Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Alec sanoi:
nyt on todella tyhmä kysymys :nolo: mutta mä en jaksa enää itse yrittää.
onnistuin hävittämään operastani osoitekentän,miten saan sen takaisin?
Paina Shift+F12 -> Toolbars -> simsalabim sieltä täppi kohtaan: Address bar
piti oikeen asentaa opera että näki mistä sen saa takas :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
fofo sanoi:
Paina Shift+F12 -> Toolbars -> simsalabim sieltä täppi kohtaan: Address bar
piti oikeen asentaa opera että näki mistä sen saa takas :)

koko toolbar käyty läpi mutta ei onnistunu.eli address bar kyllä löytyy,mutta siinä ei ole sitä osoitekenttää

Alec sanoi:
nyt on todella tyhmä kysymys :nolo: mutta mä en jaksa enää itse yrittää.
onnistuin hävittämään operastani osoitekentän,miten saan sen takaisin? :nolo: :wall:

EDIT luontainen uteliaisuuteni saattaa mut aina vaikeuksiin... -> remove from toolbar,hmm mitäköhän tosta tapahtuu,kokeillaan.hei mihin vittuun se hävis?! :wall:

Työkalut ja ulkoasu. Sieltä saat valita mitä kaikkia tuossa näkyy.

Raven sanoi:
Työkalut ja ulkoasu. Sieltä saat valita mitä kaikkia tuossa näkyy.
jeps just löysin itsekkin.tilanne ohi :D

Shift+F12 -> Toolbars -> Buttons -> ja sieltä Reset toolbar to its defaults tai vedät sieltä sen osoitekentän oikealle paikalle. Pitäs auttaa....
edit: hidas prkl :)

Minkähän takia en pääse https sivulle Mozilla Firefoxilla. Esim. Netscapella tämä onnistuu. Sivun pitäisi siis avautua ja kysyä minulta käyttäjätunnusta ja salasanaa, saan vain Access denied ilmoituksen.
Firefoxin asetuksista olen ruksinut SSL kohdat ja kokeillut myös sallia sivustolle ponnahdusikkunat mutta ei auta. Ongelma on sinänsä turhauttava, koska ei viitsisi käytellä montaa selainta yhtäaikaa kun on tottunut yhteen.
Aiemmin täällä kyselin myös, että minkätakia en pääse kirjautumaan Pakkiksen nettikauppaan Firefoxilla, toisilla selaimilla se onnistuu. Eli jotain hämärää kai tässä minun selaimessa on...mutta mitä?

blacklbl sanoi:
Minkähän takia en pääse https sivulle Mozilla Firefoxilla. Esim. Netscapella tämä onnistuu. Sivun pitäisi siis avautua ja kysyä minulta käyttäjätunnusta ja salasanaa, saan vain Access denied ilmoituksen.
Firefoxin asetuksista olen ruksinut SSL kohdat ja kokeillut myös sallia sivustolle ponnahdusikkunat mutta ei auta. Ongelma on sinänsä turhauttava, koska ei viitsisi käytellä montaa selainta yhtäaikaa kun on tottunut yhteen.
Aiemmin täällä kyselin myös, että minkätakia en pääse kirjautumaan Pakkiksen nettikauppaan Firefoxilla, toisilla selaimilla se onnistuu. Eli jotain hämärää kai tässä minun selaimessa on...mutta mitä?

Mikäli käytät proxyä niin olethan sallinut sen kaikille protokollille? Tools -> Options -> Connection Settings. No varmaankin olet mutta tuli mieleen.

Tulin käymään porukoilla ja niillä on koneena JujitsuSiimensin Amilo -kannettava. Tässä on kiinni ulkoinen hiiri mut silti touchpad on koko ajan päällä, mikä haittaa aikamoisesti kirjoittamisessa. Miten ihmeessä tuon touchpadin saa kytkettyä kokonaan pois päältä?

Pexi_ sanoi:
Kuinka pääsen käsiksi Ntfs:ksi alustettuihin kovoihin Linuxissa? Windowsia minulla ei edes enää ole.

et pääse tai jos pääsetkin niin ei välttämättä toimi oikein. NTFS on micro$oftin uudempi taulukointi järjestelmä jonka algoritmit on salaisia joten se ei toimi muissa kuin windowsseissa.

mxm sanoi:
Tulin käymään porukoilla ja niillä on koneena JujitsuSiimensin Amilo -kannettava. Tässä on kiinni ulkoinen hiiri mut silti touchpad on koko ajan päällä, mikä haittaa aikamoisesti kirjoittamisessa. Miten ihmeessä tuon touchpadin saa kytkettyä kokonaan pois päältä?

ei nyt ole tässä amiloa edessä, mutta IBMän koneissa joissa on touchpad, saa sen pois käytöstä menemällä control panel>mouse> ja sieltä millä välilehdellä se touchpad on saa sen pois käytöstä

Sininenporkkana sanoi:
ei nyt ole tässä amiloa edessä, mutta IBMän koneissa joissa on touchpad, saa sen pois käytöstä menemällä control panel>mouse> ja sieltä millä välilehdellä se touchpad on saa sen pois käytöstä

No siellähän se olikin, en eilen löytänyt millään tuota yhtä välilehteä. Kiitos!

Ripe sanoi:
Mikäli käytät proxyä niin olethan sallinut sen kaikille protokollille? Tools -> Options -> Connection Settings. No varmaankin olet mutta tuli mieleen.
No siitähän se kiikastikin. Otin tuon proxyn pois käytöstä SSL:n kohdalta. Kiitos!:worship:

Miten pystyisin pelaamaan peliä, joka vaatii directx 5, kun mulla on directx 8? Käyttikseni siis windows xp ja peli Commandos Behind Enenmy Lines ja patcheja en ole löytäny win2000/win xp :lle.

Tälläinen ongelma ois että kävin juuri ostamassa piuhat että saisin kuvan ja äänen tietokoneesta telkkariin. Mutta en saa mitään kuvaa näkymään/kuulumaan. Missähän mahtaa olla ongelma??

Telkkuun laitoin scartin johon menee kolme johdon päätä, joista yksi on isompi pää kuin noi kaksi muuta. Sit tietokeneeseen tulee kaksi johtoa joista tuolle paksumma löytyi helposti paikka ja tuon ohkaisemman laitoin tohon tietsikan kaiuttimien johdon paikalle...:wall: :wall: :wall:

MJ45 sanoi:
Tälläinen ongelma ois että kävin juuri ostamassa piuhat että saisin kuvan ja äänen tietokoneesta telkkariin. Mutta en saa mitään kuvaa näkymään/kuulumaan. Missähän mahtaa olla ongelma??

Telkkuun laitoin scartin johon menee kolme johdon päätä, joista yksi on isompi pää kuin noi kaksi muuta. Sit tietokeneeseen tulee kaksi johtoa joista tuolle paksumma löytyi helposti paikka ja tuon ohkaisemman laitoin tohon tietsikan kaiuttimien johdon paikalle...:wall: :wall: :wall:

Ja valitsitko näytön/tv:n näyttiksen asetuksista?

En ole valinnut, yritin etsiä sellaista kohtaa enkä löytänyt... Voisitko antaa tyhhmälle vähän neuvoja että miten löydän tuollaisen kohdan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom