Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Marchi- sanoi:Mä oon laittanu erään ohjelman käynnistymään aina käynnistyksen yhteydessä ja nyt haluaisin sen pois hidastamasta koneen avautumista, mutta en muista mistä mokomat hommat vaihdetaan... Eli mistä?
-Marchi- sanoi:Mä oon laittanu erään ohjelman käynnistymään aina käynnistyksen yhteydessä ja nyt haluaisin sen pois hidastamasta koneen avautumista, mutta en muista mistä mokomat hommat vaihdetaan... Eli mistä?
Tanko sanoi:Toinen homma, jota en oikein ymmärrä on se, että pystyn resurssienhallinnan kautta kyllä kopioimaan musatiedostoja ko. laitteelle, kun selaan "siirrettävää levyä", niin tiedostot varmasti ovat ko soittimella, mutta silti laite ei hiffaa niitä ja väittää olevansa täysin tyhjä kun yrittää soittaa levyjä.
Mitäs kannataisi tehä ? Käyttiksenä mulla on 98
justerr sanoi:Vaikka resurssienhallinta näyttäis että siellä siirrettävällä levyllä on tiedostoja, ne ei välttämättä ole vielä fyysisesti siellä levyllä. Onko siellä joku "Tallenna valitut tiedostot"-linkki, ku selaat sitä siirrettävää levyä?
justerr sanoi:Linkki
Valitse tuolta sen sun soittimes malli, niin sieltä voi ladata jotain tavaraa siihen soittimeen liittyen. Näyttäis olevan myös jotain ohjelmia, millä pystyy siirtämään musiikkia laitteeseen.
Tanko sanoi:Toinen homma, jota en oikein ymmärrä on se, että pystyn resurssienhallinnan kautta kyllä kopioimaan musatiedostoja ko. laitteelle, kun selaan "siirrettävää levyä", niin tiedostot varmasti ovat ko soittimella, mutta silti laite ei hiffaa niitä ja väittää olevansa täysin tyhjä kun yrittää soittaa levyjä.
rku sanoi:Täytyis muutella ADSL modeemin asetuksia, ja ohjeet oli tälläiset:
VPI = 0
VCI = 1
ja jotain muitakin asetuksia siinä oli. Mihin ihmeeseen nuo tiedot pitäis muuttaa windows xp:ssä? :wall:
Milläs onnistuisi kovalevyn osiointi xp:ssä ilman asennus-cd:tä tai käynnistyslevyä? Jollain ohjelmalla?
jeesVoimaSuomi sanoi:Tälläsen sain lahjaksi, mutta kysyn fiksuilta, että mitä vois olla vikana kun peli on tilassa "loading", niin sitten peli sammuu ja tetokone käynnistyy alusta Kertokaa viisaammat kun en hallitse näitä hommia liian hyvin
ak8400 sanoi:VPI ja VCI on asetuksia jotka pitää laittaa adsl modeemiin suoraan. Kaikissa (?) nykyisissä adsl modeemeissa näitä asetuksia pystyy säätämään nettiselaimen kautta laittamalla osoitteeksi http://modeemin_ip/
edit: eli siis juuri niinku justerr sano