Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän väliin suonette kun heitän tällaisen pikkukysymyksen, että mistäköhän kannattais lähteä ongelmaan ratkaisua pohtimaan, kun tämä meidän pöytäkone saattaa käynnistää itsensä uudelleen ihan yhtäkkiä. Yleensä kerran, pari viikossa tekee tällälailla. Minkäänlaista muuta häikkää tässä ei vaikuttaisi olevan.
Kannattaisikohan tämä skannata jollain (no ilmais- tietenkin!) ohjelmalla? Millä..? Vai voiko tässä olla kyse vain jostain asetuksista?
Heittääkö rebootin päälle aivan yhtäkkiä? Vai tapahtuuko jotain, ihan mitä tahansa, sitä ennen?
Yksi vaihtoehto muistivirheen lisäksi on virtalähteen heikko kunto. Samoin oma sähköverkko saattaa aiheuttaa tämän...
Ei tapahdu yhtään mitään, vaan kone reboottaa aivan yllättäen. Minä huomenna imuroin tämän sisustan ja katselen ainakin viikonpäivät hengitystä pidätellen josko sitä sen jälkeen ei enää tapahtuisi.
miten saan .vob muotoisen dvd.n muutettua vaikka mpg.ksi tai avi.ksi
Aaapuva!! Auttakaa pc-urpoa!
Ostin Buffalon 320Gb:n ulkoisen kiintolevyn ja nyt sitä asentaessa
ohjelma kysyy backup filelle paikkaa.
Mihis tuo backup file kannattaa luoda (=omalle koneelle??) ja varmentaako ohjelma sinne sitten kaiken datan saman kokoisena kuin mitä alkuperäinen on??
:lol2: :lol2: :lol2:
Anteeksi, ei saisi nauraa, mutta hauska kun olet :D
Siis... Tottakai teet varmaan ne backupit omista tiedoistasi, koneessa olevalta kovolta? Miksi backupit tehdään? Jotta kiintolevyn hajotessa ne löytyvät. Tai muun vahingon, jossa ne poistuvat. No mitäs hyötyä backupeista on samalla levyllä, joka hajoaa? :D
Siis se backup filen paikka on siellä buffalolla ihan hyväJa backupattavat filut tietysti oman koneen kansiot, joissa jotain tärkeää on.
Elä naura perkele!!!! ;)
Ei vaan, noinhan se asia tietenkin on. Mut kun ei noista manuaaleista oikein asia selvinnyt (ehkä ne olettaa et jotain pitäis itekkin asiasta tajuta). Hyvä kun nyt joku väänsi asian rautalangastakin tällaiselle hölömöllekin.
Juu ei, niistä ohjeista ei ole iloa juuri kellekään. Varsinkaan Buffalon, mitä olen muutamia vilkaissut.
Puhutko muuten Memeosta? Ei mikään maailman älykkäin käyttis siinäkään softassa. Siis loogisuuden osalta ainakaan.
Joo, Memeohan siinä mukana tuli..
Nykiikö vaikka lataa ihan kokonaan ennen ku painaa playta? Jos näin niin katso ctrl+alt+del ja prosessit onko joku siellä viemässä paljon prossutehoja, joka voisi aiheuttaa nykimisen.
Jos tuo ei oo kupletin juoni niin sitten ei oo mitäään hajua :D Ja jos siis lähtee heti pyörii ni voi olla, että netti hidastelee jonka takia nykii.
Mikähän on syynä, kun läppärin näyttö on konetta käynnistettäessä ihan tosi himmeä, lähestulkoon niin pimeä ettei siinä näy selvästi mitään ja eikä suostu edes avaamaan konetta niin, että pääsis mitään ohjelmia käyttämään?
Tiedän, että teen just niin kuin ei sais tehdä, eli sammutan ja käynnistän konetta virtanapista niin kauan, että näyttö toimii...:(
Onkohan tuo siis joku "ennakkovaroitus" jostain isommasta viasta vai onko mitään tehtävissä?
Oot varmaan kokeillut väänellä sitä näyttöä, ennenkuin aina painat virtanappulaa? Piuhan huono kunto voisi tehdä tuon.
Läppärin näytön kontrastiasetuksia voi monesti säätää näppäimistöstä. Ylenensä jokin FN(funktionäppäin) + F1-12 näppäimet tai 1-0 numeroista.Kiitti!Hmm, ei tätä mun näyttöä voi kauheesti väännellä eikä siinä oo mitään säätönappejakaan. Piuhoja irrottelen kans ja laittelen niitä aina uudestaan ja uudestaan, mutta sekään ei auta. Ehkä kannattais siis ostaa uudet piuhat, niitä varmaan saa ostettua erikseen? Todellakin tietokonemaailman tyhmiä kysymyksiä, mä olen niin onneton näitten koneitten kanssa...
![]()