Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nistihuora sanoi:Lukaiseppas huolella se mun viesti uudelleen. :kippis1:
mxm sanoi:Photoshop-aiheinen tenkka på: Miten kuvan taustaväriä saa muutettua. Eli silleen että kohde jää koskemattoma keskelle mutta se muu taustalla oleva sälä peittyy jollain värillä?
mxm sanoi:Photoshop-aiheinen tenkka på: Miten kuvan taustaväriä saa muutettua. Eli silleen että kohde jää koskemattoma keskelle mutta se muu taustalla oleva sälä peittyy jollain värillä?
1. Kuvasta kopiotaso: Ctrl+Jmxm sanoi:Photoshop-aiheinen tenkka på: Miten kuvan taustaväriä saa muutettua. Eli silleen että kohde jää koskemattoma keskelle mutta se muu taustalla oleva sälä peittyy jollain värillä?
luumu sanoi:Olen aika tohelo näissä asioissa. F-Secure ilmoittaa, että virusta löytyy. Seuraava ilmoitus. Mitä teen?
C:\Documents and Settings\Luumu\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\count.jar-cb9148-758c0b99.zip Virustartunta: Java/OpenConnection.AA
C:\Documents and Settings\Luumu\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\count.jar-6840731f-451a09ba.zip Virustartunta: Java/OpenConnection.AA
C:\Documents and Settings\Luumu\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\count.jar-43c66fb6-74003647.zip Virustartunta: Java/OpenConnection.AA
C:\Documents and Settings\Luumu\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\count.jar-2e59b38f-2d8d79bc.zip Virustartunta: Java/OpenConnection.AA
C:\Documents and Settings\Luumu\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\count.jar-2992b227-2f522233.zip Virustartunta: Java/OpenConnection.AA
C:\Documents and Settings\Luumu\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\count.jar-1ec7e93-68d97439.zip Virustartunta: Java/OpenConnection.AA
C:\Documents and Settings\Luumu\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\count.jar-18cb8263-6c516893.zip Virustartunta: Java/OpenConnection.AA
C:\Documents and Settings\Luumu\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\count.jar-140edb69-72a56e30.zip Virustartunta: Java/OpenConnection.AA
luumu sanoi:Auttakaas vähän. Voinko mä tuhota nuo kaikki tiedostot, joista F-Secure ilmoittaa?
Eli ilmoittaako se, että nuo tiedostot kuten ensimmäisessä kohdassa "count.jar-cb9148-758c0b99.zip" on viruksia vai tarkoittaako tuo, että tiedostossa "count.jar-cb9148-758c0b99.zip" on virus, mutta se on sinällään tarpeellinen tiedosto?
Eli jos tuossa listassa jokainen on virus niin jokaisen tiedoston voinee tuhota? Vai voiko?
1980 sanoi:Starfuck 0.83 hävitti cd-asemat niin ettei niitä saa palautettua. Mikä avuksi?
edit: sain toimimaan asettamalla edellisen IDE-ajurin käyttöön.
Kparta sanoi:Oon vaihtamassa nykyisen PHP:n baana ADSL linjan Soneran ADSL letkuun.
Nykyisin mulla on kiinteä ip-osote. Soneralla ei ole mahdollista saada kiinteää ip-osotetta. Mitä tää käytännössä tarkottaa kun en näistä juuri mitään tajua?
Toimiiko toi sama modeemi mikä mulla nyt on niin soneran letkussa?
Tuolla on lista soneralla toimivista modeemeista: http://www.sonera.fi/artikkeli2/0,3843,l-fi_h-10745_a-253224,00.html
Mun modeemi on ZyXEL Prestige 645, mutta tuossa listassa on ZyXEL Prestige 645R, eli R kirjain tossa lopussa, mitä se meinaa?
Kysyin asiaa niitten asiakas palvelusta muutei osanneet sanoa muutakun että kokeilet. Pitääkö ottaa jotain muuta asennus teknisiä seikkoja ym. huomioon kun vaihdan toimittajaa?
Ripe sanoi:Veikkaan, että sulta puuttuu vaan tuosta modeemista seuraavia ominaisuuksia. Jos et tiedä mitä noi meinaa niin tuskin niitä tarvitsetkaan Sama juttu tuon kiinteän IP-osoitteen kanssa.
Internet Access Sharing(Router only)
- SUA (Single User Account)/NAT (Network Address Translation) enables multiple PCs on the LAN to access the Internet for the cost of only one IP address
- NAT supports PAT (Port Address Translation) and Multimedia Application, ie NetMeeting, ICQ, CuSeeMe, etc
Routing Protocols(Router only)
- IP/IPX Routing -RIP1, RIP2 and static route
- IP Alias
- DHCP server, DHCP client and DHCP relay
- DNS relay
- IP Policy Routing
- IGMP for IP multicast
http://www.zyxel.com/product/model....dexcate1=1021877946&indexFlagvalue=1021873638
Voisinpa väittää, että sama modeemi toimii ihan heittämällä siinä uudessakin liittymässä.
Jos et ole muutellut verkkokorttisi asetuksia tai kaapelointia modeemin ja koneen välillä niin painappa siellä modeemin perässä olevaa resettiä viisi(?) sekuntia niin se resetoituu tehdasasetuksiin.Kparta sanoi:OK, pitänee sitten luottaa siihen ja kokeilla. Yks juttu mitä ne siellä asiakastuessa sano että joku VCI arvo pitäs laittaa 33:ksi.
Selaimen osoteriville pyysivät kirjottamaan 192.168.1.1 tai 192.168.2.1
että pääsis muuttamaan tota arvoa, mutta ei se tunnu menevän mihinkään.?