Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meitsin tapauksessa pelkät valokuvat vievät jo 200 gigaa. Niiden polttelu on ikävää, se vaatii 50 dvd levyä.
Meitsin tapauksessa pelkät valokuvat vievät jo 200 gigaa. Niiden polttelu on ikävää, se vaatii 50 dvd levyä.
Eipä paljoa tiedostojen puolesta harmittaisi kun eilen kävin hakemassa gigasen muistitikun jolla on kaikki über-tärkee tallessa. Kouluhommat jne.
Itse olen varmistanut tärkeimpiä tietojani (treenitaulukoita monen vuoden ajalta yms) juurikin USB-muistitikun avulla. Hyödyt ovat helpompi backupin ottaminen polttamiseen verrattuna ja sitten tiedostoja voi tikulta muuttaa ja tuhota myöhemmin. Onko tietoa hajoileeko nuo helposti? Itse en ole kuullut että kenelläkään olisi koskaan hajonnut.
EDIT: 1000 POSTIA!!!
hei sanokaas onko kellään kokemuksia joistain firmoista jotka tarjoaa esim verkkolevy-palveluita yms joissa on esim varmistetut levyt mihin voi kopioida tavaraa talteen?
Jahas, ei näköjään tee yhtään mitään noilla automaattisilla backupeilla kun kovojen pitää olla päällä. Ei noita kovoja iske pitää päällä 24/7 kun ne ovat vain tarkoitettuja backuppiin.
Itse olen varmistanut tärkeimpiä tietojani (treenitaulukoita monen vuoden ajalta yms) juurikin USB-muistitikun avulla. Hyödyt ovat helpompi backupin ottaminen polttamiseen verrattuna ja sitten tiedostoja voi tikulta muuttaa ja tuhota myöhemmin. Onko tietoa hajoileeko nuo helposti? Itse en ole kuullut että kenelläkään olisi koskaan hajonnut.
EDIT: 1000 POSTIA!!!
USB-tikun "varmistukseen" käyttämisessä pitää ehdottomasti muistaa alustaa tikku halutun koneen käyttikselle.
Jaa? En ole mitään alustellut (en edes tiennyt että voi alustaa), senkun vaan lyönyt palikan koneeseen ja menoksi
Täytyy ensi kerralla kokeilla tuommoista temppua.
Jotain tuollaista aloin epäillä itsekin. Tarkoitus oli vain hankkia ulkoinen levy, jonne otan läppäriltä kopiot kaikista tärkeistä tiedoista ja lisäksi siirrän sinne sitten muita vähemmän tärkeitä säilytykseen. Eli, että tärkeät olisivat jatkuvasti tallessa kahdessa paikassa, niin levyrikon sattuessa eivät katoaisi. DVD:iden kanssa pelaaminen on aika perseestä, kun niistä ei ikinä muista, että mitä on milläkin.Ei kandee liikaa niihin luottaa. Mä sain rikkinäisen suoraan paketista. Vaihtoivat toimivaan, ei lisännyt kyllä luottamusta.