- Ikä
- 41
ip-osoite selitetty.
A-link RR24AP(i)
Softapalomuuri on Zonealarm.
jos toi on se, minkä luulen sen olevan, kannattanee jo rueta köyttä rasvailemaan...
t. nimim. yritinhän minä, mutta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ip-osoite selitetty.
A-link RR24AP(i)
Softapalomuuri on Zonealarm.
jos toi on se, minkä luulen sen olevan, kannattanee jo rueta köyttä rasvailemaan...
t. nimim. yritinhän minä, mutta...
Ja miksi wlan yhteysnopeus vaihtelee välillä 54mbitistä 1mbittiin. Huoraako joku minun wlania? Tällä hetkellä se on suojaamaton, kun en ole jaksanut vielä perehtyä sen salaamiseen.
Noh, mikä mätti?
Nyt on suojaukset tehty ja kone on kytketty piuhalla adsl-boxiin.Joku voi hyvinkin huorata. Kai SSID on ainakin piilotettu? Se jo estää ettei ihan jokainen mestoilla liikkuva sitä Wlaniasi löydä.
Ja A-Linkin motukat ovat kyllä semmoista sontaa, etten edes vesilintua niillä raaskisi heittää. Voisi raukka otta itseensä.
Nyt on suojaukset tehty ja kone on kytketty piuhalla adsl-boxiin.
Tässä boxin conffausruudussa on kenttä jos toinenkin. mihin kohtaan se dc++:n portti 1412 pitää laittaa?
no niin. Nyt on asetuksia laitettu ja ei vieläkään toimi:
Mitä teen väärin?
Koita ilman sitä Zonealarmia. Se ainakin blokkaa portteja tehokkaasti ja ilmaisversion konffaaminenkaan ei oikein onnistu.
Ilman Zonea nyt kokeillaan, eikä tosiaan toimi. Noh, jatketaan taistelua.Koita ilman sitä Zonealarmia. Se ainakin blokkaa portteja tehokkaasti ja ilmaisversion konffaaminenkaan ei oikein onnistu.
Tähän väliin suonette kun heitän tällaisen pikkukysymyksen, että mistäköhän kannattais lähteä ongelmaan ratkaisua pohtimaan, kun tämä meidän pöytäkone saattaa käynnistää itsensä uudelleen ihan yhtäkkiä. Yleensä kerran, pari viikossa tekee tällälailla. Minkäänlaista muuta häikkää tässä ei vaikuttaisi olevan.
Kannattaisikohan tämä skannata jollain (no ilmais- tietenkin!) ohjelmalla? Millä..? Vai voiko tässä olla kyse vain jostain asetuksista?
Tähän väliin suonette kun heitän tällaisen pikkukysymyksen, että mistäköhän kannattais lähteä ongelmaan ratkaisua pohtimaan, kun tämä meidän pöytäkone saattaa käynnistää itsensä uudelleen ihan yhtäkkiä. Yleensä kerran, pari viikossa tekee tällälailla. Minkäänlaista muuta häikkää tässä ei vaikuttaisi olevan.
Kannattaisikohan tämä skannata jollain (no ilmais- tietenkin!) ohjelmalla? Millä..? Vai voiko tässä olla kyse vain jostain asetuksista?