kyllä minä tonttini hoidan
optio valittavaksi

voi jumalauta. :lol2: en oo pitkään aikaan tippunu näin...

edit. hekottelen muuten vieläkin kun tota nikodemuksen kommenttia luen :D

Inska sanoi:
Miten XP-home editionissa saa lukittua sen koneen ctrl+alt+del tyyliin nopeasti?
No can do. Työaseman lukitseminen onnistuu vain, jos XP on kiinni toimialueessa (domain) ja XP Home editionia ei edes saa liitettyä toimialueeseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom