Tietojenluovutus kielto sopimus???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja osku
  • Aloitettu Aloitettu
Muutin parikuukautta sitten ja ajattelin että en halua osoitteeni olevan julkista tietoa.Tein edellä mainitun sopimuksen maistraattiin muuttoilmoituksen yhteydessä.Yhden kapakka illan jälkeen kaivoin yhen muijan numeroa enirosta ja samalla katoin mitä oma nimi sanoo.No kappas vaan sieltä se oma numero osotteen kera komeili:jahas:.Siis mitä vittua!?Saako sen noista numeropalveluista jotenkin pois?Helvettiäkö se kenellekään kuuluu missä mä asun!?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli vähän samanlainen. Saunalahden puh.liitymä on alusta asti ollut salainen, eikä numerohaulla sitä löydykkään. Katoin yks päivä fonectan nettisivuilta jotn numeroita ja laitoin uteliaisuutta omalla nimellä haun. Siinä tuli nimi ja osoitetiedot hienosti esille, just olin vielä muuttanut ko. osoitteeseen.
Kummalliseks asian tekee vielä se, että näiden tietojen lisäks siinä oli mulle laitettu joku ihan outo random numero, mutten vielä oo kerenny soittaan "itselleni" siihen.

Täytyy kattoo asiaa, kun joskus ehtis, että mitä viddua ja miks...

Muutin parikuukautta sitten ja ajattelin että en halua osoitteeni olevan julkista tietoa.Tein edellä mainitun sopimuksen maistraattiin muuttoilmoituksen yhteydessä.Yhden kapakka illan jälkeen kaivoin yhen muijan numeroa enirosta ja samalla katoin mitä oma nimi sanoo.No kappas vaan sieltä se oma numero osotteen kera komeili:jahas:.Siis mitä vittua!?Saako sen noista numeropalveluista jotenkin pois?Helvettiäkö se kenellekään kuuluu missä mä asun!?

Sun pitää erikseen ilmoittaa puhelinoperaattorille siitä, että haluat tiedot salata.

Maistraattiin tehty kielto estää vain maistraattia jakamasta tietoa eteenpäin. Puhelinoperaattori on asia erikseen.

Reinzellin kokemus kuulostaa varsin mielenkiintoiselta.. Pitääkin tarkistaa omat tiedot. Mulla on sentäs maistraatissa tiedot turvasuojattu ja operaattorillakin salattu.

Tosiaan operaattorille erikseen ilmoitus että numero salaiseksi. Mitä tulee Reinzellin "haamunumeroon" niin oisko joku kytkykauppa, nettitikku tai matkapuhelinnumero liittymälle johon on hankittu päätelaite osamaksulla ja se on jäänyt salaamatta?

Sun pitää erikseen ilmoittaa puhelinoperaattorille siitä, että haluat tiedot salata.

Ok.Vai oisko ne voinut ilmottaa mulle ettö ne pistää mun tiedot kaikkien näkyville!?Onko kellään hajua miten ne saa pois sieltä?

Ok.Vai oisko ne voinut ilmottaa mulle ettö ne pistää mun tiedot kaikkien näkyville!?Onko kellään hajua miten ne saa pois sieltä?

Siis häh? Kellään hajua miten mitkä saa pois mistä? Sun puhelinnumeron ja osoitteen numerotiedustelusta vai? No soittamalla OPERAATTORILLESI asiakaspalveluun ja pyydät että salaavat numerosi. Menee 1-3 arkipäivää että noi tiedot poistuu numerotiedusteluista. Loogisesti muuten ne on julkista tietoa ellei asiakas erikseen halua salaiseksi.

Kyllä ne numerotiedusteluista poistuu. Numerotiedustelut saavat puhelinnumerotiedot, yllätys yllätys: operaattoreilta.

Varmaankin saa päivän tai pari, mutta sitten enää ei. Eli asiahan oli hyvinkin yksinkertainen ;)

Ainiin joo se taitaa olla toi Huawein nettitikun numero, kun ostin läppärin ja liittymän, thänks.
Täytys soitella joku pvä, et se osoite lähtee kans pois hausta, ettei oven taakse tule perinteistä jonoa aina vkolopun jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom