The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minusta Negan vaikuttaa kaikkiin, myös omaan väkeensä, lähinnä pelon kautta. On toki tehokasta, mutta minusta tuo ei ole mitenkään nerokasta manipulointia tai aivopesua. Ainoa porkkana, mitä on tarjolla, on se, ettei tule keppiä. On käynyt selville, ettei välitä omistaan sen enempää kuin mitä pystyy itse hyötymään. Siksi toistaiseksi ollut mielestäni niin yksiulotteinen, ettei toimi uskottavana johtajana.
Arvelen, että Neganilla on oma ydinjoukkonsa, jotka ovat olleet mukana alusta asti ja jotka ovat oikeasti lojaaleja, eivätkä vain kiristetty ja alistettu mukaan, ja joita Negan kunnioittaa enemmän. Eihän se yksin muita vain pakottamalla ole voinut tuollaista yhteisöä saada kasaan.

Eikö tuo Neganin johtamistyyli ole aika klassinen: Elät ruhtinaallisesti jos teet kuten sanotaan, mutta jos et... Onhan näitä nähty (ja nähdään) oikeassakin historiassa kun yksi ihminen hallitsee kepillä ja porkkanalla sekä oikein perustellulla ideologialla.

Neganin ydinjoukko tuntuu olevan aika heppoinen, jos "nr 2" on sellanen kundin kenen vaimon Negan nyt sattu ottamaan itelleen jne.
mm. tästä syystä ei toimi toi et jokaiselle heilutellaan keppiä, koska kyllä sen olisi jo joku päästänyt päiviltään.

Missä Zombit? Onko zombeista jo kaikki pumpattu irti ja nyt keskitytään sitten badassin yksinpuheluun ja mietitään miten siitä sais vielä enemmän friikin sekopään?

Kukas huomasi, että soi joku tuttu...??
Ei saa valehella.

jean sibeluis.jpg
Kaveri kertoi salilla, MITEN itseltä meni ohi :eek:

Mä olin just tulossa kommentoimaan kyseistä musiikkia, kun katottiin viimesin jakso just eilen ja miehen kanssa ei meinattu uskoa korvia. Pakko sanoa, että pisteet Negan-joukkueelle hyvästä musavalinnasta. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olinko ainoa, joka luuli, että vain Rickillä koko sarjassa on sukunimi? :eek:

Alusta asti seuranneena olen kyllä sitä mieltä, että melkein kaikille on koko nimi kerrottu. Jo ulkomuistista tulee:
Daryl Dixon
Shane Walsh
Carol Peltier
Rosita Espinoso
Herhell, Maggie, Beth Greene
Rick, Lori, Carl Grimes
Abraham Ford
Sasha Williams

Negan ja Michonne on niitä harvoja kenen koko nimeä ei ole sanottu.

Kaikki paitsi eka jakso tältä kaudelta on ollut tylsiä. Rakoilee jo kiinnostus sarjaa kohtaan, mutta pitää kai sitä katella kerta joka jakson on nähnyt.

Minusta tällä kaudella on ollut tosi hyvää jännitteen luomista eikä pelkästään splättäystä. Itse olen tykännyt. Eihän se toki voi toimia loputtomiin asti näin. Joskus mua on tökkinyt mid-season tauon cliffhangerit, jotka ovat vähän tekemällä tehtyjä. Tuntuu, että ehkä sellaista nytkin rakennetaan. Kauden puoleen väliin päästäisiin juuri sopivasti parilla verkkaisemmalla jaksolla ja siten, että Carl ja Jesus jäävät reissullaan vangiksi.

Muutaman kerran hymähdin Neganin "norsu posliinikaupassa" -huumorille. Katsoin sitä siinä valossa, että on vaan niin kömpelö suustaan ja täysin ilman suodatinta. Vai onko sittenkin vain niin laskelmoiva, ettei jätä väliin ainoatakaan tilaisuutta sohaista kipupisteeseen ketä tahansa.

No sehän on aika selvä, että kauden kauden lopuksi Rickin porukat, Hilltop, Kingdom ja se akkaporukka saarelta yhdistävät voimansa ja teurastavat Pelastajat. Tämä siis puhtaasti oma veikkaus, ei fakta tietoa tulevasta, enkä ole lukenut sarjakuvia.

Suositut

Back
Ylös Bottom